O rok starší ukecaná | Happy bday to me

ledna 27, 2020

Moje po domácku a na rychlo vytvořené přání pro samu sebe. Když bydlíte sami a rodinu i přítele máte daleko, nic jiného vám nezbývá. 

Další rok života za mnou. A já pořád nevím čím chci být až budu velká. A pořád nevím, jak tu dospělost jednou zvládnu. Ačkoliv už podle nového čísla v kolonce věk, na které si budu muset zase ode dneška zvykat, už zřejmě velká i dospělá jsem. Tak všechno nejlepší, Oli.

Letos bych si k narozeninám přála, aby se mi vrátila to nadšení, které jsem z nich vždycky měla. To, jak jsem na ten jeden den v roce byla vždycky natěšená, protože jsem věděla, že je to můj den. A že mi bude určitě spoustu lidí přát a psát a že budu moct udělat oslavu, kde budu středem pozornosti tak, jak to mám ráda. A že dostanu spoustu dárků a bude hlavně party. A že vždycky byla, minimálně ta rodinná. A že ta bude i letos, protože narozeniny jsou snad ta jediná příležitost, kvůli které se už v dnešní době dokážeme jako rodina sejít. Jo ještě Vánoce vlastně. Nevadí.


Ale tentokrát je to jiný. Věk mě mírně děsí. Už se to vážně začíná blížit k tomu čtvrtstoletí od narození, které jsem si vždycky spojovala s ukončením školy, dobrým pracovním místem, jasnou vizí kariéry a s prstýnkem na ruce od muže mého života. A i když mi do tohoto milníku aktuálně zbývají přesně dva roky, svým plánům jsem na míle vzdálená. Je mi dvacet tři a já se zoufale bojím konce školy, protože se necítím připravená začít chodit na fulltime do práce, i když mám občas pocit, že už se na to těším. Necítím se ještě připravená na finanční nezávislost a na to, že už to celé a hlavně můj život bude vážně jenom na mě. Nevím, co chci po škole dělat a trpím pocitem, že nejsem v ničem natolik dobrá, abych v tom mohla vynikat a budovat kariéru, kterou bych tak moc chtěla. Obávám se dokonce i soužití s chlapem v jedné domácnosti, protože jsem to nikdy nezažila. Toho strachu je až příliš a obávám se, že právě ten společně s nejistotou brání letošní radosti z narozenin. A k tomu samozřejmě fakt, že mám svoji jedinou zkoušku v tomto semestru přesně dnes, takže díky profesorce za přímo natěšenost na pondělí sedmadvacátého a doufám, že zkoušku alespoň zvládnu. Jo a taky fakt, že hned ze zkoušky pádím dnes tradičně do práce. Tak snad si vychutnám aspoň ten chlebíček, který jsem přinesla ostatním.

Vážně nechci, aby tenhle článek byl celý negativní, takže samozřejmě že se těším na oslavu, kde bude dort a dostanu nějaké ty maličkosti, které vždycky zvednou náladu. Jenom jsem se s vámi zkrátka chtěla podělit o svoje pocity a říct vám, že je asi v pohodě ještě v tomhle věku nevědět, co s vámi bude. Protože já fakt doufám, že to v pohodě je. :D
Myslím, že to by pro dnešek stačilo. Já si jdu dát ty donuty, co jsem sama sobě koupila, sfouknout vonnou svíčku, protože jinou k dispozici nemám a sama samotinká si doma bez přítele a kamarádů pustit nějaký film s narozeninovým drinkem. Toť úděl narozenin ve zkouškovém období a ve vztahu na dálku.




Všechno nejlepší! 

You Might Also Like

7 komentářů

  1. Všechno nejlepší :) :) mas krasny vek, vubec nepropadej panice. :) ja v tvem veku taky nevedela co chci. a porad i ted v 27 jsem na vazkach v mnoha vecech :D :)
    ale bydleni s klukem je super :) je to o kompromisech a toleranci, ale je to proste uzasny a nemenila bych ani na sekundu :) uzivej tak krasny vek. :) co bych za to dala aby mi bylo zas 23 :) to bylo super obdobi. ted mas vse pred sebou a rozhoduj se dobre o tom co chces a hlavne se neboj ani rikat ne :)
    mej se krasne :)

    OdpovědětVymazat
  2. Je úplně v pořádku nevědět a být nejistá. Já měla to štěstí, že už jsem TO ono objevila, ale přišla jsem si na to fakt sama a trvalo to pár let (vlastně celou střední). Více se dozvíš v mém plánovaném článku o mé práci atd., když tě zajímá ten můj směr. Každopádně ti přeju všechno nejlepší! Neboj, ono to pak přijde všechno úplně nečekaně. Stejně jako u mě :).

    TheWayByA

    OdpovědětVymazat
  3. Opravdu je zcela normální, že si člověk není v mnoha věcech stále jistý. Taky jsem stejně stará a občas to přepadne i mě :) Přeji Ti opožděně krásné narozeniny a hlavně nevěš hlavu! :) Celý život je před námi.

    OdpovědětVymazat
  4. Přeji ti všechno nejlepší!
    Úplně ale chápu, jak se cítíš. Taky už své narozeniny nemám moc ráda a děsí mě každý rok navíc. A ukončení školy. Sice už mě štve a nejradši bych od ní měla pokoj, ale ten pocit, že si hledám práci. Nejsem na to připravená.
    Přeji ti, ať se ti vše podaří a ať všechno zvládneš!

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
  5. Opožděně ti přeji jen to nejlepší, ať se ti splní vše, co si přeješ! :))

    OdpovědětVymazat
  6. Prvně přeji hlavně všechno nejlepší! A za druhé, tyto pocity jsou naprosto normální, já mám 27 a cítím se úplně stejně :D Možná je to tou dobou, kdy se na nás valí úspěchy lidí okolo ze všech stran, a občas mě to také trápí, ale snažím se a věřím, že ten správný čas, správný pro nás, vždy přijde kdy má.

    OdpovědětVymazat
  7. Hele já jsem zděšená z každého roku navíc, myslím, že u některých lidí to tak prostě je. Možná v duchu u všech. Jinak opožděně gratuluji k narozeninám a přeji hodně štěstí, zdraví, lásky a úspěchů.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat