Tekutá krása | Rtěnky Matte Mania Dermacol

srpna 15, 2019

Zdroj We♥it

Už bylo načase sepsat také nějaký ten kosmetický článek, tudíž tady je. Rozhodovala jsem se, co bych vám chtěla doporučit jako první a do oka mi padly moje oblíbenkyně - rtěnky. Nebyly však mým must have vždycky. Spíše jsem si k nim vytvořila vztah až v posledních dvou letech a myslím, že je to hodně spojené s tím, že jsem začala žít ve větším městě. Získala jsem v něm totiž větší odvahu jak v nošení makeupu, tak i různých outfitů. A tak začala moje rtěnková éra.

Svojí první reálnou rtěnku jsem dostala někdy v 15 letech, přičemž se jednalo o klasickou tuhou rtěnku v dost odvážném růžovo-fialovém odstínu, kterou jsem si namalovala pouze občas na nějaké speciální příležitosti. Problém byl však v tom, že rtěnka nikdy extra nevydržela, obtiskávala se a stále jsem ji musela dodělávat. Pravděpodobně kvůli tomu jsem rtěnky na dost dlouhou dobu zavrhla a myslela si, že to není produkt pro mě. Předloni jsem si ale na Vánoce koupila tématickou mikinu a k ní jsem si hrozně chtěla zkusit namalovat červeně rty, aby mi to pod stromečkem hezky ladilo. A tak jsem vyrazila do drogerky na lov ideální rtěnky v červené barvě za pokud možno normální peníze. Přece jenom jsem si tehdy myslela, že si rtěnku nalíčím pod stromeček a potom mi bůhví jak dlouho zase bude ležet na poličce. Díky své zálibě v sledování youtube videí jsem věděla o existenci tekutých rtěnek, které údajně zaschnou a pak se ani nehnou, tudíž není potřeba je neustále dodělávat. Říkala jsem si, že to je přesně to, co chci. Po pár minutovém bloudění jsem proto tehdy sáhla po tekuté matné rtěnce od Dermacolu, která stála přívětivých 150 korun. A přiznávám, že jsem snad nemohla sáhnout lépe!



Mým prvním odstínem z řady Matte Mania od Dermacolu tak byla tahle nádherná svítivá červená číslo 55. Když jsem si ji ke stromečku tehdy nalíčila, byla jsem v šoku jak zářivá barva to je. Upřímně byli mírně v šoku i rodinní příslušníci, jelikož na mě s rtěnkou a natož takhle křiklavou nebyli vůbec zvyklí. Já byla však nadšená. Rtěnka vydržela celkem bez problémů štědrovečerní večeři a mírně dodělat jsem ji musela až téměř po třech hodinách intenzivního jezení a pití. Zaschla téměř okamžitě po nanesení a ani se nějak zvlášť neobtiskávala. Tudíž jsem samozřejmě nemohla odolat a vyrazila do drogerie znovu pro nový odstín.



Druhou mojí láskou z této řady se stal odstín 15 v poměrně přirozené růžové barvě, která ale dodá rtům ten správný šmrnc. Tento odstín jsem si oblíbila ze všech rtěnek úplně nejvíce a bylo období, kdy jsem ho nosila téměř každý druhý den, jelikož se svou "nenápadnou" barvou hodí vážně skoro ke všemu. Přiznávám, že jsem si dokonce nedávno byla pořídit patnáctku již podruhé, jelikož první balení mám už fuč. Asi před měsícem jsme navíc s kámoškou zjistily, že ji máme obě a sami jsme byly překvapené tím, jak na každé z nás vypadá odstín trochu jinak, přitom ale pokaždé výborně.



Prozatím posledním úlovkem do mé sbírky se stal odstín 32 v temné a velmi výrazné fialové barvě. Po téhle krásce jsem sáhla v době, kdy jsem zkrátka chtěla něco wau šíleného a hodně výrazného, co se bude hodit na moje nálady, kdy chodím ráda v černé a s výraznějším makeupem. Odstín je to opravdu nádherný, ovšem je při něm potřeba větší opatrnosti při nanášení podobně jako u té červené, jelikož je každé přetáhnutí či nedodělání hodně vidět. Také je potřeba kontrolovat intenzitu nanášené vrstvy a zdali není rtěnka po nějaké době již příliš oprýskaná. Zaručuji ale, že si vás díky fialce každý všimne. Proto otázka, zdali rádi vyčníváte nebo ne, je u téhle varianty určitě na místě.

Vidíte tu opálenou ruku? :D Radost. ♥

Komplexně 

+ cena (150,- v DM drogerii, 200,- na stránkách Dermacolu)
+ výdrž (mě bez dodělání vydrží s normálním pitím a jídlem tak 3-4 hodiny)
+ rychle zasychá
+ dobře se odličuje

- málo odstínů dostupných v drogerii (na stránkách Dermacolu jich je mnohem více, musím tam zabrousit!)
- občas se obtiskává na skleničku

Co se týče srovnání s jinými tekutými rtěnkami .. mám pouze jedno s rtěnkou od Maybelline, kdy jsem sháněla hnědou variantu. Ta bohužel v řadě Matte Mania nebyla dostupná a tak jsem byla nucena sáhnout po jiné značce. Spokojená však nejsem ani trochu, jelikož zmíněná rtěnka vůbec nezasychá a tím pádem se neustále obtiskává jak všude kolem rtů, tak také na skleničky. Proto se zřejmě brzy vydám do některé z poboček Dermacolu a vyberu si další odstín, ačkoliv nebude hnědý. Potvrdilo se mi totiž, že na tyhle rtěnky se můžu spolehnout a je to jednoznačně jeden z nejlepších produktů, co jsem vyzkoušela.

Používáte tekuté rtěnky a doporučili byste nějakou značku? :)


You Might Also Like

6 komentářů

  1. Nějakou takovou rtěnku si chci už hodně dlouho pořídit, ale spíše v nude odstínu. Na jejich stránky budu muset taky mrknout :))

    OdpovědětVymazat
  2. Rtěnky poslední dobou moc nenosím, ale ten odstín 15 se mi docela zamlouvá. :)

    Tereza's journal

    OdpovědětVymazat
  3. uz delsi dodou koukam v drogerii na nejake super rtenky, ale porad ne a ne si neco vybrat. asi jsem fakt narocna :D ale spis tomu poradne nerozumim :D tyhle ale vypadaji skvele, alespon dle fotek a toho co pises :) zkusim nekterou poridit :) a snad nezklame. diky za tipy :)

    OdpovědětVymazat
  4. Mně matné tekuté rtěnky nevyhovují, protože se mi po nějaké době vždy začnou drolit. Takže já raději konkturku a klasickou rtěnku nanesenou štětečkem. Na denní nošení do práce mám různé rtěnky v tužce, které sice tolik nevydrží, ale zato nevysušují. Každopádně sis vybrala krásné odstíny! Nejvíce se mi líbí ta ostře červená 55. Vždy v drogeriích lituji, že mi tento typ červené vůbec nesluší. :D

    OdpovědětVymazat
  5. Mě rtěnky nijak neuchvátily. Mám radši pouze balzám na rtech nebo maximálně nějaký lesk.

    Lifestyle and beauty

    OdpovědětVymazat
  6. Ja mám od Maybelline Super Stay a tie sú perfektné. Zaschnú úplne do matna a vydrži po celý deň. Od Dermacolu som mala tie 16hodinové a tie mi veru nesedeli. Bianka

    OdpovědětVymazat