Poslední ohlédnutí | Bulharsko 2020

října 15, 2020


Je čas to konečně uzavřít a to i tady na blogu. Je tomu přesně měsíc, co jsem se vrátila ze svého letního bulharského dobrodružství, a ačkoliv mám pocit, že moje mysl zůstala tam a já se po Brně jenom tak bezmyšlenkově potuluju, nastala ta chvíle, kdy se musím za Sunny beach naposledy ohlédnout. Ukážu vám proto posledních pár fotek a prozradím, co mi Bulharsko dalo, vzalo, ale hlavně .. co mě naučilo.




Jestli jsem se na něco domů těšila, tak to bylo rozhodně jídlo. Ne že by bulharská kuchyně byla špatná, zkrátka a dobře si ale pojďme narovinu říct, že all inclusive stravování je zábava možná tak dva týdny. Pak už vám to ale začne lézt i ušima. Výběr na obou hotelech jsme sice měli poměrně rozmanitý, ovšem po skoro třech měsících už se rozmanitost i na švédských stolech udržuje poměrně těžko. Nakonec jsem proto zakotvila u své rutiny, která se skládala z lívanců ke snídani a z krájené okurky, kuřecích nugetek, hranolek, špaget nebo cukety k obědu a večeři. Bulharsko mi proto vzalo pár centimetrů, kilo a ukázalo mi, že i na all inclusive se fakt dá zhubnout. :D 






Nikdy jsem se nepovažovala za extrémního milovníka moře, jelikož jsem dávala vždy přednost spíše bazénu. Ostatně slaná voda mě štípala v očích a v nose, nechutné řasy se lepily na nohy a časté výlety do Chorvatska v dětství mě naučily bát se všeho, co je pod vodou, protože ježka v noze fakt nechcete. Neříkám, že jsem letos strávila plaváním v Černém moři nějak extra hodně času, poprvé jsem ale pochopila jeho kouzlo. To jak v klidu, odpočatá a bezstarostná jsem se cítila při procházkách po promenádě v Burgasu, Sozopolu, Nesebaru nebo po Sunny beach .. jo na tenhle pocit jsem si rychle zvykla. Moře chybíš mi. 





Díky ti Bulharsko za to, že si mi navrátilo energii do života. Poslední rok, dva jsem byla zahlcená povinnostmi do školy, práce, spolku a měla jsem pocit, že stárnu. Že už nemám tolik energie na to, abych protancovala celou noc a druhý den zvládla normálně fungovat. Hah .. kdybych jenom tušila, že mě v létě čekají dokonce i několikadenní party maratony bez pořádného spánku a odpočinku. A holka div se, zvládla si to i s prací druhý den. A bylo to sakra skvělý! :D



Úplně to nejvíc, co mi Bulharsko ale dalo, jsou tihle dva. A píšu to tady už v několikátém článku, protože nemůžu být vděčnější za to, že jsem je potkala. Věčně usměvavá Terezka mě naučila, že člověk musí být happy i za maličkosti, protože better something than nothing a že je důležité si hlavně věřit. Jeden z nejzvláštnějších ale zároveň nejhodnějších osob, které jsem kdy potkala, Dani mi zase připomněl, jak je skvělý být občas bláznivý, ale že je zároveň potřeba nad svými kroky přemýšlet. Hlavně mě ale naučil, že nehledě na slova, v očích vždycky najdeš pravdu.

Hey Bulgaria .. for the last time here.. thanks for everything.  I found there another piece of me. 



You Might Also Like

4 komentářů

  1. To je boží prostě.. krásné fotky. A věřím, že i mně by chyběla naše kuchyně. :D Ale zhubnout tam, paráda! :D :D

    OdpovědětVymazat
  2. Jen vidím to moře a sluníčko, tak bych hned někam vycestovala! :D :))

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné shrnutí :) Vůbec nechápu, že to uteklo tak rychle a ty už jsi zpátky v Brně.. šílenost :D Ale jsem ráda, že ti Bulharsko toho tolik dalo a vrátilo energii :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherné zhrnutie :) Ja som pri mori nebola už dva roky a nesmierne mi chýba, úplne zbožňujem ten pocit voľnosti a nekonečnosti, ktorý v sebe má :) A prechádzky popri mori, to je niečo neskutočné :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat