Co jsem shlédla v létě? | Tipy na Netflixu

října 05, 2020

Zdroj: We♥it

Možná teď není úplně vhodná doba vydávat článek s tipy na filmy a seriály, když opět začíná škola a léto a období prokrastinace končí, ale já si říkala, že se s vámi prostě musím o pár z nich podělit. Jedná se konkrétně o jeden seriál a čtyři komedie, které jsme v létě v Bulharsku shlédli. Z toho, že jsem za celé léto viděla pouze čtyři filmy, jste asi pochopili, že jsme na tuhle činnost neměli příliš času a popravdě ani nálady. Přece jenom se ale pár klidnějších večerů našlo, kdy jsme zkrátka jenom zapnuli Netflix a otevřeli brambůrky.

Desperados / Zoufalky 

Nevyléčitelná romantička Wes odešle v opilosti trapný e-mail a pak se svými kámoškami pospíchá do Mexika, aby ho smazala dřív, než si ho její nová láska přečte.

Jako spousta netflixáckých filmů i tohle je typická americká blbost pro holky, kterou si pustíte s kamarádkou, flaškou vína, brambůrkami a jednoduše vypnete. My přesně tohle s Terkou jeden bulharský večer udělaly a nakonec nás film chvílemi i celkem bavil, ačkoliv jeho konec byl šíleně předvídatelný už tak od poloviny filmu. Ale i to je pro tyhle typy filmů normální. 

Film je novinkou roku 2020 a na csfd.cz má pouhých 47 %. 

A Thousand Words / Tisíc slov

Výřečný Jack McCall řekne cokoli, jen aby dosáhl svého. Když se ovšem pokusí podvést jednoho duchovního guru, zjistí, že jeho život závisí na kouzelném stromě o tisíci listech… jeden za každé slovo, které mu zbývá. Jack teď musí přestat mluvit a přijít na nějaký nekonvenční způsob komunikace, nebo to má spočítané.

Eddie Murphy mě jako herec v komediích vždycky celkem bavil, takže když můj spolubydlící v létě navrhnul, že bychom mohli kouknout třeba na tenhle film, souhlasila jsem právě kvůli němu. Opět se jedná o komedii, i když tahle už není tak typická jako Zoufalky, ale přece jenom má i trochu hlubší příběh. Každopádně je celá ta věc se zakletím od duchovního guru trochu blbost. Nejvíc vtipný moment byl, když jsem říkala Danimu, že já bych přežila tak jeden den a on mi oponoval, že s mojí ukecaností tak jednu hodinu. :D 

Film vyšel v roce 2012 a na csfd.cz má 58 %.

Can You Keep a Secret? / Dokážeš udržet tajemství? 

Každý má svá osobní tajemství, která neřekne ani té nejlepší kamarádce. Emma, hrdinka romantické komedie Dokážeš udržet tajemství?, ale v návalu alkoholu a paniky z turbulencí vyklopí všechny své tajnosti a intimní pocity neznámému muži na vedlejším sedadle v letadle. Kdyby se už nikdy nepotkali, nic by se nestalo. Z cizince se ovšem vyklube očekávaný Jack Harper, nový nejvyšší šéf v práci. Máloco může být strašnějšího, než jejich druhé setkání… A než pobyt v jedné kanceláři a asi i v jednom městě. Proč mu jen, proboha, říkala o svém bodu G?! A že by chtěla zkusit mít penis?! A že kafe v práci je úplně strašný?! Na pomoc musí přispěchat nejlepší kamarádka i šílená spolubydlící. Všechny společně pak spadnou do víru trapasů, náhod a komických situací, ze kterých ale i přesto může vzejít překvapivé pozvání na rande a láska. Láska, do které zasáhne další tajemství. Ty má totiž úplně každý.

I tenhle film jsme zkoukli na popud mého spolubydlícího snad předposlední večer v Bulharsku, jelikož je prý velkým fanouškem herečky Alexandry Daddario. Musím přiznat, že jsem jí vůbec neznala a popravdě mě ani po shlédnutí nějak zvlášť nezaujala. Film ani neměl žádný extra příběh, víceméně klasická romanťárna, kdy se do "trapné" holky, které se všichni smějí, zamiluje prachatý krasavec. Na pohodový večer ale film na zabavení postačí. 

Film vyšel před rokem a na csfd.cz má 53 %. 

The Wrong Missy / Ta druhá

Tim žije v tom, že pozval na Havaj ženu svých snů. Když zjistí, že místo ní omylem pozval ženskou, se kterou zažil šílené rande naslepo, je už pozdě.

Tak jestli jsme se u nějakého filmu v létě vážně zasmáli, pak to byl tenhle ten. Neočekávala jsem nic extra, protože z popisku se to opět zdálo jako běžná americká komedie, což také je, několikrát jsme se ale vážně od srdce zasmáli. Velké zásluhy na tom má především herečka špatné Missy Lauren Lapkus, která tu roli zvládla naprosto perfektně. Pokud máte špatnou náladu, pak je tenhle film rozhodně dobrou volbou na její zlepšení. 

Film vyšel letos a na csfd.cz má 58 %. 

Selling Sunset / Makléři z Hollywoodu

Elitní realitní makléři z firmy Oppenheim Group prodávají luxusní život majetným kupcům v Los Angeles. Když se tým rozroste o nového člena, drama se začne vyostřovat.

Na seriál jsem narazila někdy v karanténě úplně čistou náhodou, když jsem projížděla, co mi Netflix nabízí za vhodné seriály a filmy. Vždycky jsem byla milovníkem reality show, proto když jsem zjistila, že Selling Sunset není jenom nahraný ale z reálného života, musela jsem to vidět. Samozřejmě mě to chytilo už po prvním díle a obě první série jsem shlédla během chvilky. V létě vyšla nová řada a ačkoliv má pouze 8 dílů, trvalo mi v podstatě celé léto sérii dokoukat. I třetí rozhodně stojí za to, takže pokud máte rádi dokonalé hollywoodské paničky, jejich životy, drama a luxusní baráky, je to rozhodně pro vás to pravé ořechové. 

Na csfd.cz má seriál hodnocení 63 %. 


Máte nějaký další tip na dobrý seriál/tip na Netflixu? :)


You Might Also Like

9 komentářů

  1. Zoufalky jsem také viděla. Já mám takové romantické vtipné blbosti ráda! :D Je to pro mě odreagování. :)
    A na Makléře z Hollywoodu se chystám. :))

    OdpovědětVymazat
  2. Ani jeden seriál neznám, ale super tipy! Já jsem teď závislák na La casa de papel, to je seriál pro mě jak stvořený! :D :)

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuju za tipy, poslední týdny už mám krizi a vůbec nevím, co si pouštět, takže každý tip se mi hodí :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  4. Ten film z Tisíc slov poznám ale zvyšok nie. A ten o maklérkach si idem teda hneď pozrieť. Ďakujem za tip


    LEATHER DRESSES

    OdpovědětVymazat
  5. Z filmů neznám žádný, za to seriály z Netflixu miluju, naposledy se mi moc líbil DARK :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Podle mě tipů na filmy není asi nikdy dost. Některé z těchto jsem už viděla, některé mám v plánu, jsou to takové pohodovky na relax, ale to mi občas vyhovuje :)
    Mě na Netflixu bavil moc třeba seriál You, La case de papel nebo klasika Stranger Things :)

    OdpovědětVymazat
  7. No, nemůžu říct, že by mě nějaký kousek přesvědčil k zhlédnutí, ale to bude typem filmů a seriálů, které tu máš :D. Možná bych zkusila Ta druhá, protože Spade je super vtipálek :D.

    Jinak Daddario je u chlapů dost oblíbená, protože má hrozně hezký prsa a celkově postavu, což viděli v seriálu True Detective :DDD. Což je mimochodem super seriál! Až na druhou serii, ta je fakt špatná.

    Verča ze Ztracena v Praze | NOVÝ BYT, CO TEĎ? ZMĚNA JAK BLÁZEN! | BYDLENÍ

    OdpovědětVymazat
  8. Selling sunset musím vidět. :D Tyto reality show naprosto miluju! Děkuji za tip! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Já si asi taky nutně přeju Netflix.. 🤣

    OdpovědětVymazat