Dámská jízda | Aneb jak jsme šly na striptýz

února 09, 2020


Máte seznam věcí, které zkrátka musíte jednou za život zažít? Já ne. Ale kdybych ho měla, tak by tam pánský striptýz rozhodně byl. A jelikož do rozlučky se svobodou mám ještě daleko, jelikož na ruce nenosím žádný zásnubní prsten, rozhodly jsme se někdy před půl rokem s kolegyněmi z práce, že se vyrazíme pobavit na Mistrovství světa v pánském striptýzu, které proběhlo v pátek v brněnském Bobycentru. A že to tedy byla zábava se vší parádou.

Na akci jsem narazila úplnou náhodou na FB a zmínila se v práci holkám, které se toho totálně chytly a řekly, že to musíme vidět. Tak jsme si koupily lístky a zorganizovaly ladies night pro celé ženské osazenstvo. Lístky do předních řad byly samozřejmě nesmyslně drahé, jelikož zaručovaly možnost účasti na pódiu. Určitě to všichni znáte, jak si tihle striptéři vybírají oběti a pak je na pódiu přede všemi ochmatávají, oblejzají a dělají se strašně sexy. Naštěstí tohle není nic pro nás, a proto jsme si vybraly lístky levnější do boxů u baru, kde jsme byly sice trochu dál, ale zase blíže flaškám vína. A ty padly hned čtyři.



Půl rok uběhl jako voda a my během minulého týdne začínaly řešit, co si vezmeme na sebe a klasické holčičí věci. Znáte to dámy, speciální příležitost si žádá extravaganci. Tudíž jsem nelenila a napsala jedné slečně, která líčí kosmetikou od Mary Kay a domluvila si s ní líčení na páteční večer. Profesionální makeup jsem si vyzkoušela pouze jednou a popravdě to tehdy moc dobře nedopadlo, jelikož jsem vypadala spíš jak zmalovaná obludka. Byla jsem proto raději připravená na nejhorší. Naštěstí k tomu nebyl vůbec důvod a já byla mile překvapena.

Slečna byla přibližně mého věku, milá, krásná a strašně sympatická. Hned jsme si začaly povídat o všem možném a hodina a půl zkrášlování utekla jak lusknutím prstů. Kačce jsem nechala volnou ruku, jenom jsem sdělila přání, aby mi makeup seděl k malinovým šatům. Jak moc bude celé líčení výrazné mi bylo jedno, jelikož jak říkám .. šly jsme na striptýz, tudíž se v kreativitě meze nekladou. Z výsledného looku jsem byla přímo nadšená! Nádherná kombinace barev, nádherný základ na pleti, který jsem na sobě téměř necítila a růžová rtěnka, která podtrhla plnost mých rtů. V kombinaci s outfitem jsem si přišla vážně jako střela. Ale posuďte samozřejmě samy. :D Kdyby některá z okolí Brna měla zájem o líčení, určitě napište Kačce na instagramu: @katerina_freynova_mk :)




Celý páteční holčičí večer jsme odstartovaly večeří v restauraci U Bílého beránka. Popravdě jsme ale byly zklamané, jelikož jídlo nebylo vůbec dobré a obsluha celkem nepříjemná. Naštěstí jsme se nenechaly rozhodit a po usazení v našem boxíku a otevření první flašky vína jsme se začínaly těšit, co nás vlastně čeká. A taky že bylo na co se těšit. Spousta tanečků od rovnou dvou skupin striptérů - české a maďarské, které mezi sebou v ten večer soupeřily o postup na finále v Las Vegas. A ačkoliv si z Maďarů povětšinou děláme srandu, musím přiznat že nebýt jich, tak by byl večer zklamáním.

Česká skupina sice měla pěkné chlapce, ale jejich choreografie byly jak pro děti ze základní školy a navíc totálně nesynchronizované. Já vím, že je to hlavně o svlékání a charismatu hochů, ovšem tohle bylo celkem zarážející. Zvlášť v porovnání s maďarským uskupením, kteří byli mnohem energičtější, sehranější a atraktivnější. Čeští hoši se to sice snažili dohnat svlékáním, ovšem úplnou nahotu jejich plešatého a pro mě totálně antisexy frontmana nechtěl vidět v sále kromě padesátnic snad nikdo. My ale ve finále odcházely spokojené, jelikož jsme viděly sexy vystoupení policistů, bachařů, mužů v černém, faraonů, vojáků a kuchařů, viděly jsme kroutící se prdelky, kroutící se i některá přirození a s některými jsme se stihly i vyfotit.



Páteční večer jsme dotancovaly v klubu, kde jsem alespoň vyzkoušela výdrž makeupu, která je tedy překvapující. Dost obstojně zvládl makeup udržet moje běžně se lesknoucí čelo v matném finishi, tudíž jsem se nechala přesvědčit a zainvestuji díky pozitivní zkušenosti do svého prvního nedrogerkového makeupu od Mary Kay.
Suma sumárum jsem si náš ladies night velmi užila, ale pánský striptýz už nikdy v životě (kromě soukromého na rozlučce, to prostě být musí) asi vidět nemusím. :D

Zažily jste už pánský striptýz? Pokud ano, jak ho hodnotíte a pokud ne, tak chtěly byste? Opět mě vaše příběhy zajímají, tak mi je určitě nezapomeňte napsat do komentářů. :)

You Might Also Like

5 komentářů

  1. Wow, tak to musela být parádní dámská jízda! :D Občas je potřeba se odreagovat. :))

    OdpovědětVymazat
  2. Hrozně Ti to sluší, jsi fakt kočka :) Makeup, vlasy i outfit se hodně povedl. Já jsem na striptýzu nikdy nebyla, ale kdo ví, třeba tam osud zavane někdy i mě :D

    OdpovědětVymazat
  3. Super článek!! A parádní fotky. Moc ti to slušelo. :)
    Miluju, když se s holkama taky pro něco tak nadchneme a uděláme dámskou jízdu. :D Ale pánský striptýz mě úplně neláká.. Jako chlapi jsou to pěkní, ale mně moc nepřijde sexy, jak si myslí, že jsou sexy. :D A přesně, když mají špatnou choreografii, ani nahota to nezachrání. :D Vlastně, ta to podle mě ještě zhorší, protože mně se chlapi víc líbí ve spodním prádle, než nazí. :D :D A ty přední řady bych taky nesnesla. :D :D Ale jinak věřím, že to byl fajn večer. Zase, kdo moc neočekává, nemůže být zklamaný. :D

    OdpovědětVymazat
  4. To je super nápad! Klidně bych šla taky, ale musela by být kvalitní choreografie a show, spíš než jen nahá těla a samolibé pohledy, jsem tedy hetero ale možná bych i radši na dámský striptýz, přijde mi že ženské tělo je hezčí :)
    Mimochodem ti to opravdu slušelo, makeup i outfit jsou opravdu super!

    OdpovědětVymazat
  5. Páni. :D My, když jsme pořádaly kamarádce rozlučku se svobodou, tak pánský sitrptýz nesměl přijít v úvahu protože budoucí ženich by to nesl hodně těžce. Ale popravdě mě už taky napadlo jít se na něj mrknout jen tak, bez příležitosti. :D Ale asi bych se taky radši uklidila někam dozadu. K tomu vínu.
    Make up se povedl. :) Já jen slyším Mary Kay, tak mám osypky. :D Ale to je asi bude jen proto, že v jeden rok se v našem městě a jeho okolí rozsypal s těmahle "bjůty poradkyněma" pytel, dělala to každá třetí a ta zas potřebovala lidi, takže oslovovala všechny z okolí. A fakt to bylo otravný vidět to všude. Naštěstí už to ustalo, ale stejně z tý značky nemám vůbec dobrej pocit. :D
    Michelle B :)

    OdpovědětVymazat