V lamím světě v Yummy Lamy | Kam v Brně na sladké

července 20, 2020


Kavárna a cukrárna Yummy Lamy nefunguje v Brně úplně dlouho. Narazila jsem na ni víceméně náhodou na instagramu, kde mě okamžitě zaujal barevný feed a fotky plyšových lam. Jak už z názvu vypovídá, právě lamy jsou ústřední postavou celého podniku. Plyšové maskoty mají rovnou tři a narazit na ně můžete uvnitř kavárny. 

Yummy Lamy najdete kousek od Vaňkovky v postranní ulici Dornychu, adresa je Přízova 5. My tam v pohodě došly za pět minut pěšky z hlaváku, takže ani není potřeba sedat na autobus. Kavárna je umístěna v nových stavbách areálu Vlněna, kterým se můžete při návštěvě projít. Já byla ohromena, jak vysoké baráky tam za tak krátkou dobu vyrostly. Posedět můžete buď to uvnitř, kde kromě barového posezení u okna najdete také gauče, nebo venku na židličkách v klidné ulici. 




Jejich výborně vypadající kronuty, koblížky, eclair a kroffiny jsem obdivovala na instagramu už nějaký ten pátek, ale teprve v minulém týdnu jsme tam s kamarádkami konečně vyrazily. Já si vybrala malinový kronut a byl vážně výborný. Dezerty se zdají na první pohled malé, ale když jsme to do sebe nacpaly, shodly jsme se, že byly úplně akorát. Ceny za jeden kus se pohybují mezi 50-70 korunami, což je celkem dost, ale zase se nejedná o obyčejný zákusek jaký seženete v běžné české cukrárně. 



Ikonickým nápojem je lamakao, které dělají do ultra roztomilých lamích hrníčků. Vzhledem k teplému počasí jsem ale zvolila studenější variantu a vychutnala si jahodovou lamanádu, kterou vám připraví hned v několika různých příchutích. Samozřejmě dělají i kávu, shake nebo matcha.



Posezení za mě velmi milé, celé je to hodně roztomilé a trochu holčičí, takže úplně nevím, jestli lamí koncept ocení i klučičí zákazníci. Určitě se tahle kavárno/cukrárna nestane místem, které bych navštěvovala pravidelně, ať už kvůli cenám, pro mě celkem vzdálené lokalitě, či zkrátka tomu, že takhle sladké a nezdravé věci nechci jíst prostě pořád. Každopádně ale Yummy Lamy za návštěvu stojí, jelikož se za mě jedná opravdu o tématicky vymazlené místo, se kterým si majitelé dali viditelnou práci. 

Znáte brněnskou Yummy Lamy? Jaká je vaše oblíbená cukrárna? :)

You Might Also Like

8 komentářů

  1. Vypadá to parádně, teď mám chuť na sladké :D Už dlouho se chystát case dolu k Brnu, až budu v ČR, tak mám do budoucna alespoň inspiraci :)

    Adele Daily Blog

    OdpovědětVymazat
  2. Tak o tomto podniku v Brně vůbec nevím, děkuju za tip! :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. Tak o téhle kavárně nevím, že ji tu vůbec máme, ale vypadá ultra roztomile :) Některé ty názvy těch sladkostí ani neznám a teda hned ta první fotka; z té mám docela osypky, jak vypadá ten donut(?) sladce :D Možná někdy v budoucnu navštívím, ale těch kaváren je tu fakt tolik, že by člověk potřeboval mega naditou peněženku, aby to všechno prošel a hlavně poplatil :)

    OdpovědětVymazat
  4. Interiér i celý koncept je roztomilý, mám rada kaviarne, ktoré sa nesú v nejakom duchu 😅 Určite to stojí za návštevu!

    SIMPLY BERENICAFacebook PageREAD ABOUT "MANGOVÝ KRÉM BY KVITOK"

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem sice z Prahy, ale pokud Brzo navštívím, tak tenhle podnik určitě navštívím :)
    Travel and Eli

    OdpovědětVymazat
  6. Tak tohle je bomba :D Miluju lamy a tenhle koncept se mi strašně líbí, okamžitě by mi to zvedlo náladu :D Jestli někdy pojedu do Brna, už mám jasno, kam na kafe :)

    Pauline's Tiny World

    OdpovědětVymazat
  7. Jeee, tam to vypadá krásně. ♥ A hned mám chuť na nějaký dezertík. :D

    OdpovědětVymazat
  8. Tak o tomhle slyším poprvé, ale klidně bych tam taky zašla :)

    somethingbykate

    OdpovědětVymazat