Mezidovolenkové nákupy | Letní slevy

září 03, 2019

Aktuálně si až do 11.9. užívám dovolenou v Itálii, tudíž je článek přednastavený. Pokud by někoho z vás zajímalo, jak si dovču užíváme, mrkněte na instagram @munie_brno, kde pravidelně točíme krátká stories. 

Přiznávám, že s nakupováním mám trochu problémy. Moje maminka a přítel říkají, že trochu větší problémy, než přiznávám, jelikož nakupuji fakt hodně a fakt často. :D Když já si prostě neumím pomoci. Od té doby co jsem na vysoké a mám obchodní domy na každém brněnském kroku, se prostě jako žena musím jít pravidelně chodit dívat, co je v obchodech nového. No a zkuste říct, která z vás dokáže odolat novému kousku? Jelikož na ten je přece vždycky příležitost. A navíc když jsou slevy. A jelikož jako správná milovnice nakupování vím, že ke konci léta jsou ty slevy vždy veliké, nemohla jsem odolat a nevyrazit během pár volních dní mezi dovolenými (respektive prací u moře a dovolenou u moře) nakoupit nějaké ty kousky ve slevách. Tak si je pojďme ukázat.



Po příjezdu z Bulharska jsem jako první běžela do drogerky pro nový makeup. Důvod byl jasný - odstín. Už když jsem odjížděla, tak jsem byla poměrně opálená a brala si s sebou dost tmavě hnědý BB cream, ale bohužel/bohudík jsem se tam opálila ještě více a přestaly mi tak sedět veškeré mé produkty v zásobě. V drogerce měli k mé radosti slevu na můj nejoblíbenější Rimmel a ke všemu přímo na makeupy, takže jsem vybrala zkrátka ten, který měl pokud možno nejtmavší odstín. Volba padla na Lasting Radiance v odstínu 201, který mi krásně sedí podtónem i odstínem a i jeho krycí schopnosti jsou ucházející. Cena ve slevě velmi příjemná, vyšel mě na krásných 210 Kč. Navíc si myslím, že se mnou určitě vydrží i do příštího léta, jelikož za měsíc už ho stejně zase nebudu moct používat.



Jelikož měli v drogerii slevu 20 % na produkty Miss sporty, nemohla jsem si od nich také něco nevzít. Tuhle značku však co se kosmetiky týče, příliš nemusím, proto jsem sáhla pouze po laku na nehty z mé oblíbené řady Lasting Color, která má hned několik takhle krásně svítivých odstínů. Pokud se nepletu, tak už mi doma leží fialová, červená a tyrkysová. Tyhle laky stojí nějakých 30 korun a ke všemu super rychle schnou, což je pro mě dost zásadní. Bohužel je u této barvy nutné nanést více vrstev, aby byla její intenzita dostatečná.



Při běhání po městě jsem nevynechala ani naše známé vietnamské obchody, kde vždy ulovím potřebné věci za pár korun. Tentokrát jsem šla cíleně pro stříbrné kruhové náušnice určité velikosti a také jsem si je úspěšně odnesla. Ačkoliv tyto jsou o něco většího průměru, než jsem původně chtěla. Kruhy jsem v uších vždycky milovala a když se v poslední době začaly vracet měla jsem obrovskou radost. Bohužel jsem si svoje kruhy dost oprýskala v Bulharsku, když jsem je neustále někde házela do kosmetických taštiček, proto bylo nutné sehnat nové. Nepotrpím si příliš na kvalitu, jelikož je pro mě jednoduší kupovat stále nové svítivé za pár korun (tyhle stály ohromných 12 korun), než si koupit jedny drahé, které se nakonec oprýskají úplně stejně.



A teď už k oblečení, které jsem si pořídila během dvoudenní návštěvy v Praze. Tyhle krásné letní kalhoty jsem sehnala za 159 korun v Terranově, kde navíc měli akci 2+1 zdarma, tudíž jsem si kromě nich vybrala samozřejmě další dvě věci. Kalhoty tam měli ještě ve tmavé variantě, což se mi příliš nelíbilo, jelikož bílá k létu prostě neodmyslitelně patří a mě takovéhle krátké zvoncové a prodyšné krásky ve skříni zkrátka chyběly.



Druhý kousek ulovený v Terranově asi nebude úplně každého šálek kávy, ale já tyhle obrovská a vytahaná trička zkrátka miluji. Není nic jednoduššího než si na sebe tohle přehodit a vynosit to jako šaty. Uznávám, že tričko není zas tak dlouhé a že hrozí jakési vykouknutí zadku při zvednutí rukou, pokud je ale člověk šikovný, vše se dá uhlídat. Tohle černý tríčo proto muselo za cenu 79,- skončit u mě na ramínku.



Do třetice všeho dobrého je kousek, který jsem v rámci akce dostala zdarma, ačkoliv za normálu by stál také vtipných 79 korun. Tenhle top ve starorůžové barvě a s retro knoflíky si mě získal hned na ramínku. Až jsem nemohla uvěřit, že jich tam za tu cenu zůstalo ještě tolik. Je krásně pohodlný z příjemného chladícího materiálu a vůbec na něm není vidět, když se člověk zpotí. Což já v těchto parných dnech na oblečení velmi oceňuji. Top měli v Terranově ještě v černé a zelené barvě.



Předposledním úlovkem jsou tyhle bílé krajkované kraťasy, kterým jsem nemohla odolat. Dostupné byly v New Yorkeru ještě v hořčicové a černé barvě, ovšem tahle bílá byla zkrátka nejromantičtější. Bílé kraťasy mi navíc zoufale chyběly a teď k tomu opálení vypadají na těle prostě božsky. Stály ve slevě 199 korun.



A v neposlední řadě skončila v mém košíku tahle bílá květinková roztomilost v podobě špatně ušité sukně z Gatu. Guma v pase je špatně našitá, tudíž se neustále převrací a vytváří v pase takové navlněné kusy látky. Po detailním prozkoumání situace jsme ale s maminkou usoudily, že to nevypadá vůbec špatně a že jí tam za 118 korun prostě nemůžu nechat.


Už jste letos vyrazili na letní slevy a co jste ulovili? :)

You Might Also Like

6 komentářů

  1. Ty bílé kraťasy a květovaná sukně se mi moc líbí, dobře jsi vybrala! :))

    OdpovědětVymazat
  2. Hezké kousky, nejvíc mě zaujal ten makeup. Lak bych brala zcela jiný odstín �� a myslím že problém s nakupama nemáš. Takhle to má zcela každá dívka Do doby co zjistíš že nemáš třeba na nájem v ebo na zaplacení hypotéky to problém fakt není. Věř mi ����

    OdpovědětVymazat
  3. Tiež mám mierny problém s neustálym nakupovaním :D Inak krásne kúsky, podobné biele kraťasy zháňam už dlho :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat
  4. Ta sukně a krajkované kraťasy jsou úžasné ♥

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, já také velice ráda nakupuji ve slevách. K mému velikému štěstí jsem narazila na web, kde je těch slev spoustu. Jedná se o web slevový kupon a je to fakt šupa :-) Nicméně tohle není reklama, jen doporučení :) Koukat se nemusíš.

    OdpovědětVymazat
  6. Děkuji moc také za toto suprové shrnutí... Já bych také moc ráda někdy někde prezentovala třeba moje úlovky ze sekáče , ale jak nemám blog, tak to moc nejde a píšu to takhle jen kamarádkám přes fb, které to dle mého ani moc zase až tolik nezajímá :D No nic, mějte se krásně, sluší vám to.

    OdpovědětVymazat