Every-day songy | Playlist září 2019

září 26, 2019

Zdroj: We♥it

Možná očekáváte, že vám do tohohle článku naházím buď to samé novinky nebo nějaké tématické, podzimní, možná až trochu ponurejší, pomalejší, smutnější. No pravda je to tak napůl. V mém every day září playlistu najdete i pomalejší a ponurejší písničky, ovšem žádné, které bych neposlouchala i v létě, tudíž k podzimu žádné zatím bohužel nemám. A co se týče té novosti, to podobně jako s podzimem tak úplně pravda nebude. Nejedná se o žádné oldies, ovšem jako novinku bych asi neoznačila žádnou z písniček. Každopádně doufám, že tu najdete alespoň nějaké, které neznáte a že se vám třeba alespoň jedna zalíbí. Já mám totiž ke každé jedné z nich docela velkou vzpomínku nebo myšlenku. A poslouchám je aktuálně vážně každý den.

Benji & Fede - Dove e Quando

Italskou písničku Dove e Quando jsem poprvé slyšela hned druhý večer na dovolené v Itálii na diskotéce. Popravdě mě chytila okamžitě, jelikož miluji rytmické latino songy a navíc ta italština je vážně nádherný jazyk. Jelikož je to přesně song vhodný animačního tance, musela jsem si ho hned stáhnout a od té doby ji poslouchám vždycky, když mám náladu tancovat. Nejlepší moment s touhle písničkou byl italský večer, kdy jsem ji zpívala společně s tamními Italy, aniž bych věděla, o čem vlastně zpívám a jestli vůbec vyslovuji slova správně.

Viktor Sheen x Calin x Haan x Nik Tento - Až na měsíc 

Nechápu, že se z téhle pro mě ještě nedávno příšerné písničky stala jedna z těch, kterou poslouchám každý den. Poprvé jsem píseň a popravdě i Viktora Sheena slyšela v Bulharsku na snad druhé diskotéce, když si ji u mě vyžádaly děti. Po prvním poslechnutí jsem si říkala, ach jo, ty dnešní děti vážně nemají vkus. Jenže ony ji tak milovaly, že jsme jim ji museli pouštět fakt na každé diskotéce, až mi začala hrát v uších také. Hlavně ten až vtipně easy refrén jsme jeli s týmem pořád dokola a dokonce si na to udělaly taneček. Dnes je pro mě tahle písnička jednou smutnou vzpomínkou na celé Bulharsko.

P.A.T. - Búrka 

V rádoby deep sonzích pokračuji i nadále a tentokrát je to písnička od pro mě neznámého interpreta, od kterého neznám žádný další song a pravděpodobně si ani žádný další nepustím. Na tuhle písničku jsem přišla na loňském Silvestru od slovenských kamarádů, kteří ji na chatě fičeli vážně každý den. Já na ni úplně zapomněla a nedávno mi ji youtube vyhodil v nabídce a popravdě se mi vážně líbí. Nějak v tom textu nacházím realitu.

Zdroj: We♥it


R3HAB x A Touch of Class - All around the world 

To, že je tenhle DJ génius v EDM, vím už nějaký ten pátek. Proto je pro mě záhadou, jak jsem na tenhle výborný song mohla přijít až někdy tři měsíce po jeho premiéře. Nejen že je výborný na shuffle nebo party, ale taky jenom tak na vypnutí mozku. Milovníci EDM mě teď pravděpodobně pochopili.

Meduza - Piece Of Your Heart 

U elektronické hudby ještě chvíli zůstaneme, jelikož je tohle další geniální pecka, kterou si pouštím pravidelně před party, abych se navnadila. Opět se na ní skvěle shuffluje a navíc má i výstižný text, ačkoliv ho tam příliš není. Taky jsme jí samozřejmě fičeli na všech letních výletech.

Čis T ft. Mišo Biely ft. Kali - Je to ako má byť 

Ačkoliv je tohle hit už loňského léta, u mě jede už od nějaké července letošního roku zas a znova. Miluju tu písničku, miluju ten text a hlavně miluju Kaliho. Jestli je někdo, kdo je pro mě na CZ/SK scéně top, tak je to rozhodně on. Každý jeho song, text i koncert naprostý strop a nedám na něho dopustit. Takže pokud si chcete navodit ještě trochu léta, hoďte si to do sluchátek a summer vibe je zaručen.


A který je váš aktuální every-day song? :)

You Might Also Like

7 komentářů

  1. Moc hezký playlist, některé písničky se mi také moc líbí :))

    OdpovědětVymazat
  2. Tak já neznám ani jednu. Ani ty interperty, kromě těch rapových. Ale protože se mi New School hnusí, tak si to asi nepustím😂. Každopádně doporučuju... Jsem teď chtěla napsat, abys udělala proklikávací odkazy a ty je tam máš😂! Tak to je dobře. Tak zrovna tu All around the world znám! Poslouchá se docela dobře. Já mám nejradši žánr trap, ten je můj zamilovanej.

    Verča ze Ztracena v Praze I Čas utíká rychleji, když pracuješ... I MŮJ ŽIVOT

    OdpovědětVymazat
  3. Páni! Nepoznala som skoro všetky okrem pesničky od Meduzy- Piece Of Your Heart a All around the world pretože rap veľmi nepočúvam a ani nie som jeho veľký fanúšik. Ale tak každému sa páči iná hudba. ♥ Ďakujem ti za typy. ;)

    Prajem ti pekný deň. ♥
    Blog of Sunflower ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Popravdě ani jeden song fakt neznám, tak si je musim pustit :) já teď jedu nejvíc na Mišíkovi a jeho Démonech a Proudu. Jinak reaguji na komentář u mě na blogu na tu sociologii architektury, doat by mě to zajímalo co tam probírate, nemohla bych od tebe nejak obdržet vaše studijní podklady? Protože u nás ve škole jsme sociologii a estetiku měli, ale vubec ne zaměřenou na tu architekturu, takže nám fakt byla k ničemu ( to samý psychologie hned v prvaku, tam jsme se učili vývoj dítěte a tak).

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuji za tipy. Jdu si tvé songy pustit, jsem zvědavá, co posloucháš. Já hudbu miluji.

    OdpovědětVymazat
  6. Heh, tak z tvého výběru neznám absolutně nic :D O mém aktuálním playlistu jsem zrovna dnes vydala článek, tak se přijď podívat, jestli chceš :)

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
  7. Tak se přiznám, že neznám ani jednu písničku z tvého playlistu :D Nejspíš bych měla některou vyzkoušet, protože vůbec neznám ani dané interprety :)

    OdpovědětVymazat