Kalorická vaflo bomba Waf Waf | Kam v Brně na sladké

března 04, 2020


Jestli něco vážně miluji a mohla bych to jíst pořád, tak je to sladké. Palačinky, vafle, dortíky, čokoládu, bonbony .. zkrátka a dobře cokoliv je sladké, to mi chutná. Teda téměř všechno. A proto velmi ráda vyhledávám v Brně místa, kam si zajít na něco dobrého, sladkého a pokud možno v takovém množství, aby se to dalo považovat za oběd nebo večeři. A právě tímhle mým novým oblíbeným místem se stala brněnská pobočka Waf Waf.




Podnik mohou znát i Pražáci, kde funguje na Letné už nějaký ten pátek. Já se o Waf Waf poprvé dozvěděla od zpěvačky Sharloty, kterou sleduji na instagramu a která na svá stories celkem pravidelně přidávala fotografie obřích shaků s vaflí nahoře a já si říkala, že panebože .. to musím ochutnat! A tak jsem se tam poprvé vydala s přítelem při jednom pražském výletu a přesně tuhle prasárnu jsem si dala. Vážně je to totální kalorická bomba, kterou nejde skoro sníst jak z hlediska praktičnosti, tak z hlediska velikosti žaludku.

Proto když jsem se nedávno dozvěděla, že nám otevírají pobočku v Brně ve Velkém Špalíčku, věděla jsem, že jakmile přítel přijede, okamžitě tam musíme jít. Pobočka mě příjemně překvapila, jelikož je mnohem větší než ta na Letné a interiér je opravdu fotogenický. Vše je v pastelové růžové, žluté a modré, což jsou moje oblíbené barvy, takže si dovedete představit, jak jsem hned všechno chtěla fotit.



Ve Waf Waf mají snad úplně všechno sladké, co si dokážete představit. Vybrat si můžete mezi palačinkou, lívanci a vaflemi a vše mají na sladko i na slano. Sestavit svou objednávku si můžete úplně sami. Na stole najdete seznam ingrediencí, které si můžete namixovat dle vlastní chuti a zaškrtat si, co na vafli nebo palačinku chcete od ovoce, přes polevu, sušenky až po různé oříšky a další vychytávky. Kromě toho však mají i už připravené nabídky, ze kterých si můžete vybrat. Já si dala lívance s čokoládou, Oreem, jahodami a malinami a bylo to vážně vynikající. Přítel měl čokoládovou palačinku s karamelem, oříšky a malinami. Oba dva jsme k tomu zvolili Latté na doplnění energie a dostali jsme ho v extrémně roztomilých plecháčcích.



V prostorech prodejny najdete také místa se zásuvkami, což je vždycky super a vážně uvažuji, že tam někdy půjdu pracovat. Sednout si ale můžete i k velké prosklené zdi, ze které vidíte na příchozí ulici k obchodnímu centru. Dostupnost je ideální, jelikož se pobočka nachází v samotném centru v docházkové vzdálenosti jak z České, tak z hlavního nádraží.
Co se týče cen, na můj vkus jsou celkem přijatelné za porci, kterou dostanete. Obávám se však, že palačince z Poe Poe za 50,- se tady zkrátka nevyrovnají. Vafle a ty vaflo shake však mají za mě bezkonkurenční a skutečně mám strach o svojí životosprávu a co s ní udělá nová brněnská pobočka. :D

Byly jste někdy ve Waf Waf? Chutnalo vám? Pokud ne, jaký jiný podnik byste v Praze/Brně na vafle/palačinky doporučily? :)


You Might Also Like

4 komentářů

  1. Vůbec jsem nevěděla, že Waf Waf máme i tady v Brně, díky za tip! :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. No, tak já se jenom modlím, aby něco takovýho neotevřeli blízko mýho bydliště. Protože já to mám stejně jako ty, mohla bych jíst sladký furt, a na návštěvu Waf Waf jsem se ještě neodhodlala, přesně kvůli tomu, že si ty jídla můžeš namíchat. Já bych se buď nemohla rozhodnout, nebo by vznikla strašná prasárna :D :D

    Pauline's Tiny World

    OdpovědětVymazat
  3. Nikdy jsem tam nebyla, ale od různých blogerek o Waf Waf čtu v poslední době víc a víc a s jídlem roste chuť, že... :-D Takže je dost možné, že se tam v budoucnu podívám a něco taky konečně ochutnám. :-)

    OdpovědětVymazat