Všechny blogerky .. a já ne! | Nepopulární názory

září 29, 2019

Všechny fotky použité v článku jsou ze stránky We♥it.

Nepopulární názory absolutně zbožňuji! Fakt netuším, kdo s tím kdy přišel, ale jsou toho teď plné blogy i youtube a já si říkala, že si to musím taky sepsat. Věřím, že každý z nás toho najde celou řadu, a proto se i já obávám, že článků na tohle nepopulární téma bude víc. Dneska bych vám ráda prozradila pár věcí, které mám pocit, že dělají nebo říkají nebo mají rády snad všechny blogerky a já naopak stojím na druhém břehu a říkám tomu ne. Zkrátka moje nepopulární blogerské názory.



1. Avokádo

Trend avokáda mi do dnešního dne není vůbec jasný. Vážně nerozumím tomu, co na něm proboha všichni máte? Vždyť je drahé a totálně bez chuti. :D Snad neznám blogerku nebo influencerku, která by někdy někam na sociální sítě nešoupla fotku nebo video avokádové pomazánky namazané na chlebu. Já se ji párkrát pokoušela udělat podle několika různých receptů a pokaždé fuj. To si vážně radši koupím nějaké dobré pomazánkové máslo. Tudíž trend avokáda snad ve všem a na všem za mě absolutně ne.



2. Foreo

Znáte takovou tu malou povětšinou růžovou věc, kterou si všechny blogerky přejíždí na videích po obličeji a pak jí šíleně opěvují? :D Já myslím, že znáte. Protože bylo, je a obávám se, že bude ale úplně všude. Spolupráci s touhle značkou má snad fakt úplně každá trochu známá influencerka a popravdě to mě od toho produktu tak odradilo, že i kdyby mi mělo zaručeně vyčistit všechny póry, tak si ho nikdy nepořídím.


3. Minimalismus

Další z velkých trendů posledních let, na který naskočila celá řada blogerů a chlubí se s tím snad v každém druhém článku. Přitom si troufám říci, že polovina z nich má doma plnou skříň hadrů, které stejně ani nenosí. Což já mám taky, ale proto by mě ani nenapadlo prohlašovat nějaká moudra o minimalismu. Já mám jednoduše (a neříkám, že to není špatně) miliardu věcí a baví mě neustále nové nakupovat, ale přitom se neumím zbavovat těch starých. Bohužel proto mě trend minimalismu úplně minul.



4. Sebeláska a motivační knížky

Všichni .. ale fakt úplně všichni jsou teď najednou v pohodě se sebou samým, svým tělem a když ne, tak si přečetli jednu/dvě motivační knížky, které jim otevřely oči a najednou si uvědomili, jak jsou krásní takoví, jací jsou. Bullshit. Neříkám, že nemám ráda samu sebe. Mám, jasně, každý se máme rád, ať si říká kdo chce, co chce, ale proboha .. komu to ty lidi pořád cpou? :D Motivační knížky mě absolutně nebaví a žádná holka se nikdy nebude milovat na stoprocent, vždycky bude mít s něčím někde problém a to je fakt, se kterým by se měli všichni smířit. Do roku 2015 nikdo o žádné self love nemluvil a taky jsme žili spokojení sami se sebou, tak nevím, proč to najednou musí všichni tak zveličovat.



5. Sofistikované party a rozlučky se svobodou

Řeknu vám, že by mě vážně zajímalo, jestli jsou všechny blogerky takové sucharky nebo to jenom hrají, aby je nikdo nepomluvil. Každá jejich akce, party, svatba, rozlučka se svobodou, narozeniny jsou tak sofistikované, klidné, fotogenické a plné mluvení a skvělého jídla a umírněného tance až se musím smát, jak uměle to působí. Nechápu. :D Já když jdu na party tak je to povětšinou pořádná kalba s plno zkonzumovaného alkoholu, hlasité hudby a zkrátka jak se na party pro mladé lidi sluší a patří. Fakt nerozumím ani trendu rozluček se svobodou ve stylu "jdeme na piknik a na wellness a pak si budeme do půlnoci poslouchat motivační podcasty o sebelásce a spát". No ne děkuji. Striptéra a rum prosím pěkně. :D



6. Fotogenické snídaně

Opravdu obdivuji a zcela nerozumím všem blogerkám, které ráno mají sílu a energii a chuť vytvářet si ty nádherné toasty, kaše, palačinky a cokoliv dalšího, aranžovat to na fotku, vyfotit, upravit a postnout. Však to musejí vstávat tak v pět ráno, aby to stihli ne? Nebo se ještě nabízí možnost, že to udělají večer před tím a pak to snad ani nesnědí, aby vše stihli. Moje snídaně jsou kuličky s mlékem, které jím při rychlém makeupu a jsem ráda, že to zvládám. :D

Některé věci jsem si ještě schovala na další článek ze série "Nepopulární názory", jelikož se netýkají třeba jenom těch blogerek, ale nějak všeobecně, tudíž ještě mám toho pár na srdci. Teď mě ale zajímá ..
Souhlasíte se mnou v některých názorech? A jaké vy máte nepopulární názory v blogerském světě? 





You Might Also Like

7 komentářů

  1. To je srandovní článek. Avokádo mi nechutná a seberozvojové knihy nebaví. Minimalismus je praktický z hlediska úklidu, možného stěhování a jakési "kontroly" nad věcmi. Já si z něj vzala to, že se snažím mít doma jen věci, které používám a přináší mi radost. Množství bot nebo šperků ale kvůli tomu rozhodně neomezuji. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Všechno kromě té motivace mám stejně :D S tou motivací to mám ale tak, že to beru jako osobní rozvoj a zajímá mě to (píšu o tom) už hodně dlouho, ne jen teď poslední 2-3 roky. Jinak slovo selflove nesnáším, příjde mi to jako sračka, navíc takový slovo používají holky, co se doteď nenáviděly a najednou ze dne na den se to změnilo a hned to musí všude roztrubovat..přitom se to většinou změnilo jen na socialnich sítich, ale ne opravdově - viz. Teri Blitzen

    OdpovědětVymazat
  3. Až na to avokádo s tebou se vším souhlasím :D Pro mě určitě není bez chuti, když přidám kapku citrónu, sůl a pepř je to vážně vynikající! :D Ale samozřejmě, 100 lidí a 100 chutí :))

    OdpovědětVymazat
  4. Fotogenické snídaně jsou úplně mimo mě :D Já jsem upřímně ráno ráda, když alespoň něco málo sním a na nějaké fancy snídaně nemám vůbec pomyšlení :D

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  5. Konečne niekto! Ja nrozumiem, čo majú všetci s tými avokádami! :D A tiež priam zbožňujm ľudí, čo videli jeden TED talk a čítali jednu motivačnú knižku a už nevedia byť ticho o tom, aké je dôležité mať sa rád :D (a to sa absolútne nevzťahuje len na blogerov)

    OdpovědětVymazat
  6. Téměř ve všem s tebou souhlasím :D S největším nepochopením se ale u mě také setkalo avokádo a to jsem mu už dala několik šancí. Prostě NE, nikdy mi nebude chutnat a už to asi ani nehodlám zkoušet a utrácet za to v jakékoliv podobě peníze :D

    OdpovědětVymazat
  7. Avokádo mi moc chutná, motivační knížku jsem četla jen jednu a jako byla fajn, ale byla jsem z ní namotivovaná tak 2 hodiny, snídaně si často chystám pěkné, zas tolik času to nezabere :D

    OdpovědětVymazat