Než obchody zavřely | Nákupy

března 22, 2020



Na začátku roku jsem si slíbila, že už nebudu tolik nakupovat. A taky se mi to asi první měsíc a půl dařilo. Konkrétně do doby, než jsme měli s přítelem asi dvě hodiny času na pražském hlavním nádraží. Já zoufale postrádala obyčejné černé džíny s vysokým pasem, a tak jsem si jich hned několik vyzkoušela v Tally Weijl. Přítel ze mě odpadával, protože jsem tam strávila dobrou hodinu, ale nakonec jsem si jedny za asi 700,- vybrala. Naše další kroky mířily do Hervisu, jelikož času do odjezdu vlaku jsme měli stále dost a přítel potřeboval nějaké ponožky. Jenže to bych nebyla já, abych i tam neobjevila slevy a nezačala si zběsile zkoušet různé zlevněné sálovky, jelikož ty moje už to mají vyloženě za sebou. I tady jsem si vybrala, ovšem u pokladny jsme zjistili, že nemají obě boty stejné velikosti, ale jedna bota je 39 a druhá 39,5, jelikož omylem někomu prodali dvě různé velikosti bot. Nastalo těžké rozhodování, zdali si různě velkou pravou a levou botu mám i ve slevě koupit. Prodavačka mi ovšem odmítla dát ještě další slevu, ačkoliv to byla jejich chyba, že mají každou botu jinak velkou a já tam tak boty nechala. To už ovšem začínal být čas nástupu do vlaku, a tak jsem rychle čapla kufr s kabelkou a šla. Bod zlomu celé story nastal v Brně při vystupování z vlaku, kdy se mě přítel zeptal, kde mám tu tašku s džínami a jeho ponožkami (podotýkám nakoupil si značkové za 600,-). A tak jsme zjistili, že jsem v tom spěchu tu tašku s novými věcmi zřejmě zapomněla vedle kufru v Hervisu na pražském nádraží. Paráda, že? Asi se mi snažil osud ukázat, že fakt nemám nakupovat a dodržet svůj slib.

Vytoužené černé džíny s vysokým pasem tak nemám, ale přece jenom jsem se ve volném čase, když ještě nebylo vše zrušené a zavřené, vydala podívat do pár obchodů, které mám v centru nedaleko školy. A nebude pro vás určitě žádným překvapením, že jsem pár věcí ulovila.




Já zkrátka miluji huňaté velké svetry, které jsou tak snadno kombinovatelné a vždy zahřejí a navíc vypadají dobře. Svetrů u mě zkrátka není nikdo dost, proto když jsem v neděli na MDŽ vlezla do Takka a objevila tyhle tři huňáče ve slevě, nemohla jsem jim říct ne. Takko je pro mě velmi zvláštní obchod, jelikož při každé jeho návštěvě odcházím se zcela opačným pocitem. Někdy bych tam nejraději koupila vše a jindy mám zase pocit, že tam mají samou módu na padesátnice a nic se mi ani trochu nelíbí.

Tyhle tři svetry stály každý 59 korun. Chápete to? Za šest pětek takhle boží kousky? A pozor .. to není to nejlepší. Kvůli tomu, že byl MDŽ, tak byla na každý kousek ještě 20 % sleva, tudíž mě tyhle tři nové svetry do sbírky stály úplné nic. A pak mi bude někdo vyprávět, že levné oblečení seženete jenom v sekáčích. První béžovo-růžový chlupáč je trochu průhledný, ale s pěknou bralletkou tvoří za mě parádní kombo. Velký oversized černý je zase trochu pytlovitého stylu, ale ke světlým džínám vypadá vážně skvěle. No a poslední růžový je za mě asi nejpovedenější, jelikož starorůžový svetr jsem sháněla už vážně dlouho.


Mluvila jsem o černých džínách? Tak ano, potřebovala jsem i světlé, jelikož moje šedivé se mi nedávno roztrhly v rozkroku. Ale co bych po nich po šesti letech nošení chtěla, že. Tyhle bílé obyčejné s vysokým pasem jsem sehnala v HMku, kde byly za nějakých 350 korun, což mi přijde jako skvělá cena. Popravdě jsou trochu průhledné, ale to se dá u bílých džín čekat. Stačí si vzít tělové prádlo. Nemůžu se dočkat, až budeme moct zase chodit ven a já je vytáhnu do jarního počasí s některým z ulovených svetrů.



Tohle tričko jsem poprvé zahlédla v nákupáku na Zličíně, když jsem čekala na autobus domů. Neměla jsem však tehdy čas si ho vyzkoušet, a proto jsem se pro něj vydala v Brně. Dle mého očekávání vypadá tričko dobře a takovýhle basic kousek se zkrátka nikdy neztratí. Navíc velmi kvituji nápis na tričku a také to, že je z organické 100% bavlny. Stálo tuším 129 korun.


Už jsem zmiňovala, že obyčejných basic triček není nikdy dost? Jo. Tak jsem si koupila další dvě. :D Když oni mají tak roztomilé vzory a super pohodlný střih, že jsem je v tom C&A nemohla nechat. Jedno stálo 129,- a opět jsou obě dvě z organické bavlny. :)

Já myslím, že zavření obchodů na nějakou chvíli prospěje nejenom mě, ale spoustě dalším. Přece jenom nás to donutí méně utrácet a také strávit méně času v obchodních centrech. I když samozřejmě máme stále možnost znásilňovat košíky na eshopech. Já se ale rozhodně internetovým obchodům nyní raději vyhýbám. :D

Také máte občas období, kdy jste posedlé jednou barvou? Která barva je to u vás nyní? :)

You Might Also Like

8 komentářů

  1. Tak to mě mrzí, že jste tu tašku v Praze na hlaváku i s ponožkami a kalhotami nechali, ale tak co... Pořád je to jenom oblečení :) Ovšem tvoje úlovky s tak parádními cenami v Takku mě teda překvapily! Já taky občas do Takka zajdu, když mi přijde nějaký ten jejich kupónek, ale upřímně málokdy se stane, že s něčím odejdu. Ne že by se mi něco nelíbilo, spíš není velikost nebo je to zkrátka už přebrané. A přiznám se, že jsem si před karanténou říkala, že si musím koupit na jaro džíny... No mám smůlu :D Protože přes internet mám prostě strach si nějaké kalhoty vybrat, jelikož nemám úplně všude stejnou velikost nebo by se mi pak na živo nemusely líbit :D to jsou problémy, co? :D :D Džíny oželím, hlavně ať se zlepšuje situace :)

    OdpovědětVymazat
  2. To mě mrzí, že jsi nákup nechala v Praze, ale může se to stát komukoliv a není to konec světa :) Ale i tak sis nakoupila krásné věci, úplně jsem v šoku z cen svetrů v Takku, to jsou fakt super úlovky :) Já už jsem v něm nebyla několik měsíců, už několik let jsem si v něm nic nevybrala a nekoupila. Ale nejvíc se mi líbí tričko z Reserved (jestli jsem správně rozluštila značku), to je opravdu skvělé :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. Hezké barvy, ty bych klidně taky nosila :) Já už jsem si ale nic nekoupila snad od listopadu a jsem na sebe pyšná! Ne, že bych si třeba nic nevybrala, ale já ani nemám chuť jít do toho obchodu a něco vybírat. Mám prostě pocit, že nic nepotřebuji. :)
    Jinak já miluji pudrovou barvu, v té bych mohla nosit cokoliv :D

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
  4. Haha, tvoje story s taškama a botama mě pobavila. Možná proto, že se v tom úplně vidím. :D
    Také sháním kalhoty s vysokým pasem! V létě jsem si v Zaře koupila jedny černé, které jsem od té doby prakticky nesundala, takže jsem si řekla, že by to chtělo ještě nějaký jiný, pokud možno modrý, abych nenosila furt ty samý, přestože mám ve skříni dalších 16 párů. :D Nikde jsem je ale zatím nenašla, tak po karanténě zkusím naběhnout do Hm, jako ty.

    A svetříky taky miluju! A Takko, to je kapitola sama o sobě, no. :D Buď máš štěstí a najdeš tam parádní kousek za pár korun, nebo odcházíš, kroutíš hlavou a říkáš si, proč do toho obchodu vůbec někdo chodí. :D

    Žádnou barvou posedlá nejsem, ale potrpím si na basic, jednobarevných třičkách a svetrech. <3

    Tereza's journal

    OdpovědětVymazat
  5. Ou jejdaaa. Tak to teda riadne "poteší", keď niekde zabudneš úplne nový nákup.
    Inak svetríky sú fakt super! Tiež ich vždy takto po zime naháňam v zľavách a som schopná ich nakúpiť niekoľko kusov (aj keď ich doma mám už celkom dosť).
    Naposledy som ale oblečenie nakupovala niekedy okolo Vianoc a ak mi ešte párkrát vybehne na Facebooku H&M reklama, asi sa nezdržím a niečo si objednám. Aj keď vlastne načo .. aj tak to nemám teraz, kam nosiť. Skvelá príležitosť ušetriť. Čo bude však potom s ekonomikou .. to už nebude také smiešne. :D

    OdpovědětVymazat
  6. Moc hezké kousky sis pořídila, ať ti dělají při nošení radost! :))

    OdpovědětVymazat
  7. Mně se líbí všechny kousky, bílou a světlou tedy moc nevyhledávám, ale líbí se mi.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  8. Jejda! To se ti teda zadařilo zapomenout tam tašku s nákupem :-D Máš moc hezký styl, líbí se mi jednoduché a světlé kousky :-)

    OdpovědětVymazat