Dýmové sklepení Slast | Kam v Brně na drink

března 13, 2020


Kdo jste z Brna a okolí určitě znáte moc dobře skupinu Lidi z baru, kteří stojí za provozem těch nejvíc cool podniků v jihomoravské metropoli, ať už mluvíme o Baru, který neexistuje, Super Panda Cirkus, 4 pokojích nebo právě Slasti. Ta se nachází nahoře na Zelňáku ve sklepení Paláce opata žďárského, který poskytuje prostory mimo jiné i jednomu z nejzajímavějších hotelů ve střední Evropě - Anybody hotelu. I ten je na mém wishlistu, tak třeba se jednou poštěstí a budu vám moct psát i o tomhle zážitku.

Do Slasti jsme vyrazily s kamarádkou na dýmku, což je naše tradice od té doby, kdy jsme spolu vysílaly podcast Oboustranně, v jehož první sezóně jsme recenzovaly dýmkové a čajové podniky v Brně. (Kdyby to někoho z vás zajímalo, odkaz na podcast najdete v menu.)
Byla jsem ráda, že kamarádka zvolila právě Slast, jelikož jsem o podniku už hodně slyšela, ale doposud jsem neměla příležitost ho navštívit. Jeho velkou výhodou (jako všech ostatních podniků Lidí z baru) je výborná dostupnost, jelikož se nachází v samotném centru města. Co už je méně příznivé obzvlášť pro studenty, jsou ceny. Neliší se však nějak výrazně od ostatních zmiňovaných podniků, tudíž pro mě osobně nejsou tyto podniky k pravidelným návštěvám, ale zajdu do nich ráda jednou za čas za odměnu a při speciálních příležitostech.




Slast je zkrátka cool už od samotného vstupu. Dveře jednoduše nelze přehlédnout, ale výrazně doporučuji si dát pozor na schody, které za nimi najdete. Jsou totiž pěkně strmé a já z nich málem slétla. Překvapená jsem byla rozlohou podniku, jelikož ačkoliv se jedná o sklepní prostory, míst na sezení a jednotlivých místností obsahuje vážně požehnaně. A to ještě nemluvím o pro mě záhadných schodech do ještě níže položených částí sklepa, které byly v pracovní den uzavřeny. Slast má veliký bar a několik různých místností vydekorovaných světýlky, temným nasvícením lamp a až barokním nábytkem, především křesel. Osobně velmi kvituji, že se jedná o dýmkárnu, kde nejsou klasické koberce, kde člověk sedí bos, jelikož nejsem fanouškem tohoto typu válení se v čajovnách.



V menu najdete hned celou řadu tabáků různých příchutí a i několik typů dýmek. Nabízejí i ovocné korunky, které za mě slouží tak maximálně k pěkně vypadajícím fotkám na instagramu, ovšem chuť příliš nemění. Pokud máte náladu na drink, je určitě i v tomto případě Slast výbornou volbou, jelikož výběr alkoholu je také víc než dostačující. Z doslechu navíc vím, že v případě zájmu vám obsluha drinky doporučují či namíchá tak, aby chuťově ladili s vaší dýmkou.



Já osobně zvolila nealko volbu v podobě limonády, která obsahovala trochu nechutně znějící kombinaci kokosu a muškátu, ale kupodivu byla vážně dobrá. I přes tu podivnou zakalenou barvu. Kamarádka zvolila kvašené mango, které na mě bylo šíleně kyselé a asi bych nedokázala vypít ani třetinku. Ale ani v případě hladu se nemusíte obávat, něco na zub v lístku určitě najdete, například pita chléb s hummusem, což mě osobně zaujalo. Příště to musím vyzkoušet.



No a na závěr nezbývá než doporučit vám si zajít někdy užít slastný večer ať už s dýmkou, drinkem, limonádou nebo DJem, kteří tam prý pravidelně o víkendy bývají. Já osobně jsem nadšená ze všech podniků, které Lidi z baru v Brně vytvořili a provozují, protože v každém jednom je to vždy jedinečný zážitek, výborné pochutnání a top fotky.

Znáte podniky Lidí z baru? Který máte nejraději? Kam chodíte rádi na dýmku nebo na drinky vy? :)

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Tak to vypadá zajímavě, u nás je tedy dýmka k dispozici spíš v čajovnách, ale třeba Dobrá čajovna v Kutné Hoře určitě stojí za návštěvu, tak nějak mi přijde, že tam čas plyne jinak a většinou si pochutnám i na opravdu dobrém čaji, obzvlášť Pouštní dunu zbožňuju. :-) Nicméně do podobného baru bych ráda určitě s kamarády zašla, bohužel pro mě skutečně daleko. :(

    Lucka z Seriouszone

    OdpovědětVymazat
  2. Wau, tak tohle vypadá opravdu skvěle! Škoda, že to mám tolik z ruky, jinak bych to tam určitě zašla alespoň vyzkoušet. Ale kdo ví, třeba se někdy poblíž dostanu a vzpomenu na tvůj článek :)

    OdpovědětVymazat
  3. Fotky vypadají fakt dobře! Myslím, že se někdy zastavím. :D <3

    OdpovědětVymazat