Slunečný srpen | Bulharsko 2020

srpna 27, 2020

Kam sakra utekly ty poslední dva měsíce? Mám pocit, že fotku s popiskem "první měsíc tady" jsem na instagram přidávala tak předevčírem a najednou nám zbývají poslední tři týdny na Sunny beach. Léto se blíží ke konci, hotely se opět vyprazdňují a mě se opět začínají ozývat problémy z domácí reality. Tělem i duší ale stále zůstávám tady, šťastná a doufající, že následující tři týdny proběhnou hladce a že finální loučení nebude tak těžké, jak se nyní zdá, že bude. 


Pojďme se nyní ale ohlédnout za tím, co jsme všechno stihly a prožily od posledního článku o Sozopolu. A že se toho stalo dost, což je tady ostatně normální. Asi největším highlightem posledních dvou týdnů byly rovnou dvě bandy českých chlapců, které nám přijely na hotel. S první pětičlennou grupou Hradečáků jsme strávily doslova celou jejich dovolenou. Seznámili jsme se hned první večer a od té doby jsme se víceméně jenom smáli a pili jsme. Strávili jsme společně také jeden celý day off na pláži, kde jsme konečně vyzkoušeli vodní atrakci v podobě nafukovacího gauče, který za sebou tahal skútr. Povím vám .. hodně jsme se nasmáli. Terezka si z toho dokonce odnesla bolavá záda a do krve rozedřenou ruku. Měla takový strach, že spadne, že se držela vyloženě zuby nehty. :D Rozhodně to ale stálo za to. Za to rozhodně stála i nedělní party, kdy jsem si málem vytancovala duši v tom jediném klubu, který tohle léto na Sunny fucking beach žije. Díky téhle bandě a kolegyni animátorce Nikče z jiné cestovky za tenhle celý týden. Fakt jsme si to užily! 



S druhou českou bandou tří Ostraváků jsme sice nestrávily tolik času, i tak ale bylo pár super momentů, které nám zpříjemnily léto. Hoši nás naučili výbornou hru, během které se opijete asi tak za 15 minut. A to přece každý Čech na dovolené chce, že? :D Obzvlášť když pak na party v klubu potkáte týpka s maskou Donalda Trumpa na hlavě. A to je přesně to, co v Bulharsku kromě ručníku s Putinem držícím Donaldovu hlavu v ruce chcete. 



Definitivně nejdůležitější událostí ale byly Terezky narozeniny. Slavila krásných 21 let a já chtěla udělat všechno pro to, aby si to tady daleko od svých přátel a rodiny užila. Zorganizovala jsem proto svého ruského spolubydlícího, aby sehnal dort, frkačky a svíčky. Ráno jsme ji pak se zapáleným dortem a zpěvem překvapili na snídani, dali si dobrý dortík a užili si celkem fajn pracovní den na druhém hotelu. Odpoledne jsme si nechaly udělat vytoužené unicorní copíky na večerní party. Tu jsme rozjely nejprve na hotelu na rozlučkové party našeho barmana a následně pokračovaly do našeho domovského klubu, kde jsme pečené vařené. Narozky jsme tak oslavili v našem tříčlenném rodinném česko-rusko-bulharském kruhu, jehož jednoho člena za 3 týdny opustíme. Ale na smutnění bude prostor až v nějakém vzpomínkovém článku. 






Co se týče práce .. animace nadále běží. Českých hostů na jednom hotelu ubývá, takže s hosty mluvíme celé dny anglicky a snažíme se nějak dorozumět. Není to úplně jednoduché, protože většina Rumunů a Bulharů anglicky vůbec neumí. Já jsem tak nucena oprašovat svojí znalost ruštiny a musím říct, že jsem na sebe celkem pyšná. S ukrajinskými a běloruskými dětmi to docela dávám, se zbytkem jedeme klasické dorozumívání nohama rukama. :D Na druhém hotelu nám zase ubývají děti, což se ale dalo očekávat vzhledem k blížícímu se začátku školy. Teď už nám tak nezbývá nic jiného, než se začít smiřovat s tím, že sezona končí a že se za chvíli budeme muset vrátit domů do reality. A že to minimálně pro mě bude obrovská facka. Doma na mě čeká spoustu věcí k dořešení a ještě ke všemu i hledání nového bydlení, na což budu mít asi týden do začátku školy. Jop.. shit happens all the time. Bulharsko mělo spoustu mých nedořešených zmatků vyřešit. Ale bohužel se to nepovedlo, naopak udělalo ve mě ještě větší zmatek než předtím. Dalo mi lidi, po kterých vím, že se mi bude stýskat víc, než jsem plánovala. Ale to je život. A tenhle animační .. je ostatně pořád ten nejlepší! 




Užijte si zbytek léta! :)






You Might Also Like

6 komentářů

  1. My jsme trávily dovolenou s němci a byly jsme s nimi i v klubu :D ti to teprve umí rozjet a je s nima sranda:) Jinak s Bulhary jsme mluvily zásadně česky, občas nějaká holčina odmítala mluvit bulharsky a mluvila jen anglicky, ale chlapi to respektovali a šlo to :D Jinak jsi krásně opálená!

    somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky, musela sis tento měsíc pořádně užít a tuhle zkušenost ti asi budu mírně závidět! :D :))

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky!! Tam, jak máš tričko s plameňákem a pak ty červený šaty, tam ti to moc sluší!! :)))
    Jinak tedy, já bych se asi dorozumívala těžko. :D Anglicky umím málo a rusky vůbec. :D :D :D

    OdpovědětVymazat
  4. Je vidět, že jsi si to moc užila! :) Před pár lety jsem také přemýšlela nad prací animátorky někde u moře, ale moje angličtina není úplně dobrá, to mě asi nejvíc od toho odradilo :D Bála jsem se, že bych se vůbec nedokázala dorozumět, ale věděla jsem, že je to blbost a že bych se tam rychle otrkala :D Ráda bych zkusila klidně i Aupair, ale teď mám přítele a to odloučení by bylo pro mě dost těžké :D
    Jinak fotky máš opět krásný a hlavně ty copánky jsou roztomilý :)
    Eli and Travel

    OdpovědětVymazat
  5. Nádhera, z fotek i článku cítím přesně ty pocity, které popisuješ v článku. A to ani nezmiňuju, že mi léto uteklo minimálně stejně rychle, no šílenost.
    Doufám, že se ti i přes práci podařilo díky slunci a moři nabrat dost energie na starosti doma, ale ono vždy vše nějak dopadne, i tak ale držím palce!

    OdpovědětVymazat
  6. Páni, to je opravdu šílené, že už tam jsi dva měsíce! :) Ze všech fotek působíš šťastně a spokojeně, tak si tam užij i ty poslední tři týdny ♥ A věřím tomu, že až se vrátíš domů, tak všechny problémy vyřešíš a bude to dobré :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat