Kouzlo Bulharska a návrat do reality | Bulharsko 2019 / část třetí

srpna 28, 2019


A je to. Jsem doma. Tři týdny v Bulharsku uplynuly nakonec jako voda a já se nějak stále neumím vzpamatovat a navrátit se do reality. Zvláštní, že? Obzvlášť po posledním článku, kde jsem ještě psala, jak se těším domů. A přitom bych se vrátila snad okamžitě. Stýská se mi. Po práci? Vůbec. Po dětech? Ani trochu. Po lidech? Neskutečně moc.

Miluji ty vlny, které umí jen moře. :3


Díky lidi za všechno. ♥




Ani nevím, kde pořádně začít. Poslední týden u pobřeží Černého moře mi utekl neskutečně rychle, obzvlášť v porovnání s tím druhým, který se táhl jako smrad. Možná to bude tím, že jsme měli vymyšlený program na všechny dny již dopředu a tak opadly hlavní stresy a zbylo mnohem víc času na odpočinek a srandičky. Jedno polední volníčko jsme se s holkama dokonce odhodlaly k hanbatému opalování a řeknu vám, že tolik adrenalinu jako při sundání vršku od plavek u bazénu, kolem kterého stále někdo chodil, jsem dlouho nezažila. :D Smutná zpráva je ta, že prsa se nám stejně neopálila, takže i nadále společně s půlkami na dálku oproti černému břichu a zbytku těla pěkně svítí. Navíc nebudu raději pořádně ani rozvádět faux pas, které nastalo, když jsem naše hanbaté odpoledne barvitě líčila v jedné zprávě příteli, přičemž jsem ji omylem zaslala jednomu svému tamějšímu spolupracovníkovi. No na následující večeři jsem se mu raději vyhnula. :D


Ty nejvíc nejlepší kokosový sušenky! 


Se stále se blížícím koncem jsem pociťovala stále menší zodpovědnost za program a za zábavu dětí a rozhodla se si to taky trochu užít, ať mám na co vzpomínat. Jenom teď nějak zpětně nevím, jestli jsem úplně udělala dobře. Možná kdybych pokračovala ve své suchařině a chodila každý den po poradě před půlnocí spát, neměla bych teď plnou hlavu zmatků. Zkrátka a jednoduše jsem v sobě začala chytat zase na chvíli své normální já a vytáhla z ledničky hned několik večerů po sobě přivezené zásoby alkoholu, které zábavu pomalu ale jistě rozproudily. Zkusila jsem být otevřenější také k dalším členům našeho dospěláckého týmu a objevila i několik fajn lidí. Tedy mimo můj tým jsem objevila přesně tři fajn lidi a především jednoho, kterému jsem za hodně vděčná, protože zpětně vidím, že bez něj by to bylo o dost složitější. Ze začátku (což se můžete i dočíst v článcích) jsem tam byla opravdu nešťastná a pořádně nevěděla, jak svou práci zvládat, ačkoliv ji dělám už několik let. V tomhle prostředí mi to zkrátka nešlo. A tenhle člověk mi ukázal, jak na to a opravdu mi s tím neskutečně pomohl. Taky jsem mu několikrát děkovala i za to, co jsme si navzájem mohli říct a že jsme si tak fajn sedli. Ty blbé vtípky, fluently sarcastic talk, neustálé vypínání a zapínání klímy a noční sbírání bodíků celé tohle dobrodružství udělaly tak skvělým, jak nakonec bylo.

Ten nejhezčí, neplánovaný a random na poslední chvíli viděný východ slunce. Definitivně nejhezčí vzpomínka z celých tří týdnů.



Návrat domů byl .. zvláštní a krutý. Sice jsem neměla tak šílenou facku od reality jako ostatní, kteří museli normálně hned zpátky do práce, ale i tak bloumám svojí domovinou jako tělo bez duše. Myšlenkami stále v Bulharsku s některými lidmi, tělem stále v posteli z totálního vyčerpání, vyždímané energie a šílené rýmy, kterou jsem si přivezla z klimatizace. Úplně jsem během té roční pauzy zapomněla, jaké to je navrátit se ze sezony domů a začít opět žít svůj normální život. Jo já vím, říkáte si, vždyť to byly jenom tři týdny. Jenže ty tři týdny byly jak v jiném světe, v jiném režimu, s cizími lidmi, kteří se ze dne na den stali přáteli a blízkými. Světem ve kterém zanikal ten domácí a kvůli kterému jste byli ochotni a někdy až donuceni ty doma zanedbávat. Což se ostatně teď zpětně projevuje a já si to dost vyčítám. V hlavě zmatky, duše neklidná, mozek vypnutý, dny debility. Co s tím? Nic. Zase čekat až to přejde, až to přebolí a stesk opadne. Nic jiného nezbývá. Mořský koník skončil a vše zůstalo tam. Přijmi to a jdi dál. :) Itálie čeká. Co přinese ta?


Můj kostým na Abba večer. Vystoupení mělo úspěch a já vypadala jako cikánka. :D 







You Might Also Like

8 komentářů

  1. Ten východ slunce je opravdu kouzelný! Všechny fotky z Bulharska máš moc hezké :))

    OdpovědětVymazat
  2. V Bulharsku jsem ještě nebyla, ale vypadá krásně <3 Tvůj kostým na ABBA večer je skvělej! :D Sluší ti :)


    GrünHauz
    Š.

    OdpovědětVymazat
  3. Chystám se tam druhý týden v září, v Bulharsku jsem ještě nebyla, tak jsem zvědavá. Hlavně potřebuji relax, tak se těším. Prosímtě, kde jsi sehnala ty kokosové sušenky? Vypadají dost dobře! (Hlavně se můžu po kokose utlouct, takže…). Úplně chápu, že ty tři týdny bereš úplně jinak... mně čas taky plyne všude různě :D a hlavně jinak než ostatním.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak pak určitě napiš, jak se ti tam líbilo! :) pro mě to teda vůbec dovolenková destinace nebyla :D spíš taková špína a vesnice .. ale všichni říkají, že to jsou prostě ty Zlaté písky, že Sluneční pobřeží je mnohem hezčí :)
      sušenky jsem sehnala v tamním obchodě :D byla to úplně klasická sámoška, takže věřím, že to tam někde seženeš :) Užij si to! :)

      Vymazat
  4. To je naprostá nádhera! :) ..až mě zas o něco více zamrzelo, že se letos k moři nepodívám :(

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadá to tam nádherně a je dobře, že se ti nakonec líbilo :)
    Úplně si dokážu představit ten adrenalin ze sundavání svršků, já sama bych do toho nejspíš nešla :D :D

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
  6. Krása! Mne bohužel moře letos nevyšlo, ale příští rok už snad ano.

    OdpovědětVymazat
  7. Moc pěkný fotky :) v Bulharsku jsem byla už pár let zpátky a úplně jsem zapomněla, jak hezký to tam vlastně je :)

    Belle âme

    OdpovědětVymazat