Co bylo pod stromečkem | Hodnocení

ledna 22, 2020


Vánoce už jsou sice nenávratně pryč, já bych se k nim ale přece jenom chtěla ještě v tomto článku na chvíli vrátit. Ráda bych vám totiž představila pár věcí, které jsem pod stromečkem našla a které bych po zhruba měsíci jejich užívání ráda zhodnotila a prozradila, zdali stojí za to či nikoliv. Třeba to pro vás bude užitečné v rozhodování, zdali si něco z toho pořídit nebo zdali je to například pro někoho vhodný dárek ať už k narozeninám či příštím Vánocům.

Apple AirPods

Jestli je něco, o čem jsem v posledním půl roce mluvila hodně, pak jsou to právě Airpody, o kterých jsem snila od pořízení svého prvního iPhonu po státnicích. Jenže jak asi víte, nejsou tato bezdrátová sluchátka úplně nejlevnější a to ani nemluvím o tom novějším modelu. Proto jsem byla vážně překvapená a nadšená, když jsem je našla pod stromečkem od přítele. Poslouchání podcastů je od té doby mnohem příjemnější, jelikož nemusím každé ráno bojovat pět minut se zamotaným kabelem od sluchátek a můžu v klidu telefonovat za chůzi bez mrznoucí ruky s telefonem u ucha.

Ačkoliv jsou AirPody na můj vkus poměrně předražená sranda, skutečně jsou super vychytávkou, protože parádně hrají, párování s telefonem i nabíjení je úplně easy, v uchu drží, což je to, čeho jsem se bála úplně nejvíc a za velké pozitivum hodnotím i možnost ovládání skrze dotek sluchátka či vyndání z ucha. Pokud vlastníte iPhone a stejně jako já rádi posloucháte všude možně podcasty nebo hudbu, rozhodně se vyplatí do nich investovat. Pokud ale nemáte nějaké sebevětší problémy s kabelem, je to za mě zbytečnost, protože hrají ve stejné kvalitě jako klasická drátová sluchátka, co k iPhonu dostanete.




JBL GO 2

Repráček je další věcí, která na mém seznamu přání visela už nějakou tu dobu, přičemž k Vánocům jsem si jí přála hlavně po loňském létě, kdy jsem ho postrádala na několika dovolených a akcích. Všichni kolem mě svůj přenosný repráček měli a mě prostě přišlo líto, že já ten svůj nevlastním. :D A tak jsem začala googlovat a jako nejvhodnější volbu jsem vybrala právě JBL GO 2, jelikož tato značka je v reprákovém světě velmi opěvovaná a jelikož jsem chtěla verzi, která nebude příliš těžká a pokud možno se mi vejde v klidu do tašky, volba padla právě na tohoto prcka.

Ačkoliv je repráček poměrně malý, hraje dost nahlas a v klidu ozvučí i větší místnost sám o sobě. Měl by zvládnout hrát až 5 hodin vkuse, což je v současnosti pravda, ale nemůžu říct jak tomu bude po několika měsících či roce, kdy už bude mít něco za sebou. Ovládání i připojení k mobilu je úplně jednoduché a za mě ideální například na dovolené, festivaly či i jenom party s kamarády.



Amazon Kindle Paperwhite 4

Dalším bodem na mém již dlouhodobém seznamu přání byla čtečka knih, kterou jsem po chvilkovém vyzkoušení čteček různých kamarádů zkrátka potřebovala. Vzhledem k tomu, že neustále cestuji mezi Brnem, domovem a Slovenskem a po cestě ráda čtu, je pro mě často obtížné tahat s sebou dostatečný počet knih, které jsou navíc těžké, a proto možnost mít všechny knihy v jednom tenoučkém zařízení zněla opravdu lákavě. Dlouho jsem řešila, jakou čtečku si pořídit a nakonec jsem dala na rady okolí a pořídila si nejnovější model typu Paperwhite Kindle od Amazonu, což jsou ostatně čtečky s nejlepším hodnocením.

Čtečku jsem si vybrala s reklamami, jelikož model bez reklam je zbytečně dražší, přičemž reklamy vyskakují pouze ve spánkovém módu, tudíž se nemusíte bát, že by vás rušily při čtení. Součástí balení byl také kabel na nabíjení a ochranné sklo. Čtečka má možnost připojení k Wifi, takže si můžete knížky stahovat rovnou či po zaregistrování do účtu Amazon a vytvoření Amazon emailu si můžete stažené soubory posílat ze svého počítače na email přímo do čtečky. Knížku si tak samozřejmě nelegálně na různých serverech stáhnete úplně zadarmo a můžete začít číst asi tak do 5 minut. Za mě naprostá bomba a nechápu, že jsem si tuto věcičku nepořídila už dávno. Utratila jsem tolik peněz za jednotlivé knížky, které mi teď doma leží a naběhala se tolikrát do knihovny pro knížku, na kterou jsem třeba i měsíc čekala, když teď můžu mít knížky zadarmo, hned a to dokonce i nejnovější bestsellery. Jediné na co ještě aktuálně čekám je pouzdro, které všude výrazně doporučují, jelikož je displej kvůli dobré čitelnosti a šetrnosti k očím tenký a snadno může prasknout.

Pokud rádi čtete a nechcete čekat na knížky sto let z knihovny či utrácet peníze za nové nebo je neustále tahat těžké s sebou, čtečka je rozhodně ideální volba, přičemž tento typ můžu jedině doporučit. Jednoduché ovládání, které je sice pouze v angličtině, ale troufám si říct, že ho zvládne každý běžný uživatel internetu. :)



Pandora 

Šperkům od Pandory jsem nikdy příliš nefandila a nepatřím mezi ten obří počet žen, kterým se propadá zápěstí těžkostí jejich stříbrného typického Pandora náramku s miliardou zbytečných přívěsků, o kterých tvrdí, že mají hluboký význam a vzpomínky. Zkrátka a dobře nelíbí se mi to a přijde mi vážně šílené, jaký mainstream se z toho stal. Naštěstí to přítel i jeho maminka ví, a proto mě sice obdarovali Pandorou, což jsou mimochodem moje první dva kousky od této značky, ale jejich jinými vkusnými doplňky v podobě nádherného náramku se srdíčkem, který mi ladí k srdíčkovému řetízku, který jsem od přítele dostala loni k narozeninám. Přičemž přítelovo maminka mi k tomu doladila ještě decentní peckové náušnice, které jsou tvořeny z listí a větví do tvaru srdíčka, což je strašně roztomilé.

Pokud bych tak měla šperky od Pandory nějak zhodnotit, tak bych řekla, že jsou to rozhodně pěkné doplňky, které většinu žen potěší, ale je potřeba si dávat pozor na to, jestli žena stříbro nosí a zdali není košér ji kupovat něco, co aktuálně nosí vážně každá pátá slečna/paní. Zkrátka a dobře je nutné znát styl ženy a poté je jedno, jestli se jedná o Pandoru či něco jiného. :)




Rtěnka NYX Machinist v odstínu Steam

Od začátku mého vysokoškolského života se tak trochu uvolnila uzda mého makeupu a láska ke rtěnkám se rozjela naplno, proto jsem byla nadšená, když jsem pod stromečkem rozbalila právě rtěnku od NYXu, což je ostatně můj vůbec první produkt od této značky. Já se sice ráda líčím, ale nerada za kosmetiku utrácím hodně peněz, jelikož vím, že dobré a na moje poměry a potřeby dostačující produkty najdu i levněji v drogerce. Která holka by ale ráda nepoužívala dražší kosmetiku, když už ji dostane?

Ačkoliv jsem fandou spíše tekutých rtěnek, které rychle zaschnou a vydrží mnohem více a mnohem déle než klasické rtěnky, tento odstín mě zaujal především svou metalickou barvou, jelikož rtěnku dohněda nemám žádnou a metalickou taktéž ne. Bohužel jsem si i u této "nedrogerkové" rtěnky potvrdila, proč nemám klasické rtěnky ráda. Nezasychá, obtiskává se, barva ztrácí intenzitu a jednoduše se při jejím nošení necítím vůbec komfortně. Nevím, jak vy, ale mě vážně nebaví celý den myslet na to, že musím kontrolovat svou rtěnku a neustále ji dodělávat, aby vypadala dobře. :/ Uvidíme, možná ji ještě někdy šanci dám, ale na první dobrou teda nic moc.





Diář Happy Spirit 

Diáře používám od šesté třídy a popravdě si už neumím představit fungovat bez něj. Dříve jsem si kupovala zásadně diáře od Albi, poslední dva roky jsem měla od holek z A cup of style, ale letos jsem se rozhodla pro změnu hned z několika důvodů. Diář od holek byl sice super, spoustu plánovačů a místa, ale docela se pronesl kvůli své váze a navíc se jeho obal strašně špinil. Na rok dvacet dvacet jsem se proto rozhodla pro změnu a zkusila jsem hledat různé typy diářů v knihkupectvích a dalších obchodech, ale stále mi nikde nepadl do ruky takový, který by mi vyhovoval svým rozložením.

Víceméně už ze zoufalosti končícího roku a nutnosti zapisovat si potřebné věci do nového diáře jsem při volné chvilce čekání na vlak, zaběhla do knihkupectví na Hlavním nádraží v Praze a objevila diář značky Happy Spirit, který mě na první pohled zaujal krásným zlato-černým obalem s lekníny a následně i svým rozložením jednotlivých dní a týdnů. Obsahuje navíc i dostatek prostoru na poznámky a velkým plus je jeho lehkost, ačkoliv se jedná o klasický A4 formát, který já preferuji. Oproti předchozím diářům sice neobsahuje žádný další plánovač kromě klasického týdenního, ale věřím, že mi to bude i tak stačit, protože si přiznejme .. stejně nakonec píšeme do všech plánovačů to samé nebo nic. Pokud tak ještě postrádáte diář, mohu tento jedině doporučit.
Diář seženete například booktook.cz.



Kdybyste se někdo chtěl divit, proč jsem dostala tolik dárků (toto ještě zdaleka není vše ..) a to poměrně drahých, vysvětlení je jednoduché. Vzhledem k mé rodinné situace mám Vánoce troje, přičemž následně máme ještě jedny s přítelem, tudíž čtvery, což je myslím dostatečné vysvětlení. :)

Jaký váš dárek, který jste našli pod stromečkem, byste doporučili? :)

You Might Also Like

9 komentářů

  1. Jééé, tak to si pod stromečkem našla nádherné věci! :) Airpody mi taky přijdou drahé, ale věřím, že za to stojí, když je má tolik lidí. Musím s sebou neustále tahat redukci na lightning z jacka a pořád ji někde zapomínám, takže pak nemohu poslouchat :( věřím, že by se mi taky hodily! :)

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
  2. Čítačka je na mojom wishliste už niekoľko rokov; a asi si ma presvedčila, aby som si ju čo najskôr kúpila (skorý narodeninový darček?) :D Síce už knihy nekupujem a tie, čo sa mi nazhromaždili som takmer všetky rozdala ďalej; a teraz čítam prevažne na mobile, niekedy to nie je úplne ideálne :D

    SIMPLY BERENICAFacebook PageREAD ABOUT "SUSTAINABLE CLOTHING MATERIALS"

    OdpovědětVymazat
  3. Nad Airpods taky delší dobu přemýšlím, ale upřímně nejsem stále pevně rozhodnutá, i když na ně čtu vlastně jenom samou chválu :) Repráček vypadá taky parádně. Já mám doma jeden od Xiaomi a taky mi bohatě stačí :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jé skvělé dárky, mě by asi nejvíc potěšila ta čtečka. :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherné dárečky jsi dostala, také by mi udělaly radost. A ten diář je dokonalý! :))

    OdpovědětVymazat
  6. iPhone nevlastním, ale bezdrátová sluchátka mi přijdou jako super vychytávka, to jo :). Pandoru mám a patřím k těm ženám, co mají náramek s přívěsky. Mně to přijde hezký, mé přívěsky opravdu význam mají a kdyby se někdo na ten můj podíval, pozná co mám ráda apod. Navíc mi ty přívěsky většinou někdo dal a je fakt hezké vidět, jak moc dobře tě zná. Já jsem totiž nikdy nikomu neříkala, které přívěsky se mi líbí :). A k tomu Kindlu, je to super na cestování, ale já jsem asi stará škola a radši budu táhnout 5 papírových knih, nevím :D.

    TheWayByA

    OdpovědětVymazat
  7. Taky jsem si na Vánoce pořídila bezdrátová sluchátka.. Sice ne AirPods, ale jsem s nima maximálně spokojená.. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Moc krásné dárky! Bezdrátové sluchátka jsou určitě super a také bych nějaké potřebovala, alespoň na cvičení :)

    LITTLE THINGS FOR EM

    OdpovědětVymazat
  9. Krásné dárky! Také Pandoru vůbec nemusím ale jak náušničky tak i náramek jsou opravdu krásné a klidně bych je nosila! Sluchátka jsem letos také dostala, ale větší a klasické na kabel. Mám sice iPhone i macbook ale kabel mi nevadí a bohužel mi tyhle pevná sluchátka vůbec nesedí v uších, ani ty, které dávají k iPhonu vůbec nepoužívám. Ale pro tebe určitě super vychytávka, protože na ně máš využítí :)

    OdpovědětVymazat