Probouzející se Sunny beach a první hosté | Bulharsko 2020

července 11, 2020



Dva týdny na Slunečňáku za mnou. Odanimovaly jsme první týden a dnes jsme poslali domů první hosty. Čas zrekapitulovat, co se vlastně celý týden dělo. A že toho bylo dost. 

Minulou středu konečně nastal očekávaný den D, kdy jsme jeli společně s delegáty a mým šéfem vyzvednout první letadlo hostů z Prahy. Fakt jsme se na ně těšili, jelikož hotely zející prázdnotou hosty zoufale potřebovaly. První letadlo mi navíc přivezlo i kolegyni Terezku, se kterou tady společně strávíme příští dva měsíce. 
První návštěva burgaského letiště nepřinesla kromě roušek žádná další omezení a my tak v klidu mohli rozvézt první hosty do hotelů a začít se připravovat na první pracovní den. Ten jsme odpálili v pátek v hotelu Flamingo. Řekněme si na rovinu, žádná paráda to nebyla. Hotel byl stále poloprázdný a hosté se rozprchli spíše na prázdné pláže než na animační program. Alespoň jsme měly šanci si program ve dvou vyzkoušet a trochu víc se sesynchronizovat. 



Nejdůležitějším dnem však byla sobota. Očekávali jsme patrový bus se 70 hosty, kteří měli být první vlaštovkou probouzejícího se Sunny beach. A také že byli. Seznámili jsme se s nimi hned v den jejich příjezdu na zahajovacím večeru a v neděli pokračovali programem, který konečně za něco stál. Prvním busem mi přijeli také dva kamarádi z domova, kteří se na celý jejich týdenní pobyt stali hlavními parťáky nejenom na program, ale také na veškerou zábavu. Jim patří velké díky, protože nám dost pomohli to tady trochu rozjet a hlavně jsme společně s nimi začali objevovat tu vyhlášenou party stránku večerního Sluňáku. Ještě před pár dny smutná hlavní promenáda najednou otevřela stánky, bary, restaurace a my strávili většinu večerů v nedalekém baru s levnými drinky, procházením se po městě nebo tancováním v plážovém baru, který jako jeden z mála pukal ve švech. 




Čím déle jsem tu, tím více mám pocit, že tohle léto toho spoustu změní. Nevím, co přesně to bude, ani proč ten pocit mám, každopádně jsem šťastná, že jsem tu. Zabydlely jsme se, vytvořily si první pouta, oblíbily si několik podniků a zaběhly si denní rutiny. Máme před sebou další dva měsíce a já se nemůžu dočkat co přinesou. A i když je mi teď trochu smutno, protože co si budeme povídat, loučení s některými hosty je těžší než s jinými, tak věřím, že všechny další turnusy budou alespoň tak dobré jako byl ten první. I když přinesl celou řadu dramat a obrovský spánkový deficit. Ale to k téhle práci zkrátka patří. Největší odměnou jsou pak všechna ta objetí, obrázky od dětí, žádost o fotky, kontakt nebo dokonce slzy v předvečer odjezdu. Tak Bulharsko .. pojďme konečně na to. ♥




Abych nezapomněla .. ještě někdy v květnu jsem se konečně odhodlala a rozhodla se dát šanci Zafulu. Toužila jsem mít na léto nové plavky, a ačkoliv jsem je úplně nutně nepotřebovala, objednala jsem si rovnou dvoje. Čekala jsem na ně víc jak měsíc a nakonec přišly paradoxně den po mém odletu. Naštěstí mi je hoši přivezli, takže jsem si říkala, že vám je musím ukázat. Dohromady mě v přepočtu vyšly na nějakých 700,- a popravdě jsem byla velmi mile překvapená. Skutečně se jedná o klasickou plavkovinu, nejsou průhledné a perfektně sedí. Oboje mám ve velikosti M. První mají croptopový vršek a vysoké kalhotky, což se mi strašně líbí a vážně dobře to vypadá. Druhé mají sportovnější střih vršku, nádhernou žlutou barvu a brazilkový spodek, na který jsem letos konečně našla odvahu. Za mě velká spokojenost, ačkoliv dodací doba by mohla být trochu rychlejší. Určitě se k Zafulu zase někdy vrátím. :)





A co vaše první dva týdny léta? 
Objednávaly jste někdy ze Zafulu? Jaká je vaše zkušenost? :)

You Might Also Like

9 komentářů

  1. Moc dobře se mi tvoje prví dojmy četly :) Hned bych vyrazila k moři, ale letos jsem si řekla, že zůstanu v ČR. Je super, že se ti tam líbí a informuješ nás z první ruky!

    OdpovědětVymazat
  2. Wau! Ať se ti daří, užij si to tam krásko 🌹

    Dávám follow a pokud by ses chtěla vzájemně podporovat, najdeš mě na Shades of Silvie

    Měj se hezky ✨

    OdpovědětVymazat
  3. Jé závidím dovču :)) Já letos 2 zájezdy do Itálie rušila a smířila se s cestováním po česku, říkala jsem si, že aspoň ušetřím, ale zatím spíše víc utrácím, koupila jsem si sportovní hodinky a barefooty a už to mě hodně bolelo :D jinak mam podobne zlute plavky :D :)

    https://lifebynikys.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. Tento článek je super, úplně jsi na mě přenesla svojí pozitivní energie a jsem nadšená z tvého optimismu :) Já moc doufám, že s dalšími hosty bude tvoje léto jen a jen lepší! :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  5. Musí to byť veľmi zaujímavá skúsenosť - takto pracovať po tom všetkom, čo sa posledné mesiace dialo a ešte aj teraz deje. Verím, že všetko bude prebiehať bez problémov :) Ja ešte ani len netuším, či a kam pôjdem na nejakú "dovolenku", ale tak nejako bude . Inak tie žlté plavky sú úplne úžasné!

    OdpovědětVymazat
  6. Jsem ráda, že se to u vás začalo probouzet :) Jen tak dál. Užívejte plnými doušky :)
    Zaful se taky chystám vyzkoušet :)

    Gabux | Poslední článek

    OdpovědětVymazat
  7. Ja by som tiež išla niekde na pláž. Ešte nikdy som nebola na pláži. A tie plavky zo Zafulu sú krásne. Musím sa už aj ja popozerať po tom obchode.

    SÚ LACLÁČE MUSH HAVE TEHULIEK?

    OdpovědětVymazat
  8. To je skvělé, mám opravdu radost, že jsi nakonec mohla jet a vypadáš spokojeně, jen záříš!
    Plavky vypadají moc pěkně, zvlášť se mi líbí ty první, také bych nečekala takovou kvalitu, ale o to líp :)

    OdpovědětVymazat
  9. Máte tam také německé kluby a bary? Na Golden Sands byly a bylo to boží :D Bulhaři a Němci jsou ty nej! :)

    somethingbykate

    OdpovědětVymazat