První týdny magistra | Ukecané dny

října 03, 2019


Taky milujete křížaly? Já se po nich můžu utlouct. Navíc v kombinaci s ořechy je to podle mě nejlepší věc na zobání u filmu. Nebo teda .. rozhodně lepší varianta než brambůrky. :D

Ale dost o jídle. Jak se máte? Říjen se přehoupl jak nic a s ním přišel natvrdo sychravý a studený podzim, který mi zalezl pomalu až pod peřiny. Dlouho jsem se mu bránila, ale bohužel posledních pár upršených dní mě donutilo se s ním smířit. Tak fajn teda, vystavím si vedle svých mušlí alespoň jeden kaštan a možná se i donutím koupit jednu okrasnou dýni. Ale tím moje nadšení pro tohle roční období končí. Škola začala.

Stále udržuji svoje opálení. :'3

Sice už mám za sebou tři roky vysoký, ale letos to bylo opět něčím nové a vlastně opět poprvé. První den, týden, semestr magisterského studia. Opět začínám s nula kredity na kontě. Nový začátek. Nový obor, nový učitelé, spolužáci, ale naštěstí stejná fakulta, škola a milované Brno. Nakonec jsem opravdu ráda, že jsem se rozhodla tady na jihu Moravy zůstat, jelikož to zázemí tady stojí vážně za to. Jestli za to stojí zvolené studium navazující sociologie je už věc druhá. A na tu vám teď aktuálně po třech týdnech školy neumím úplně odpovědět. Jediné, čím jsem si jistá, je fakt, že už jsem stará. Přijít do školy a zjistit, že už patřím mezi ty titulované, kteří už by fakt měli něco umět a znát a kteří už by fakt měli být dospělí a uvědomit si, že už nemám před sebou 5 let studentského života, ale jenom dva, maximálně tři .. jo, to mě vyděsilo. A to tak, že jsem po prvních dvou dnech školy doma v posteli seděla úplně vydeptaná z toho, že ještě nejsem vůbec připravená na tenhle real life, který mě po ukončení studia čeká. Pak jsem si ale namluvila, že mám před sebou ještě ty 2-3 roky a že bych se teď fakt neměla stresovat, ale spíš si ten první rok pořádně užít. Víte co .. než zas přijdou stresy a depky z diplomky a dalších státnic. Však jsem sotva jedny dodělala.

Na hodech mi kamarád vystřelil tuhle nádhernou růži. A já jí pak zapomněla u dalšího kamaráda doma. :D nevděčnice.

A jak jsem si slíbila, tak jsem také udělala. První roky bakaláře byly samá party, akce, kámoši a popravdě ten poslední rok jsem se všeho tohohle vzdala kvůli poctivé přípravě na získání titulu. A tohle léto jsem si uvědomila, že mi to hrozně chybí. Ta bezstarostnost a užívání si mladistvého života. Proto jsme začátek semestru rozjeli společně s lidmi ze spolku tradičně ve velkém. Byli jsme na zahajovací party v největším klubu v Brně, užili jsme si také zahajovací party naší univerzity, kterou jsem měla dokonce tu čest letos moderovat s naším loňským králem Majálesu a vážně jsem si to skvěle užila! Dokonce jsem po třech letech tady zažila svojí první jihomoravské hody u kamaráda na vesnici a povím vám, že to byla vážně sranda. Akce nekončí ani v budoucích týdnech, protože mě čeká ještě jedna narozeninová oslava kamarádky, zahajovací večírek našeho spolku, velký hokejový souboj a spoustu dalšího, co vysoká aktivním studentům přináší. A mě tenhle život tak baví!




Abyste si ale nemysleli, že se jenom flákám a flámuju. Taky poctivě od začátku makám do školy, jelikož sociologie je hodně o čtení knížek, psaní esejí, seminárek, position paperů a tak dále a tak mám na každý týden slušnou nálož četby a hodně toho je i v angličtině, takže se u toho často dost zapotím.Možná jsem se taky trochu pomátla a zapsala si v tomhle semestru rovnou dva jazyky - ruštinu, kterou si chci zopakovat, jelikož jsem jí měla na střední, ale dost jsem toho zapomněla a pak pozor ..nizozemštinu. Jo fakt a nedělám si srandu. Je to dost crazy už kvůli tomu, že jsem nikdy neměla ani němčinu a tohle je tomu hodně podobné. Zatím mě to ale dost baví, tak snad tomu tak bude i nadále. :D Navíc se snažím zase začít trochu něco dělat, takže jsem se přihlásila na tělocvikovou zumbu, kam jsem teda zatím moc pravidelně nechodila, ale teď už vážně začnu. Když už nestíhám ten shuffle, což mě vážně mrzí a musím s tím zase začít, protože to je něco, co mě chytilo v posledním půl roce snad úplně nejvíce.


Jeden víkend jsem také stihla zajet domů za mým králičím krasavcem Alvinem a tímhle kancelářským povalečem Alfem. ♥

Kromě školy také chodím pravidelně do práce. Klasicky na recepci k doktorům a také jsem zase začala jezdit do Moravie animovat. Jsem vážně ráda, že jsem se rozhodla tam vrátit a zase začít sem tam na víkendy jezdit, protože mě animace po létě v Bulharsku opět velmi chytla a zase začala naplňovat. V září jsme měli téma pravěku, takže jsem na sobě měla vážně super kostým. :D Ta paruka byla šílená. Ale i o tomhle ta práce je a i proto mě to asi tak baví. Každopádně články o mých brigádách, animaci, shufflu a zřejmě i moderování pro vás chystám, takže dočkejte času a vše se dozvíte v kompletním příběhu. :) Doufám, že by to mohlo pro vás být i zajímavé.



Co vy a váš začátek školního roku? Studujete/pracujete, jak to zvládáte? 
Znáte to .. všechno mě zajímá. :D :)


You Might Also Like

8 komentářů

  1. Na jednu stranu ti trošku závidím, že už máš ty 3 roky za sebou...představa, že ještě 5 let, abych měla nějaký ten titul, mě trošku děsí...no my se zatím rozjíždíme docela pomalu ve škole, protože jsou všichni nemocní a dost nám toho odpadá. Zvykám si na nové město a nový způsob života, ale zatím mě to fakt baví❤️ jen mě teď trošku štve, že nemám naplánovanou žádnou top akci a nemám se moc na co těšit, mám ráda, když se něco chystá nebo tak a už mám dlouho v diaři, že něco bude. Je to pro mě motivační aj se školou, že prostě musím dodělat co potřebuju a pak si půjdeme užít na nějakou akci nebo na výlet😂

    OdpovědětVymazat
  2. Já teď začala na VOŠce, ale zatím je to taky takové pohodové, než přijdou ty pravé stresy. 😂Musim však říct, že Sociologii máme taky jako předmět, ale pro mě je to docela o ničem, tak se divim, že třeba ty to, studuješ na magistra! Ale je jasné, že mi bereme možná to základní, takže tak. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem z vejšky odešla na VOŠku, protože jsem se rozhodla, že nechci tolik trpět. A jsem fakt ráda. Letos ale končím. Díky Bohu. Já už se těším, až budu moc na stoprocent žít a ne se učit. :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Začala jsem mít depku z toho, co jsi napsala o tom, že jsi stará a měla bys něco vědět :D Budu teď dokončovat bakaláře a pořád přemýšlím, jestli pokračovat nebo ne.. Ale jak píšeš, ten real life mě také děsí. Momentálně to mám tak, že jsem student, ale většinu času trávím ve firmě nebo nad dokončováním bakalářky :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ten pravěký kostým je božský! :D
    Já mám teď poslední rok bakaláře a je toho mnohem víc než předchozí dva roky, takže jsem ráda, že jsem si užila a teď se soustředím na školu.

    OdpovědětVymazat
  6. Já jsem teď ve druháku na magisterském oboru a státnice mě čekají v květnu. Každopádně tobě moc moc gratuluji! :))

    OdpovědětVymazat
  7. Ten králiček!!! (okrem toho, super článok :D)

    OdpovědětVymazat
  8. Po roce holandštiny jsem si byla schopná v Belgii objednat pivo i jídlo a nějak základně se domluvit. Je to takový srandovní a docela jednoduchý jazyk, který rychle skáče do hlavy a je po něm na trhu práce docela velká sháňka. :)

    Pravěký kostým je super!

    OdpovědětVymazat