Konečně spokojená zrzka? | Kam v Brně ke kadeřnici

dubna 05, 2020



Možná si někteří vzpomínáte, že o vlasech a mých věčných trápeních s kadeřnicemi jsem už jeden článek psala. Story s hledáním dobré brněnské kadeřnice ale pokračuje a musím říct, že tentokrát jsem asi nejspokojenější, co jsem doposud vůbec byla. Proto bych vám Týnu ráda představila a i doporučila.

Naposledy jsem na barvení a zastřihnutí konečků byla tuším v říjnu, kdy jsem šla opět do jednoho salonu, s jehož první návštěvou jsem byla kdysi poměrně spokojená. Ovšem už při první návštěvě jsem za balayage na své polodlouhé vlasy platila kolem 2500 korun, což mi přišlo jako šílená pálka. Kadeřnice mi ale tehdy tvrdila, že další návštěvy už budou levnější, jelikož nebudeme muset vlasy zesvětlovat, ale jenom barvit. Bohužel jsem i v říjnu odcházela lehčí o 2000,- a vlasy jsem vůbec neměla tak výrazné, jak jsem chtěla. Proto jsem nad brněnskými salony zlomila hůl a řekla si, že příště půjdu raději ke své původní kadeřnici v rodném městě.


Popravdě se mi ale vlasy dlouho nechtělo řešit a moje blonďato-zrzavé tóny, které mi postupně více a více bledly, mi zase tolik nevadily. Problém ale začal být hlavně s konečky vlasů, které mám téměř nonstop roztřepené. Dlouho jsem odolávala k někomu se objednat, až jsme jednou úplnou náhodou s kamarádkami narazily na téma kadeřnic a ony mi pár brněnských doporučení daly. Shlédla jsem instagram a webovky a vybrala tu, jejíž práce se mi líbila nejvíc. Slečně jsem napsala na férovku do directu, že bych chtěla vlasy zvýraznit, ale odmítám za ně platit zase šílené částky. Odpověď jsem dostala hned druhý den s tím, že se nemusím bát, že zesvětlení, tónování, barvení a střih budou s mou délkou vlasů stát maximálně 1200 korun, což mi znělo jako mnohem přijatelnější cena. Objednala jsem a světe div se .. stihla jsem k ní zajít den před tím, než vyhlásili karanténu a zavřeli všechny tyto služby.

Týna je mladá upovídaná slečna plná života, kterou evidentně její práce baví, což jsem poznala hned v prvních pár minutách. Pracuje v kadeřnictví v centru Brna, takže dostupnost je parádní. Při seznamování mi nabídla tykání, takže celé sezení nabylo takového přátelského ducha. Neustále se mě ptala na mou představu, vysvětlila mi všechny možnosti a taky mě přesvědčovala, že se nemusím bát, že mi zvládne udělat cokoliv, co bych chtěla. Takovýhle přístup jsem popravdě ještě nezažila. Vždycky jsem víceméně musela já kadeřnicím vysvětlovat, co chci a jak chci, aniž by mi ony třeba poradily, jak jinak či lépe to udělat.


U Týny jsem sice strávila víc jak 2,5 hodiny, ovšem uteklo to jako voda, jelikož jsme si skvěle popovídaly. Přece jenom je to slečna stejného věku, takže to je hned jiné. Vlasy jsme zesvětlily a natónovaly do zrzavo-hnědé, přičemž u kořínků hlavy jsme nakonec nechaly moje tmavě hnědé odrosty. Barva je výrazná a vlasy oživila přesně tak, jak jsem chtěla. I se zastřihnutím konečků mě návštěva vyšla přesně na předpokládaných 1200,- a já konečně odcházela spokojená.

Týny instagram, kde se můžete podívat na její práce a také se objednat :)

Vím, že je možná pro některé je představa takové částky pořád šílená a příliš vysoká. Pro mě dříve také byla. Bohužel pokud vážně chcete světlejší a výraznou barvu, než je vaše přírodní, musí se zesvětlovat a to je celkem drahá sranda. Jasně, vše se dá udělat i doma s kamarádkou, ovšem do toho bych nikdy nešla. Znám spoustu holek, co si tady tímto experimentováním doma úplně oddělaly a spálily vlasy. A jelikož mě ty moje téměř nerostou a hodně mi vypadávají, jsem na ně raději opatrná. :)

You Might Also Like

9 komentářů

  1. Moc ti to sluší :) Já zůstávám zatím u své tmavé hnědé, takže se barvím doma, ale už jsem přemýšlela, že bych se objednala někam, kde by mi dali ty vlasy dohromady, já tam nechala šílenou částku, odešla s dokonalým výsledkem a přestala mít chuť si ničit vlasy doma :D Jenže to je právě ono. Kde mi zaručí, že odejdu s dokonalým výsledkem? :D

    Pauline's Tiny World

    OdpovědětVymazat
  2. Máš moc krásnou barvu vlasů, k tobě mi velmi sedí! Jsi přesně ten typ, kterému tenhle odstín sekne! :))

    OdpovědětVymazat
  3. No, upřímně, když si vezmu svou délku vlasů a to, že jsem podobné procedury taky prošla, tak věř mi, že 2000,- jsou ještě krásná cena. :D Každopádně jsem ráda, že jsi našla kadeřnici, která ti vyhovuje prací i cenově, vlasy vypadají krásně. :)

    Lucka z Seriouszone

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám právě opačnej problém, barvím se doma, jelikož mě děsí ta představa hledání dobrý kadeřnice, ale občas mám pocit, že bych si to měla nechat udělat pořádně, ať si ty vlasy úplně neodrovnám :) a tohle podle fotek vypadá bombasticky, díky za tip :)
    Sarushef blog

    OdpovědětVymazat
  5. Sluší ti to, jsi přesně typ na zrz :) Já to teda tak problémové s kadeřnicemi nemám, protože se už dlouho nebarvím, a tak si jdu maximálně vlasy zastřihnout a za to u nás dám stovku :D

    OdpovědětVymazat
  6. Máš to moc krásný a hlavně ti to sluší :) To já u kadeřnice si nechávám pouze konečky zastřihnout, ale poslední dobou přemýšlím a zesvětlení, tak uvidím jestli se rozhoupu :)

    OdpovědětVymazat
  7. Moc ti to sluší! Podle mě je super, že jsi si něco takového nechtěla dělat doma, tohle je zrovna investice, která se vyplatí. Stejně tak je super, že jsi hledala a zkoušela, když ti něco nevyhovovalo.
    Já měla super kadeřnici roky, už od puberty a bála jsem se, co nastane, když k ní nebudu moct. Přeci jen mám červené ombré a když to občas vidím na slečnách, kde se to moc nepovedlo... :/ Loni bohužel moje kadeřnice musela zavřít, kvůli alergiím na barvy, ale alespoň mi doporučila jinou slečnu, ke které jsem pak šla a byla jsem snad spokojená ještě víc! Platím za své vlasy také docela velkou částku, ale vzhledem k tomu, že se k ní dostanu třeba jen jednou do roka, když jsem v Česku, tak jsem ochotná to platit. Jinak si vlasy zvládám udržovat sama, už jsem se naučila je dobarvovat, abych měla stále hezky červenou a tak :)

    OdpovědětVymazat
  8. Tak za tenhle tip ti děkuju! Já jsem v Brně platila u kadeřnice každý měsíc okolo 2000 za stejné služby jako ty a nakonec jsem se na to vykašlala a přešla na hennu (byl to jeden z důvodů, proč jsem přešla). Od té doby se v Brně ani nestříhám, protože v rodném městě to mám za stejně odvedenou práci o 4 kila levnější. Ale kdybych někdy hledala, tak práce téhle kadeřnice vypadá dobře :)

    OdpovědětVymazat