Hnědofialový duel | Rtěnky

února 13, 2020


Rtěnky, rtěnky a zase rtěnky .. já vím, že je to teprve můj druhý kosmetický článek a už zase o rtěnkách, jenže já si nemůžu pomoct. Barevné rty mě baví čím dál tím více, a proto občas brouzdám drogerkami a hledám přívětivé varianty hlavně z hlediska ceny. Na podzim jsem usoudila, že mi ve sbírce chybí pěkný tmavší studenější odstín hnědé s odlesky do fialova. A tak jsem se vydala na lov, který byl sice úspěšný, ale neúspěšný zároveň. V dnešním článku vám tak představím dvě rtěnky, které se příliš neliší odstínem, ale liší se spoustou dalších věcí. Tak si pojďme ukázat, která v mém duelu zvítězila a která naopak na celé čáře prohrála. 


Bourjois Paris - Velvet the Pencil, odstín 05 A La Fo-Lilas
Cena: 190 Kč

Při hledání tmavého hnědofialového odstínu jsem při první podzimní návštěvě drogerie narazila na tužkovou rtěnku od Bourjois Paris, která mě odstínem uchvátila na první pohled. Přesně něco takového jsem hledala. Od této značky nemám doma jiný produkt, ale jelikož jsem si zkusila pigmentaci na ruku a byla spokojená, řekla jsem si, že za rtěnku ty necelé dvě kila dám. Byla to kromě značky také moje premiéra s tímto typem rtěnek, jelikož já používám výhradně tekuté matné, které hned uschnou a nelepí se. Trochu jsem se proto obávala, jak tato tužka bude držet a zdali mi bude vyhovovat. Po vyzkoušení a celodenním nošení jsem byla s rtěnkou spokojena, jelikož poměrně vydržela a odstín na rtech vypadal přesně tak, jak jsem doufala. Samozřejmě výdrž a pigmentace se nedá s tekutými rtěnkami srovnat, jelikož je potřeba nanést alespoň dvě vrstvy a během dne skutečně hlídat a dodělávat. 

Nepříjemné zjištění přišlo ve chvíli, kdy jsem zjistila, že rtěnka se již nedá vysunout, což jsem si celou dobu myslela. Přišlo mi divné, že by za takovou cenu bylo rtěnky takhle málo a počítala jsem s tím, že černá část rtěnky dole bude zkrátka otáčecí a rtěnka se bude dát vysunout. Jenže bohužel nedá, tudíž jsem si rty natřela asi na pět různých akcí a jak sami na fotce můžete vidět, rtěnka je téměř fuč. Poměr cena X kvalita je tak určitě dobrý, ovšem cena X množství produktu je zoufalé. 

+ dobrá pigmentace
+ poměrně slušná výdrž 

- obtiskává se
- cena
- množství produktu 




Alverde - Matt Lipstick, odstín 80 Tender Taupe
Cena: 89,90 Kč

A tak jsem se zklamaná vydala na lov znovu. Ovšem dlouho jsem žádnou rtěnku s podobným odstínem nemohla najít, a tak už jsem se smiřovala s tím, že budu muset opět zaplatit za tu stejnou. Pak ale přišel osud a já se na chvíli zastavila u stojanu přírodní kosmetiky Alverde, která je přímo od drogerie DM. Normálně se na tuto kosmetiku příliš nedívám, ale začal mi docházet jeden stín, který jsem od této značky dostala od kamarádky a moc mi vyhovoval, takže jsem se po něm chtěla znovu poohlédnout. A tak jsem spatřila tenhle odstín, který po vyzkoušení vypadal téměř totožně jako ten, který jsem chtěla a měla už doma. Rtěnka navíc šla vysunovat a já byla nadšená, kolik produktu ve skutečnosti v tubě je. Popravdě jsem ani moc neřešila cenu, takže když jsem následně zjistila, že nestojí ani stovku, radostí jsem si málem koupila další dva odstíny. Nakonec jsme se ale udržela a říkala si, že nejprve rtěnku doma vyzkouším. 

A byla jsem nadšená! Pigmentace je stejná jako u té od Bourjois, výdrž taktéž, občas je zkrátka nutné rtěnku po jídle dodělat, ale odstín je na rtech vážně stejný. Obávám se, že při příští návštěvě asi vykoupím všechny pěkné odstíny. :D

+ cena
+ množství produktu
+ dobrá pigmentace
+ ucházející výdrž
+ přírodní kosmetika

- obtiskává se




Pokud bych tak měla tyto dvě rtěnky porovnat asi už z článku chápete, že jasným vítězem je právě rtěnka od Alverde. Této značce teď budu rozhodně věnovat větší pozornost, protože se mi spokojenost potvrdila jak u stínů, tak i u právě této rtěnky. :) 

Vyzkoušely jste něco od značky Alverde? Je něco co byste doporučily? Máte tip na dobré tužkové rtěnky? :) 

You Might Also Like

5 komentářů

  1. Tyhle odstíny patří k mým oblíbeným, vypadají skvěle! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ta je krásná, alverde mě taky nejednou už celkem mile překvapilo. :-) Já jsem si hnědou rtěnku koupila vlastně jen jednou, hrozně se mi líbila a ten odstín byl takový výrazný, ale vkusný, nicméně jsem ji hned potom ztratila a doteď jsem se nedostala k tomu, abych si koupila novou, takže děkuji za inspiraci, příště vím, kterou hledat. :-)

    Lucka z Seriouszone

    OdpovědětVymazat
  3. Tedy, vůbec se ti nedivím, že máš slabost pro rtěnky, mám ji totiž taky :D A to hlavně pro červené, které i nejvíc nosím a jednu dobu jsem si je kupovala hodně často, ale velmi brzy mi došlo, že to nemůžu spotřebovat a prostě jsem si dala stopku. Od té doby jsem si novou nekoupila, zatím mi to ani nechybí, mám opravdu víc než potřebuju ale my holky pro tyto věci asi vždy budeme mít slabost :D
    Jinak mě zaujala ta druhá od Alverde, mám tuto značku ráda a i odstín vypadá fajn, ačkoliv pro mě je hrozně těžké vybrat jiný odstín než červenou, přijde mi, že mi prostě nesluší :D

    OdpovědětVymazat
  4. Tá farba je neskutočná! Ja som od Bourjois Paris kedysi používala make-up ten Healthy Mix, ktorý sa mi nepáčil z jediného dôvodu, že na mojej pokožke veľmi oxydoval a zrazu som mala na tvári oranžové fľaky. Od Alverde som skúšala iba fixačný gél na obočie, pretože sa mi veľmi páčilo to, ako tam bola riešená kefka, ale bohužiaľ, ten gél samotný sa mi taktiež nepáčil. Akoby vôbec nefixoval a nedržal :/ Takže moje skúsenosti s týmito značkami, žiaľ, nie sú dobré, ale samozrejme, že rúže, ktoré recenzuješ, by mi naozaj dobre vyhovovali, keďže ja som mala skúsenosť s inými produktami :)

    IVANNA MALIK / prečítaj si: MÔJ NAJOBĽÚBENEJŠÍ BEAUTY TREND / sleduj ma na IG: @ivannamalik_

    OdpovědětVymazat
  5. Musím přiznat, že většinou šahám po více výrazných barvách, ale na druhou stranu jsem fakt ráda za skvělý tip na značku :)

    Gabux | Poslední článek

    OdpovědětVymazat