Zabijáci času | Nové seriálové objevy léta

července 28, 2019

Fotky v článku jsou ze stránky We♥it.

Po několika ukecaných článcích z ukecaných dnů jsem si říkala, že je čas vám zase dát nějaký ten tip z ukecané kapsy. A jelikož ani v létě občas nepohrdnu pohodovým večerem doma v klidu a pohodlí své postele s notebookem na nohou, ráda bych vám dnes prozradila pár mých seriálových objevů, na které jsem přišla v posledních dvou měsících a postupně si k nim vypěstovala nejenom oblibu, ale také i vzrůstající závislost.

Sex education

Ačkoliv název seriálu je možná matoucí, zklamu vás, nejedná se o žádnou příručku o sexu pro dospělé a ani se tu nedozvíte žádné tipy a triky, jak svůj sexuální život okořenit. Abych vám to nastínila, jedná se o příběh z prostředí americké střední školy (jako snad u každého druhého seriálu :D), kterou navštěvuje i jeden zcela obyčejný žák Otis. Ve svém věku je stále panic, což z mého hlediska není nijak neobvyklé, zvlášť u takového tichého podivína, jakým je v seriálu právě on. To nejzajímavější je na něm zřejmě fakt, že jeho maminka (která je mimochodem fakt kočka) je sexuální terapeutkou, což může být v některých směrech super (víte toho zkrátka více než vaši spolužáci, ačkoliv jste si ještě nevrzli), ale v těch dalších to může být také pěkně na škodu a otravné. Což ostatně seriál také ve velké míře ukazuje. Celá story a zápletka se pak točí víceméně o Otisovi a jeho gay černošském kamarádovi (ano musíme být rasově i gender friendly), jeho platonické lásce k největší bad girl na škole (která má ale samozřejmě pod slupkou romantickou duši) a jeho spolužácích, kteří najednou všichni mají nějaký sexuální problém, na čemž si Otis postaví svůj byznys tak, že jim rozdává různé rady. 
Uznávám, že po přečtení tohohle odstavce si může někdo říkat, že to zní jako pěkná blbost, ale ono je to ve skutečnosti docela fajn, sem tam vtipné a sarkastické, ale hlavně pohodové a na odpočinek naprosto ideální. Jako mínus bych však uvedla to, že je natočeno prozatím pouze 8 dílů první série a aktuálně se čeká na sérii druhou, která by snad ale měla vyjít.

Hodnotím 7/10. 



The 100 

Tenhle seriál není oproti prvnímu zmíněnému žádná novinka na trhu. Popravdě jsem teď byla celkem šokovaná, když jsem zjistila, že první díl pochází z roku 2014. Já se o téhle postapokalyptické věci dozvěděla teprve nedávno od kamarádů, kteří mi seriál hrozně doporučovali a jelikož jsem se při učení na státnice dost nudila, potřebovala jsem něco, co bude zábavné a bude mít spoustu dílů. A The hundred splňuje oboje. Poslední dobou mě celkem začaly bavit seriály, filmy a knížky právě z této doby - jakési budoucnosti, kdy dojde k nějaké katastrofě, která lidstvo a jeho život na planetě úplně změní. V tomto případě se jedná o příběh 100 teenagerů a dětí, kteří jsou na vesmírné stanici zavření jako vězni kvůli různým prohřeškům. Vše začíná ve chvíli, kdy se vedení Archy (vesmírné lodi) rozhodne vyslat tuto stovku na Zem, aby zjistili, zdali je po nukleární válce opět obyvatelná. Kupodivu děcka přežijí cestu, na Zemi ovšem brzy zjistí, že zdaleka nejsou jediní, kteří přežili a začne v podstatě celé šílenství o přežití. Seriál mě baví hlavně kvůli tomu, že jsou v hlavních rolích opět postavy mého věku a především to, že je zde rozvíjeno hned několik linií a neustále se objevují nové postavy a nové zápletky. Jako mínus bych uvedla akorát to, že jsem si na začátku oblíbila postavu, kterou mi záhy v další sérii hned zabili, takže díky moc. 
Prozatím má seriál neskutečných 6 sérií a já jsem zatím u druhé, jelikož i jednotlivé díly jsou poměrně dlouhé - kolem 50 minut. Já osobně mám delší seriály ráda, jelikož mě nebaví stále hledat nové, když mi staré a oblíbené skončí. 

Hodnotím 9/10.



Riverdale

Další jeden z těch mladších seriálů, který se ale těší takové oblibě u mladých lidí, že se obávám, že ho stejně všichni znáte. Přirovnala bych ho k PLL nebo TVD, které také obletěly svět a staly se téměř z měsíce na měsíc virálními. Riverdale se podobně jako tyto seriály odehrává v jednom stejnojmenném městě kolem několika hlavních postav, které jsou opět ve věku děcek ze střední školy. Nezlobte se, ale já mám prostě tyhle seriály nejradši, ačkoliv už na střední nějaký pátek nejsem (:D). Opět typická Amerika, jelikož jsou všechny postavy prostě krásné, stále upravené a víceméně pořád jim to sluší. Nereálný. Seriál bych zařadila mezi kriminálky, jelikož v každé sérii, které jsou aktuálně 3, se jedná o vyšetřování a hledání jakéhosi viníka/vraha, který může za hrozné události v městečku. Za mě osobně byla nejlepší první série, ty další už tak dobré nebyly, ale stále na to musím koukat, jelikož mě prostě zajímá, jak se příběh vyvíjí. Na to, že je to věc točená kolem teenagerů, najdeme tady hodně krve, obětí a násilí, ale oproti předchozímu The 100 je to vlastně dost mírumilovný seriál. 

Hodnotím 8/10. 



A na jaké seriály koukáte aktuálně vy? :) 


You Might Also Like

9 komentářů

  1. Miluju Riverdale! Teď zase propadám třetí sérii ST. :-D A The 100 chci vidět, ale možná radši prvně přečíst, ještě uvidím. :-D A ta úvodní fotka článku je perfektní. :-D :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Tak tohle se mi hodí, na seriály které koukám si musím nějakou chvíli počkat a PLL jsem milovala, tohle se mi bude líbit, tím myslím ten Riverdale. DÍk.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  3. Ani jeden z nich neznám, ale tyhle tipy se mi celkem hodí. Občas přemýšlím, co si pustit a Riverdale mě docela zaujal :))

    OdpovědětVymazat
  4. O Sex education jsem slyšela a taky jsem zvažovala, že bych jej zhlédla. Riverdale však nemůžu vystát. Dala jsem mu šanci hned jak vyšla první série, ale bylo to na mě moc melodramatické a většina herců mi nebyla sympatická. Chápu však, že tyto typy seriálů jsou návykové. Zrovna PLL mi taky moc nesedly, ale TVD jsem milovala už když mi bylo nějakých čtrnáct a ještě teď se sem tam na nějaký díl podívám :D

    OdpovědětVymazat
  5. Jéé, The 100 jsem rozkoukala, ale nedokoukala:O Jinak super tipy:)

    OdpovědětVymazat
  6. Perfektní článek pro mě, protože já věčně nevím, na co se podívat a pak to skončí, že hodinu přemýšlím a nakonec jdu dělat něco jinýho :D takže díky za tipy :)

    OdpovědětVymazat
  7. No abych byla upřímná, tak já koukala jen na to poslední a to je Riverdale. Viděla jsem z toho bezmála půlku první série a zaklapla jsem to s tím, že tohle nebude můj šálek kávy. Dva tvé tipy vyzkouším a uvidíme co z toho mě uchvátí. Připadá mi, že v poslední době jsou ty seriály všechny na jedné a té samé ohrané bázi, což je poměrně škoda. Děkuji za tip a užívej léta ♥

    OdpovědětVymazat
  8. Super tipy! Sex education jsem viděla jako jedna z prvních, protože jsem všechny epizody viděla hned po vypuštění do světa. :D A moc mě to bavilo! Koukali jsme na to dohromady s přítelem a byla to pecka. :D The 100 není úplně můj šálek kávy. :-(
    Seriálu Riverdale jsem zkoušela dát šanci, koukala jsem na několik dílů, ale pak mě to nějak přešlo a už mě to neba. :D :-(
    Psala jsem článek na své tipy, tak přidávám odkaz, třeba tě taky něco zaujme. <3
    https://terezasjournal.blogspot.com/2019/02/mych-top-5-serialu.html

    Tereza's journal

    OdpovědětVymazat
  9. Sex education mám v plánu si velmi brzo pustit! :D Já teď koukala třeba na Dark, který naprosto žeru ♥ A teď mi ještě vyšla poslední série Orange is the new black.

    OdpovědětVymazat