Jak se mi to daří? | Předsevzetí 2020

března 08, 2020


Asi si ani nedokážu vzpomenout na počet článků, které jsem ohledně novoročních předsevzetí před dvěma měsíci četla. Ale není se samozřejmě čemu divit, s předsevzetími se vždy v lednu roztrhne pytel a všude na mě létají motivační obrázky, citáty a prohlášení. Abych se přiznala, ani já letos nebyla výjimkou. Udělala jsem si motivační nástěnku, která zaplnila moji bílou zeď nad pracovním stolem a také hezky seskupila všechny má méně i více realistická přání a plány na celý tento rok. A jelikož už uplynuly celé dva měsíce roku dvacet dvacet, myslím si, že je načase se podívat, jak se mi prozatím daří ty plány naplňovat. A slibuji, budu upřímná.

Trénovat shuffle 3x měsíčně 

Nejsem si úplně jistá, jestli jsem to už na blog psala, ale zhruba od loňského února se učím tancovat shuffle. Pokud někdo nevíte, o co se jedná, tak si určitě najděte nějaká videa na youtube. Je to vážně cool. Jelikož miluji elektronickou hudbu, na kterou se shuffle tancuje především, moc jsem se to chtěla naučit. Chodila jsem pravidelně na kurzy celé loňské jaro, ovšem přes léto a na podzim nastala dlouhá pauza, která mě trápila, protože jsem spoustu kroků zapomínala a já se chtěla naopak zlepšovat. Proto jsem měla velkou radost, když jsme se konečně s ostatními domluvili a od půlky ledna opět začali pravidelně chodit na tréninky. Mým předsevzetím tak je chodit trénovat alespoň 3x měsíčně, což se mi v lednu kvůli zkouškovému nepodařilo, ovšem hlásím úspěch v únoru! :)


Přečíst 1 knihu za 2 měsíce

Jsem realista, takže jsem si, co se týče čtení, nenastavila příliš velké cíle a místo jedné knížky měsíčně, si naplánovala raději jednu za dva měsíce. A popravdě jsem na tohle splněné předsevzetí za leden a únor pyšná úplně nejvíce, jelikož se mi podařilo splnit a dokonce předčit moje očekávání asi 6x. Za leden a únor jsem totiž dohromady přečetla 6 knížek a jsem za to nesmírně ráda, jelikož mi čtení vážně chybělo. Spíš se obávám, jak to půjde nyní dál, jelikož se začátkem semestru mi vždy přibude strašná spousta čtení do školy a já proto ztrácím na další čtení chuť.



Animovat alespoň jeden den v měsíci

Pokud to ještě někdo nevíte, tak pracuji už přes tři roky jako animátorka volnočasových aktivit, neboli bavím lidi u bazénu soutěžemi a tancováním. Jelikož mám ale vždy spoustu dalších povinností (škola, další brigáda, stáž atd.), nastavila jsem si, že bych alespoň jednou v měsíci chtěla vzít sobotní nebo nedělní směnu, jelikož mě ta práce moc baví a mrzí mě, když na ní v nějakém měsíci nenajdu čas. V lednu i v únoru jsem měla pokaždé dokonce dvě směny, takže i zde hlásím splněno. :)



Alespoň jeden článek týdně na blog

S novým rokem větší poctivost s přidáváním článků na blog, která se pojí s tím, že mě to zkrátka baví. Píšu téměř pořád - do školy, na stáž, na studentský blog, a proto bych nerada zanedbávala právě tento osobní. I zde můžu být na sebe pyšná, jelikož jak v lednu, tak i v únoru jsem vždy zvládla vydat minimálně ten jeden článek za týden.



Návštěva posilovny 2x měsíčně 

Já, která vždycky nenáviděla posilovny a tvrdila, že si tam lidi chodí akorát honit ego a očumovat se navzájem, jsem přehodnotila názor a po objevení čistě dámské posilovny, jsem si v lednu zakoupila permanentku. To zíráte, co? Já taky. A když už jsem za ní dala ty peníze, tak jsem si řekla, že minimálně 2x měsíčně tam zajdu. Já vím, je to vážně málo a nízký cíl, ale jak říkám, jsem realista a když něco nesplním, tak se z toho akorát stresuju, takže jdu raději od menších plánů k větším. Kupodivu mě ta posilovna a dobrý pocit ze cvičení nějak začal bavit, takže jsem v lednu plán splnila a v únoru také, ale s velkou dvoutýdenní pauzou mezi zmiňovanými dvěma návštěvami, jelikož jsem si užívala prázdniny mimo Brno. Každopádně teď v březnu začínám poprvé cvičit podle plánu na míru ušitého od trenérky na základě měření, které jsem podstoupila a mým cílem je tentokrát chodit dvakrát týdně. Tak uvidíme, jak mi to půjde. Určitě pak zase poreferuji. Držte mi palce.


Daly jste si na začátku roku nějaká předsevzetí? Jaká to byla a jak se vám podařilo je splnit v prvních dvou měsících roku? :) 



You Might Also Like

5 komentářů

  1. Vždy mám radosť, keď čítam tento typ článkov. :) Väčšina ľudí sa sťažuje, pretože nedokážu dodržať novoročné predsavzatia. Preto som vždy rada, keď čítam o niekom, kto sa ich drží a ide mu to. :) Snažím sa rovnako a ešte som nad sebou nezlomila palicu. Veľa šťastia pri dosahovaní ďalších cieľov. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ja si konkrétne novoročné predsavzatia nedávam, skôr som si na začiatku roka povedala pár všeobecných pravidiel, ktorými by som sa v ďalšom roku chcela riadiť :) Držím prsty, nech bude bilancia na konci roka sto percentná :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat
  3. To jsi dobrá! Jen se drž! :)
    Já si předsevzetí právě nedávám už pěkných pár let. To, co udělat musíím, udělat musím. To, co opravdu chci, tak udělám. Jedu si svojí rutinu plus víc zařazuju jógu, mám hodně pohybu, když to jde, tak cestuji. Ještě bych mohla víc trénovat na kytaru, ale mám teď jiné priority :)

    www.az-budu-velka.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Já si předsevzetí nedávám, ale obdivuji každého, kdo to dokáže. :-) Nicméně mám nějaká svoje vnitřní rozhodnutí, která neberu jako předsevzetí, dávám si je kdykoli během roku a snažím se je nějakým způsobem dodržovat. :-)

    Lucka z Seriouszone

    OdpovědětVymazat
  5. Super, jen tak dál!!
    Já jsem si letos taky několik předsevzetí dala a zatím se mi daří je plnit anebo na nich postupně pracuji, akorát s tím cestováním mám asi letos útrum, ach jo :/

    OdpovědětVymazat