Slevy, slevy a zase slevy | Zářijové nákupy

září 22, 2019


Víte v čem je výhoda a zároveň nevýhoda čtení blogů? Že se dozvíte úplně o každé slevě a akci, která kde probíhá. A přesně takhle jsem se já dozvěděla o akci 50% slevy na veškerou dekorativku v drogerii Rossmann. Takže holky děkuji pěkně, že jsem kvůli tomu vyrazila hned do dvou různých poboček, jelikož v té jedné už bylo vše rozebrané a utratila tam dohromady asi 600,-. Klasika. Já a slevy. :D ale kdo by takovou výbornou akci nevyužil, že? Bohužel akce trvala pouze do neděle 22.9., takže pokud jste ji nestihli, musíte si počkat. Údajně se tohle šílenství děje každý rok.




Hlavní důvod, kvůli kterému jsem víceméně do drogerky vyrazila, byla paletka. Očním stínům jsem v posledním roce propadla natolik, že mám neustálý pocit nedostatku barev ve své zásobě. Původně jsem měla zálusk na paletku Revolution by Petra, kterou určitě všichni kvůli obrovskému boomu při její premiéře znáte, ale ta byla samozřejmě v obou prodejnách vyprodaná. Celkově byly paletky od Revolution totálně rozebrané, ale já byla zkrátka odhodlaná si nějakou odnést a tak jsem vybrala tuhle krásku, která mě po slevě vyšla na 70 korun. Stíny z ní už jsem stihla i vynést do práce a jsou vážně nádherné. Obzvlášť ta třpytivá růžová je můj velký favorit!


Tenhle zázrak používám už věčnost. Ještě před ním jsem používala tekutý korektor jiné řady, ale také od Rimmelu. Ten pak bohužel přestali vyrábět, takže jsem přesedlala na Lasting Radiance, který není nějak extrémně drahý (bez slevy stojí nějakých 129,-) a skvěle kryje, což ostatně od dobrého korektoru očekávám. Jediné, co je škoda, je že vyrábějí pouze dva odstíny a ačkoliv si kupuji vždy ten tmavší, takhle v létě na opálenou pokožku je pro mě stále světlý.



Řasenek není nikdo dost a těch dobrých už vůbec ne. Jelikož mojí aktuální oblíbenou mám z Avonu (někdo mi ji kdysi podaroval a já jsem z ní nadšená), v drogerii jsem ji bohužel nesehnala. Ovšem chtěla jsem v rámci slevy vyzkoušet a dát šanci zase nějaké nové a od Catrice jsem nikdy řasenku neměla a vlastně snad žádný produkt, tudíž jsem sáhla po téhle voděodolné Lasher to Kill, která mě vyšla se slevou na nějakých 50-60 korun.


Gely na obočí jsou další velkou kapitolou v makeupu, do které jsem se zatím nepustila. Raději používám takové ty stínové paletky, přičemž mezi mojí oblíbenou patří Brown this way od Rimmelu. Něco na finální fixaci už ale sháním dlouho, přičemž všechny tyhle průhledné gely mi vždycky přišly příliš drahé, takže jsem samozřejmě musela využít slevy a jeden si domů přinést. I tak stál na můj vkus poměrně dost, a to 100 korun v rámci akce.


Další úplnou novinka a premiérou v mé kosmetické zásobě se stal tenhle fixační sprej od Revolutionu, o kterém jsem slyšela tuším v nějakém beauty videu. Za normálu bych si ho asi vzhledem k ceně nekoupila, ovšem polovic už jsem byla ochotná zaplatit. :D Určitě dám vědět, jak funguje, protože já mám s výdrží makeupu poměrně problém vzhledem ke své mastné pleti. Tak doufám, že tohle bude takové menší šetrné lepidlo. :D



Zřejmě nejlepší úlovek z celé slevy je tahle rtěnka v tužce. Opět další moje poprvé, jelikož já rtěnky používám pouze tekuté, ale o těchto tužkových jsem taky dost slyšela a navíc ten odstín mě uchvátil na první vyzkoušení. Přesně něco takového tmavšího ale ne příliš výrazného jsem hledala a odstín 05 tomu naprosto odpovídá. Rtěnka normálně stojí pro mě šílených 250 korun, takže se obávám, že jestli mi bude vyhovovat, tak ji budu muset poté koupit takhle drahou. Z čehož teda vůbec radost nemám. :D To je totiž jedna velká nevýhoda těchto rtěnek, je jí v tubičce šíleně málo.


Transparentním a fixačním pudrům jsem se do této doby úspěšně vyhýbala a vystačila si se svými klasickými "oranžovými". Opět mě ale moje opálení dohnalo k zoufalosti a neschopnosti sehnat ideální odstín, takže jsem sáhla po téhle údajně skvělé věci. Tak uvidíme jak skvělá za 50 korun po slevě bude.


Kosmetickou část dnešních nákupů ukončuji úplně běžným rozčesávadlem, jak mi tomu doma říkáme, ačkoliv honosný název je kondicionér. Tyto od Glisskuru si kupuji už nějaký ten pátek a vyhovují mi, i když je pravda, že občas je vyměním za jinou značku nebo jinou barvu. Tuhle červenou řadu ale používám hodně, jelikož by údajně měla pomoci trvanlivosti barvy na vlasech. Se slevou z Rossmann klubu v aplikaci mě vyšel asi na 50 korun.


Kromě honu na kosmetiku jsem také jeden den šla po městě a samozřejmě to bych nebyla já závislačka, abych se nešla podívat do pár obchodů. Tohle tričko jsem ulovila v New Yorkeru a stálo mě tuším 130 korun. Není na něm nic zvláštního kromě úžasné kluzké a chladící látky, kterou v létě a v horku prostě miluji.


Když už jsem v tom New Yorkeru byla, nemohla jsem si nevšimnout stojanu s croptopy, které byly samozřejmě taky ve slevě. Na stojanu jsem si ulovila tohle tílko se sedmikráskami, které se mi moc líbí a podle mě bude k nějakým kraťasům vypadat příští léto skvěle. Navíc stál 70 korun, tak to jsem tam nemohla nechat.


Na závěr to nejhezčí z celého článku, a tou je tahle kráska z HM. Poprvé jsem ji viděla už v Praze, přičemž jsem neměla čas si ji vyzkoušet, a tak jsem pro ní běžela v Brně. Na těle vypadá ještě líp než takhle na ramínku. Vážně nádherná krajková bralettka s béžovou podšívkou, která pod černou krajkou krásně prosvítá a celé je to tak roztomilé a sexy až bych ji nejraději nosila bez trička. :D Stála 500 korun.


Využili jste slev v Rossmannu a pořídili jste něco? :) 

You Might Also Like

10 komentářů

  1. Ta podprsenka je nádherná! O akci v Rossmanu jsem netušila, ale já už poslední dobou stejně do drogerek moc nechodím, tak je to asi jedno.

    Na obočí používám stíny na oči (jakékoliv šedo-hnědé, bez třpytek) a místo speciálního gelu na obočí fixuji vyřazenými balzámy na rty, které mi na rty nevyhovují. Dobrý je taky gel na vlasy. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Slev v Rossmannu jsem taky využila, nechala jsem tam ještě víc peněz než ty, ale potřebovala jsem si trošku doplnit zásoby dekorativky, tak se mi ta sleva hodila :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. 50% sleva byla vážně boží!
    Moc se mi líbí ta paletka a sedmikráskový crop top :)

    OdpovědětVymazat
  4. Paletka vypadá úžasně, ty odstíny se mi moc líbí! :) Jinak podprsenka taky skvělá!

    OdpovědětVymazat
  5. Tak tohle je hodně velká paráda, škoda, že jsem o tom nevěděla, protože věci od revolutionu úplně zbožnuju! skvělý nákup! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Já paletky miluji! Pořídila sis skvělou, ty barvy vypadají úžasně. :))

    OdpovědětVymazat
  7. Osobně mě tyhle paletky od Revolutionu vůbec nenadchly. Práší, pigmentace nic moc, takže bohužel no :/ je tedy pravda, že záleží na tom, o kterou se jedná. Tuhle jsem zrovna tedy nezkoušela. Jinak ta tužkortěnka je super. Strašně dobře se s nimi pracuje a pro mě je to fajn kompromis, protože stejně jako ty používám převážně jen tekuté rtěnky :D

    OdpovědětVymazat
  8. Mě tyhle slevy nějak obešly, ale mohla bych do Rossmana někdy zajít, už bych potřebovala nějakou pěknou podzimní paletku :D

    Belle âme

    OdpovědětVymazat
  9. Když jsem všude četla o slevách v Rossmanu, bylo mi líto, že zrovna nejsem doma v ČR, pár věcí bych určitě potřebovala doplnit. Tak jsem alespoň něco ušetřila :D Ráda bych někdy zkusila ten pudr od Gabriella Salvete, četla jsem, že je super.
    Moc se mi líbí i ta podprsenka, tyhle jsou hrozně příjemné.

    OdpovědětVymazat
  10. Já jsem narazila na dost výhodný slevový kupon na notino, a tak jsem si taky po dlohé době objednala celkem dost kosmetiky. Zas tolik jí nepoužívám, takže je to zásoba snad na celý rok :D

    OdpovědětVymazat