Ve fotkách | Říjen 2019

listopadu 03, 2019


Další podzimní měsíc máme za sebou a já si říkala, že tentokrát bych vám mohla povyprávět, co se u mě dělo, prostřednictvím fotek. A že jich není úplně málo.


Ani v tomto měsíci jsem se neudržela (a to hned několikrát) a vyrazila si prohlídnout nabídku několika obchodů v centru. Chápete, když jdete kolem, přece se tma musíte jít podívat, ne? S velkou radostí jsem v New Yorkeru objevila tyhle kalhoty, které jsem sháněla celé léto. Volné, vzdušné, krátké a se zvoncovými nohavicemi. Navíc byly ve slevě a stály pouhých 130 korun, takže opět kup století. Škoda, že už na ně teď není moc počasí.


V půlce měsíce mi konečně přijel přítel a řeknu vám, že vidět se po třech měsících bylo fakt jako svátek. Vztah na dálku není nic lehkého, proto si užívám každé chvilky, co můžeme být spolu. Drahý mi přivezl tohohle božího méďu z umělých růžiček. ♥ Vím, že ho má už skoro každá, ale mě se do nového pokoje tak hodí, že jsem byla úplně nadšená.


Oba milujeme vejce Benedikt, proto jsme hned druhý den po jeho příjezdu vyrazili na brunch do podniku 4 pokoje, kteří určitě Brňáci znají. Mají tam nejenom výborné drinky, ale i snídaně a právě jejich toast s roast beafem, rukolou a vejcem Benedikt je naprostá topka. Tento podnik proto rozhodně doporučujeme. I když osobně jsem nejlepší vajíčka Benedikt jedla v Bistru Franz, kde už je ale nedělají. :( Velká škoda.


Při jedné procházce centem jsme objevili tuhle obří kouli přímo na hlavním náměstí. Jakmile jsme zjistili, že se jedná o 3D kino, které je navíc zadarmo a s tématikou komunistického ČSR, využili jsme šance a na 20 minutový film se podívali. V kupoli se leželo na takových lehátkách a na stropě se promítali záběry. Film byl rozhodně zajímavým nahlédnutím do období, které jsme sami nezažili, ale je důležité vědět, jak to tehdy bylo. Proto vážně nechápu, že se ještě dnes najdou lidé, kteří tvrdí, jak bylo za komunismu lépe.



Po loňské vánoční premiéře Brno eye, je zpět! A tentokrát už právě od října a to až do Vánoc. Loni jsem jízdu bohužel nestihla, takže jsem letos vytáhla přítele a projeli jsme se pod krásně modrou oblohou nad Brnem a vážně to stálo za to. Jedna jízda stojí 100 korun a otočí se to s vámi 3x. Určitě si zajděte! :)


Brno v celé své kráse přes plexisklo naší sedačky. :D


"Vyfoť mi hezkou fotku." Aha. Díky moc za tuhle křeččí věc. :D


Kamarádka a bývalá spolumoderátorka našeho pořadu ve studentském radiu (odkaz na jednotlivé díly najdete vpravo v menu) si s přítelem pořídili novou fešandu Fidorku a koukněte na ty její uši. No není k sežrání?


Další doporučení pro Brňáky (ale i ostatní, jelikož to bude ve více městem), zajděte si na představení Ohana Horor Cirkus. U nás na jižní Moravě stojí do 10.11. a hraje skoro každý večer. Na Slevomatu navíc najdete zlevněné vstupenky za 180 korun, což se rozhodně vyplatí. Já se nejdříve bála a odmítala jít, ale nakonec mě přítel překecal a bylo to vážně super. Akrobatická vystoupení, hadí muž, ale hlavně skvělé kostýmy a přisprostlý, děsivý a vtipný klaun Pennywise. Jsem ráda, že někdo přišel s jiným konceptem cirkusu, který vynechal zvířata, ale pořád stojí za to.


Na jeden víkend jsme se také s drahým podívali ke mě domů, jelikož nás čekali hned dvě velké rodinné oslavy. Znáte to .. zmatek, plno příbuzných, jídla, pití a tak. Ovšem konečně se mi dostala do ruky moje dlouho očekávaná džínová sukně s knoflíky vpředu. To byla totiž story ohledně ní. Našla jsem si přesně takovou, jakou jsem chtěla na eshopu Aboutyou. Bohužel mi místo ní přišla jiná. Stejný model, ale potrhaná, přičemž já si objednala nepotrhanou. Tak jsem sukni poslala zpět a objednala po druhé tu, kterou jsem chtěla - nepotrhanou. Světe div se, opět přišla potrhaná. Tak jsem celá naštvaná volala na infolinku, kde mi řekli, že je to chyba na skladě a že mám tuhle poslat podruhé zpět a počkat až mi emailem dají vědět, že už to na skladu opravili. Jenže já už sakra chtěla tu sukni nosit a ne zase čekat. Ale dobře .. počkala jsem 2 týdny a z Aboutyou stále nepsali, takže jsem se na to vykašlala a tu potrhanou si nakonec nechala. A co si budeme povídat, nakonec se mi líbí. :D




Příteli jsem už loni k Vánocům dávala poukaz na let balonem nad Brnem, tudíž jsme si během společných 14 dní v říjnu vybrali hned dva termíny letu a bohužel ani jeden nevyšel. Vždy nám pilot zrušil let kvůli počasí, jednou moc foukalo a podruhé velká mlha, tudíž jsme jednu neděli místo zrušeného letu vyrazili na procházku naučnou stezkou v Medlánkách, což je brněnská čtvrť kousek od mého baráku. Vyšlapali jsme si na menší kopce, odkud byl celkem pěkný výhled, ale hlavně krásný zápas slunka a navíc létající draci. Také jsem poprvé vytáhla novou mikiny Masárny, kterou jsem dostala za odměnu za odchozenou módní přehlídku. Ta modrá je vážně boží.



Celý tento měsíc jsem zakončila asi jako většina lidí - Halloweenskou party. S bývalou spolubydlící jsme se opět po roce přihlásily na turnaj v beerpongu, který je každoročně v maskách. Spolubydlící chtěla jít za víly, tak jsme daly kostýmy nějak dohromady a možná to až trochu přehnaly se třpytkami. Co myslíte? :D V turnaji jsme se sice nijak neumístily, ale i tak jsme zvládly porazit hned několik favoritů.


A co jste dělali v říjnu vy? :) 


You Might Also Like

9 komentářů

  1. Ty kalhoty ti moc sluší! Tenhle styl miluju, jen já nosím užší nohavice, ty zvonové mi dělají obří stehna :D. Jinak story s AboutYou mě nepřekvapuje, mají hroznej servis :D :D, škoda mluvit. Jo a jako víle ti to moc sluší, třpytky jsou základ! :) :D

    TheWayByA

    OdpovědětVymazat
  2. Heh, tak s tím svátkem ohledně vidění drahého jednou za dlouhou dobu ti rozumím.. To ani nemusí nosit takového krásného méďu!
    Koukám, že mají na Aboutyou celkově docela zmatky. Mě se tedy ještě nic s objednávkami odtud nestalo (pravda, objednávala jsem tak dvakrát), ale už jsem to od několika lidí slyšela..

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
  3. Hi dear! Thank you for sharing this wonderful post and thanks for the inspiration!

    You have a wonderful blog, so I am very happy to follow you through the GFC! I will be glad if you look at my blog :) If you wish, you can follow me, I will be infinitely grateful to you ♥♥♥

    https://nastyadeutsch.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. Měla jsi skvělý měsíc, méďa určitě potěšil, vejce benedikt jsem ještě nejedla, ale chtěla bych zkusit. Na Brněnské kolo se chystáme na Vánoce.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  5. Tyjo, tvůj říjen byl nějaký delší než ten můj. :D Já jsem začala chodit do školy, zažila pár akcí s kamarády, ale to bylo asi všechno, žádná divočina. :) Mikiny máte teda fakt pěkný, ale UK s červenou taky není vůbec špatná. ;) Hodně zajímavě zní ten cirkus, na ten bych ráda šla, stejně tak Brno eye :D Jsem vůbec nevěděla, že něco takového existuje. :D
    THE WORLD BY MARIA

    OdpovědětVymazat
  6. Super fotky!! 4 pokoje jsou na mém brněnském wishlistě! Už bych si tam měla udělat výlet:D

    OdpovědětVymazat
  7. Skvělý fotočlánek! Není nad krásné fotografie a nad super text mezi nimi :) Mě přijde, že bych říjen potřebovala dvakrát tak dlouhý. To počasí bylo neskutečně nádherné a já jsem nestihla ani polovinu toho, co jsem chtěla.

    OdpovědětVymazat
  8. Veľmi krásne fotky. Hlavne sa mi páčia outfity. Tie nohavice čo máš na prvej fotke už hľadám dlho :D

    PLETENINY SÚ TU!!!

    OdpovědětVymazat
  9. Moc krásné fotky a ten růžový méďa je naprosto dokonalý! :))

    OdpovědětVymazat