Přečteno přes svátky | Knižní tipy

ledna 06, 2020

Jak na sítě 

Zaujmi - naslouchej - vyprávěj a vyhodnocuj. Odhalte čtyři principy, které musí ovládnout každý, kdo chce být na sociálních sítích úspěšný. 


Na knížku Jak na sítě jsem si brousila zuby už od jejího samotného vydání v říjnu. Autorkami naučné knihy o sociální sítích jsou Eliška Vyhnánková a Michelle Losekoot. Obě se marketingem živí již několik let a já i spoustu dalších nadšenců jim můžeme poděkovat za žlutou bibli nabouchanou celou řadou rad, tipů a hlavně zkušeností a příběhů z řad marketingových a firemních velikánů.

Popravdě jsem ani nečekala, že se mi kniha dostane do ruky takhle rychle, ačkoliv jsem o její koupi před Vánoci uvažovala. Jenže co si budeme povídat, investici do knížek nevnímám jako úplně výhodnou, jelikož si knihy opakovaně nečtu a pak mi zbytečně leží v polici a práší se na ně. Proto jsem byla velmi mile překvapená, když jsem ji spatřila v jednom z regálů naší maloměstské knihovny mezi novými knihami a nevypůjčenou. Asi na mě zkrátka čekala. A přestože jsem měla před Vánoci celou řadu školních i svátečních povinností, těch x set stránek jsem přelouskala zhruba za týden a musím říct, že mě to vážně bavilo. Nejedná se o žádnou beletrii, ale skutečně naučnou knihu, která nebude pro všechny. Pokud ale pracujete v oblasti marketingu, sociálních sítí či jste dokonce influencer nebo pouhý nadšenec socek jako já, určitě je to kniha pro vás.

Já jako někdo, kdo spravuje sociální sítě ve volném čase na neprofesionální úrovni, jsem se dozvěděla vážně spoustu užitečných informací a věřím, že tohle bude zřejmě první kniha, k jejíž principům a návodům se budu vracet. Tudíž mi nezbude nic jiného, než si ji koupit jako eknihu do čtečky, kterou přinesl Ježíšek a na kterou bude brzy recenze. :)



Veselí 

Když dojdete až na konec slepé ulice, máte dvě možnosti, přešlapovat na místě, anebo se vrátit. 

Knížky Radky Třeštíkové se staly během posledních let v ČR jakýmsi must read, jelikož vylétly na vrchol bestsellerů téměř okamžitě. Já jim dlouho odolávala až do letošních Vánoc, kdy jsem Ježíška o jednu třeštíkovici poprosila. Pod stromečkem jsem si nakonec rozbalila Veselí, což bylo vybráno ostatně zřejmě kvůli tomu, že se děj odehrává na jižní Moravě, kde já už nějaký ten pátek studuji. S chutí jsem se mezi svátky a během svého pobytu na Slovensku vrhla do čtení a popravdě .. nic moc. Kniha má přes 400 stran, ačkoliv se jedná o úplně obyčejný příběh třicátnice, která se stěhuje zpět za rodiči na maloměsto, kde prožívá ničím zajímavé strasti. Opravdu nechápu, jak to autorka zvládla natáhnout na tolik stran. Na většině z nich se stejně nic extra nedělo a já knihu dočetla už jenom proto, že jsem ji dostala a že jsem ji rozečetla.

Nejsem z toho příliš nadšená, jelikož jsem doufala, že s touto knihou objevím dalšího oblíbeného českého spisovatele, kterého zařadím vedle Patrika Hartla. Bohužel se však nyní budu muset rozhodnout, zdali dám šanci ještě Bábovkám, které lidi hodně chválí a které už na mě ve zmiňované čtečce čekají.


Četli jste některou ze zmíněných knih? Co vy a knihy Radky Třeštíkové? Máte nějaký tip na dobrou knížku? :) 

You Might Also Like

7 komentářů

  1. Ani jednu z těchto knih jsem nečetla. Ale od Radky Třeštíkové jsem četla Osm a líbilo se mi to! :)
    Já jsem přes svátky přečetla Pekárnu v Brooklynu a Cukrárnu v Paříži :)

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
  2. Takže kniha Jak na sítě opravdu stojí za kup? Také jsem nad ní přemýšlela. :) Jinak ani jednu jsem nečetla. Na Vánoce jsem dostala Čas psychopatů, na kterou se vážně těším. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ta kniha o sociálnych sieťach je zaujímavá. Asi si aj ja pôjdem pozrieť do knižnice či tam nebude. Ďakujem za tip

    FUR COAT AND LEATHER TROUSERS

    OdpovědětVymazat
  4. O knihe "Jak na sítě" som zatiaľ vôbec nepočula, ale vyzerá úžasne!

    SIMPLY BERENICAFacebook PageREAD "HOW TO STAY ORGANIZED"

    OdpovědětVymazat
  5. Ani jednu jsem nečetla, ale Veselí od Radky mě celkem láká. :))

    OdpovědětVymazat
  6. Heleď knihu Jak na sítě mám do čtečky, tak mi kdyžtak napiš na instagramu :). Zatím jsem přečetla jen kousek a dobrý :).

    Třeštíková je podle mě spisovatelka...pro až moc širokou veřejnost. Já jsem začala číst Bábovky a nedala ani 3 stránky. Její styl psaní mi přijde naprosto tragickej. Já věděla, proč se tomu tolik bráním. Můj 6. smysl mě nezradil😂. Přijde mi, že má naprosto otřesnej syntax. Což já taky, ale nepíšu knihy😂.

    Verča ze Ztracena v Praze | CO ZROVNA ČTU? | KNIHY

    OdpovědětVymazat
  7. Já jsem Veselí taky četla.. A mám na ni úplně stejný názor. Nechápu, proč ji všichni tak vychvalují. Já jsem ji dočetla jenom proto, že když něco začnu číst, už to prostě musím dočíst. :D Ale nebavila mě od začátku do konce.

    OdpovědětVymazat