Je libo splnit přání? | Téma: Vesmírné objednávky

července 31, 2019


Zdroj: We♥it

Na začátek bych ráda upozornila, že se nebude jednat o žádný spirituálně zaměřený článek, ve kterém bych vám chtěla klást na srdce, jak změnit svůj život a pohled na svět od základů. Ráda bych vám jenom nastínila metodu, kterou jsem v posledních 4 měsících zkoušela využívat a povyprávět, zdali fungovala a jak se mi vlastně celé to praktikování dařilo. A ačkoliv zde budu psát o jakési formě „nadpřirozena“, kterému spoustu z vás nemusí vůbec věřit a protáčet nad ním oči, tak nebojte. Já jsem taky taková. Teda teď už asi tolik ne, ale k těm ezo lidem a názorům mám stále hodně daleko. :D

Jak zařídit, aby se přání splnila?

Toť otázka. Já nad tím nikdy nepřemýšlela, jelikož jsem si vždycky říkala, že jsem pánem svého osudu a když neudělám všechno pro to, aby se přání splnilo, zkrátka to nevyjde. Poprvé jsem nad jakousi formou nadpřirozena, která mi možná může se splněním přání pomoci, slyšela v jednom videu od youtuberky Markéty Frank. Ta představila metodu, které se všeobecně říká „objednávání si z vesmíru“. Pamatuji, že po skončení videa jsem se tomu nejprve začala smát. Další ezo blbost, které lidé věří a funguje stejně jako placebo. Což možná je i pravda, ale o tom až za chvíli. Téma jsem po shlédnutí videa vypustila z hlavy až do doby, kdy přišel březen tohoto roku a mě se začínaly hromadit povinnosti a pukat nervy. Propadala jsem panice, že v životě nemohu stihnout odevzdat slušnou bakalářku, a ještě se naučit tak, abych zvládla udělat najednou dvoje státnice, jelikož jsem studovala dva obory naráz. Zkrátka a dobře vystresovaná Oli křížem krážem. V tu chvíli přišla moje maminka s malou a tenkou knížečkou v ruce a říká: „Já jsem ti několikrát říkala, ať si to přečteš. Mohlo by ti to pomoct,“ a strčila mi knížku na stůl. Jmenovala se přesně jako ta metoda, o které mluvila slečna ve videu. Jelikož jsem byla už vážně zoufalá a unavená ze všech povinností, večer jsem si sedla a knížku přečetla na jeden zátah. A byla jsem vážně udivená tím, jak snadné to podle všeho je a jaké všechny „zázraky“ se s tím dají provést. Tedy alespoň podle zkušeností autora knihy. Víceméně bych řekla, že se dá metoda shrnout v jedné větě, ale to by samozřejmě autorovi nevydělalo tolik peněz jako to natáhnout na celou knihu. Stačí prostě věřit.


Zdroj: We♥it

Jak to funguje?

Ze dvou knih, které jsem o metodě objednávek z vesmíru přečetla, jsem si odnesla základních pár rad, jak své přání vesmíru odeslat. Je zapotřebí, aby byl člověk co možná nejvíc konkrétní, tudíž co přesně chce, aby se mu splnilo a pokud chcete skutečně vidět, zdali to funguje, nejlépe i zmínit do kdy chcete přání splnit. Zdali pronesete své přání nahlas nebo v duchu, ve dne nebo v noci by mělo být podle knížek jedno, musíte na to být ale soustředění. Dalším „pravidlem“ je formulace přání, která musí být vždy pozitivní, tedy zmínit to, co si přejeme nebo chceme. Jakmile totiž zazní, že NEchceme, aby se něco stalo, vesmír nám splní přesný opak. Podle odborníků totiž nezná zápor. No a pak už stačí jenom čekat a důsledně věřit, že se nám přání skutečně splní a chovat se tak, jako by se už vlastně splnilo. Když člověk totiž věřit nebude nebo bude dokonce přání opakovat vícekrát, vesmír se asi něco jako naštve a prd z toho bude.
Popsala jsem to hodně laicky podle mých zkušeností, takže pokud chcete vědět více a přesněji, stačí si přečíst jakoukoliv knihu o tomto tématu či se podívat na nějaká videa, jelikož všude najdete vesměs to stejné.

A funguje to vůbec?

Popravdě vám řeknu, že nevím. Skutečně nevím, zdali to opravdu funguje a nějaké nadpřirozeno, karma, vesmír nebo jak tomu chcete říkat, nám se splněním přání pomáhají či nám je dokonce přímo plní. Já to ze začátku vyzkoušela na pár maličkostech, které se mohly ukázat hned druhý den. Přála jsem si, abych do Brna dojela v klidu bez zpoždění a chytila všechny navazující spoje, což se vydařilo. Ovšem nebyla to nějaká neobvyklost, ne vždycky mají totiž dráhy zpoždění. 
Přála jsem si, aby v kantýně v práci měli v ten den nějaké dobré jídlo, které si k obědu vychutnám a měli. Opět ale žádná zvláštnost, mají tam často dobrá jídla. Přesto mě tyto menší přání přesvědčila, že to asi trochu funguje, a tak jsem zkusila větší věci. 
Přála jsem si, abych příští týden už dostala odsouhlasenou poslední verzi bakalářky od své vedoucí. Klaplo to. Ovšem ještě před tím, než jsem přání odeslala, jsem víceméně věděla, že už tu finální verzi mám, jelikož jsme se bavily na předchozím setkání o pouhých několika změnách. Přála jsem si také, abych zvládla udělat všechny státnice. Klaplo to. Ovšem nechce se mi věřit, že bych to zvládla i bez té tvrdé dřiny a drilu učení několika předcházejících měsíců. Přála jsem si, aby náš králíček zvládl další operaci. Klaplo to. Ovšem aktuálně se mu už problémy vracejí a bude ho čekat další, tudíž otázka, zdali se moje přání „aby byl zdravý“ někde po cestě k vesmíru neztratilo.

A teď pár situací, kdy mi přání nevyšlo. Dlouho jsem uvažovala o tom, zdali nenechat školy po ukončení bakaláře a nejít do práce, kdybych našla nějakou skvělou nabídku vysněné práce v rádiu. A nabídka přišla, jak kdyby to osud slyšel. Odpověděla jsem na inzerát a vyslala přání, aby to vyšlo. Zároveň mi ale v hlavě stále hlodala myšlenka toho magisterského studia, které jsem rodičům slíbila. A tak se stalo, že mě nevzali a přání se nesplnilo. Usuzuji, že se tak stalo kvůli nevhodnému času, kdy jsem si přání přála. Celé tři roky jsem si totiž v duchu přála (aniž bych znala tuto metodu), abych dodělala bakaláře a pak si magistra už na jednom oboru užila více na pohodu a vyrazila třeba i na Erasmus. Tudíž mám pocit, že vesmír nejspíš věděl, že ačkoliv bych moc chtěla tu práci, magisterské studium jsem chtěla déle a v hloubi duše asi i více, a proto přání nesplnil. Samozřejmě to ale nemusí mít s vesmírem vůbec souvislost a já se jim zkrátka akorát nehodila. 
Druhý příběh se vztahuje k mému zoufalému hledání bytu v Brně, kdy jsem nemohla celé 3 měsíce najít žádnou dobrou nabídku. Jakmile jsem věděla, že v Brně zůstanu i na magisterské studium, začala jsem opět hledat intenzivněji a narazila jsem hned na dva pěkné pokoje, které jsem skutečně chtěla. Prohlídky dopadly dobře a já po nich vyslala přání, že na jednom z těch pokojů bych chtěla bydlet. Stále ve mně ale hlodal pocit toho, že jeden pokoj je mnohem menší, než bych ráda a ve druhém je zase jenom 1 pračka na asi 15 nájemců, což je prostě dost. A opět vesmír zakročil a nevzali mě ani do jednoho z těch bytů. Přiznávám, že tehdy jsem byla vážně naštvaná a vesmíru nadávala. Nakonec si pro mě ale připravil lepší řešení a dohodil mi úplnou náhodou pokoj, ve kterém bydlím teď. Říkám si, že vážně asi záleží, jak moc to přání chcete, jelikož vesmír pozná jakékoliv zaváhání. Anebo to opět s vesmírem nemá nic společného a já už vážně začínám ezobláznit. :D

Zdroj: We♥it

Závěrem

Celá metoda přejeme si z vesmíru je pro mě pořád celkem záhadou, na kterou neumím jasně odpovědět, zdali funguje nebo ne. Já se k ní ale vracím v poslední době čím dál tím častěji a zkouším svá přání posílat a s napětím čekám, zdali, kdy a jak se vyplní. Možná ještě nejsem takový profík nebo možná nemám tak silnou víru ve vesmír, že se mi neplní obrovská přání jako autorovi knížky, který psal i o získání nové práce, zbohatnutí nebo nalezení lásky. Skvělý na tom je hlavně fakt, že to může zkusit úplně každý a to úplně kdekoliv. Proto pokud stále váháte, nebojte se a zkuste si přát i byť něco malého, co se vám může splnit třeba ještě ten den, abyste zjistili, zdali to u vás funguje. Budu držet palce. :) A kdyby to nefungovalo, může to pomoci jako dobré placebo, které donutí k tvrdší práci nebo odhodlání jít si za splněním našeho přání s dobrým pocitem, že nám někdo ze shora možná pomáhá.

Slyšeli jste o vesmírných objednávkách a vyzkoušeli jste je někdy?



You Might Also Like

6 komentářů

  1. Nikdy jsem neslyšela nic o této metodě, ale vím, že se říká, že si stačí správně přát a vesmír nám to splní. Nevím. To je u mě takové to: je to asi blbost, ale co kdyby to náhodou byla pravda? :D Já nějak věřím spíš na osudovou náhodu. Něco se prostě má stát a jen záleží kdy a jak. Něco ne.

    OdpovědětVymazat
  2. Tyhle články miluju, tohle téma mě hrozně baví :)) Knížka vypadá skvěle!

    OdpovědětVymazat
  3. Taky v něco podobného věřím, aspoň občas. A taktéž si nejsem jistá, zda jde o placebo, anebo se mi přání opravdu plní. Tak nějak mi to zkrátka vyhovuje, v to věřit, že nad tím víc nepřemýšlím. O této knížce jsem však neslyšela.

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem o něčem takovém poprvé slyšela pár let zpátky ještě na střední škole od jedné učitelky. Vím, že tehdy jsme se tomu s kamarádkou lehce smály, ale teď mi přijde, že na tom možná vážně něco bude. Už jenom ten pocit, že se ti něco z toho splní a máš pocit, že máš něco "vyššího" nad sebou, co ti možná pomůže :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já na to taky trochu věřím... Říkám si, že pokud něco vážně chceme, hodně si to přejeme a třeba se pro to i něco udělá (ne vždy to ale jde že), tak se to stane... A pak si říkám, že vše zlé je k něčemu dobré, což se mi taky už hodněkrát potvrdilo.. něco nevyšlo, ale pak mi to nakonec přineslo něco lepšího:)

    OdpovědětVymazat
  6. Viděla jsem video od Markétky Frank a celkově o tomto tématu neslyším poprvé.. Myslím si, že je to slutečně možné, pokud si za přáním cílevědomě jdeme.. vesmír nám pomůže. <3
    Já jsem nejspíš nic takové nezkoušela, nebo je možný, že o tom ani nevím! :)

    Tereza's journal

    OdpovědětVymazat