Léto na Sunny beach 2.0 | Bulharsko 2021

července 17, 2021

Balím dva kufry, certifikát o prodělaném covidu a tisknu předraženou letenku. Táhnu s sebou skoro 40 kilo věcí a jsem nervózní. Ostatně jako vždycky když mám letět. A fakt, že od začátku tohohle roku letím do Bulharska už potřetí, na tom nic nezměnil. Po dlouhé době vidím pražské letiště trochu při životě. V únoru a v dubnu jsem tam byla pomalu jediná. Sezóna začíná a já společně s dalšími prvními odvážlivci letím konečně zpátky na pobřeží Černého moře strávit celé léto na milovaném Sunny fucking beach. A teď přichází střih. Od příletu uplynul skoro měsíc a já nebyla schopná až doteď nic sepsat. Tak si pojďme říct, v čem a jak moc je tohle léto jiné. 



Jak bude léto vypadat a kde vlastně budu pracovat jsem řešila už od ledna. Vzhledem k návratu do lockdownu a dalšímu zpřísnění podmínek se plány změnily snad stokrát a já až do konce května netušila, který plán skutečně klapne. Chtěla jsem jet pracovat pro jinou českou cestovku než loni, ale ta bohužel z covidových důvodů své animační programy zrušila. A začal zmatek. Jedno bylo ale jasný, chci zpátky na Sunny beach a chci animovat. A tak jsem se domluvila přímo s hotelem, ve kterém jsem pracovala loni a přijala bulharské podmínky. Nebudu vám lhát, není to žádná sláva. Ale všechno má své pro a proti. 




Jeden by řekl, že horší sezóna oproti té loňské už nebude. Ale bohužel .. povinnost očkování, testů a covidových formulářů odradila spoustu lidí a tak i letos smutní Sunny beach po turistech. Prázdno tu není, ale plno také rozhodně ne. Zásadní změna ale nastala v národnostech turistů, a to především a razantně v mém hotelu. Loni jsem pracovala primárně pro české hosty, letos nemám v hotelu žádné. Neříkám nic, na práci v angličtině jsem byla připravená, ale bohužel ani toho jsem se prozatím moc nedočkala. Klientela je především bulharská, izraelská a ukrajinská. Tudíž se snažím co možná nejvíc rusky a rukama nohama bulharsky. Snadný to není ani trochu a obzvlášť když jsem na to sama. Poprvé dělám celý program sama a jde mi z toho hlava kolem. Před pár dny jsem měla celkem krizovku, ale je to moje pátá a dost možná poslední sezóna, takže se snažím překonat a i přes nepřízeň podmínek si to nějak užít.




Pracovat jsem začala od července, takže jsem si prvních několik dní užívala moře, pláže a mýho russian boye. Po dvou měsících zpátky spolu, po roce zpátky tam, kde celé summer illusion začalo. No asi nikdo netipoval, že to dojde až do summer illusion 2.0 a upřímně i já občas nechápu, kam ten rok sakra utekl. A i když mi letos dost chybí moje česká animační polovička z loňska, naštěstí se tady vždycky někdo na party najde. Jeden day off jsme s Danim strávili v sesterském hotelu v Obzoru, další jsem proválela na pláži v sousedním Pomorie a poslední jsem protancovala a propila na Sunny fucking beach s českou grupou z Primorska. Dvakrát jsem si zatancovala v našem oblíbeném klubu, xkrát už poseděla v nejlepším baru, co na Sunny najdete. Bulharský léto je zpátky a i když to není ideální, jsem vděčná, že to klaplo. 




Čeká mě tu další měsíc a půl. Jestli to bude utíkat jako doteď, obávám se, že lusknu prsty a bude zase konec léta. Naštěstí to letos na konci nebude tak smutné jako loni. Ještě to sice není na 100 %, ale tak na 90 % mi vyjde Erasmus a já se tak po finishi sezóny pojedu domů víceméně jenom podívat. A i když mi občas leze Bulharsko v některých věcech na nervy, mám vážně radost, že mě tu čeká dalších několik měsíců. 

A vy pokud nevíte, kam na dovču .. přijeďte na Sunny beach. A dejte mi vědět třeba na IG. Ráda se s vámi potkám a ukážu vám, kde si dát tu nejlepší Tequilu Sunrise za 70 korun. :D

You Might Also Like

7 komentářů

  1. Super fotky!! A ty máš skvělou postavu. :) Já se letos asi nikam nechystám.. asi bych si to ani pořádně neužila, když všude jsou nějaké zákazy a omezení.. :D Ale zase na druhou stranu, chvílemi si fakt říkám, že bych nejradši někam vypadla.. :)) Tak užívej. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky, zrovna můj švagr je v Bulharsku doufám, že se mu tak bude líbit jako tobě. :)

    ABOUT MAI LIFE

    OdpovědětVymazat
  3. Krása, úplně léto z těch fotek, to víš, že bych hned jela, ale bohužel aktuálně je pro mě nemožné se dostat i domů za rodinou.
    Tak užívej za nás všechny, co za hranice nemůžeme, vypadá to tam kouzelně!

    OdpovědětVymazat
  4. Jsem ráda, že ti to zase vyšlo, i když bez Čechů. Určitě to zvládneš i ten následující měsíc a půl a posílí tě to! :) užívej a už se těším na články z erasmu :)

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
  5. Jee Bulharsko miluji, ale teď moře určitě vynecháme..

    OdpovědětVymazat
  6. Wow, tak to tě obdivuji, že děláš takovou práci. Já si pamatuji, jak jsem vždycky u moře ty animátory obdivovala...nejen kvůli tomu, kolik umí jazyků, ale i kvůli jejich fantazii a umění mluvit s lidmi :-D Na fotkách ti to moc sluší a užívej si, co nejvíce to půjde. :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Moc hezké fotky a je super, že sis to v Bulharsku naplno užila! :)

    OdpovědětVymazat