Malinová procházka | Ukecaná v karanténě

dubna 13, 2020


Nikdy by mě nenapadlo, že se budu celá nadšená líčit i na obyčejnou procházku do přírody nebo na nákup do Lidlu. Jenže když je člověk nonstop doma s umaštěným drdolem, v teplákách a s lahvičkou makeupu se už nějaký ten pátek nepotkal, jakákoliv možnost se upravit je vítána. Máte to taky tak? :)

Velikonoce jsem nikdy nijak příliš neprožívala. Ani je vlastně moc nevnímám jako nějaké svátky. Věřící nejsem a tradice s malováním vajec, pečením a nastavováním zadku chlapcům mě vůbec neberou. Proto letos vítám, že se tomu trapnému pondělí vyhnu. Nebo alespoň doufám, že všichni naši muži jednou oželí den, na který se spousta z nich těší celý rok a vypijí si raději nějakou tu lahvinku zodpovědně v klidu doma bez nutného klackování žen. A vajíčka raději sním.



S mamkou se snažíme poslední týden chodit pravidelně na procházky. Žijeme ve městě, takže se lidem úplně nevyhneme, ale snažíme se vybírat trasy trochu mimo. V sobotu jsme vyrazily na procházku kolem zahrádek a mamka si cestou natrhala krásně rozkvetlé větvičky z ovocných stromů. Až je mi líto, že nám to jaro takhle utíká. Cestou jsme si alespoň nafotily nějaké fotky.

Jinak trávím své dny v karanténě v podstatě pořád stejně. Každý den dopoledne poctivě cvičím, snažím se vždy udělat něco do školy, píšu články a koukám na seriály. Teď nově jsem se pustila do Lucifera na Netflixu a musím říct, že mě dlouho žádný seriál tolik nebavil. Takže pokud nevíte, na co koukat, rozhodně je právě Lucifer správná volba.


Vážně miluju aktuální barvu svých vlasů ♥

Myslela jsem si, jak se zavřenými obchody ušetřím peníze za nové kousky oblečení, ale k mé smůle eshopy fungují nadále a všude na mě neustále vyskakují různé slevy a nabídky poštovného zdarma, až jsem neodolala a několik objednávek udělala. Hned jak mi přijdou, tak vám novinky nafotím do článku. Zašla jsem si i do drogerie pro novou krásku do sbírky, jelikož jsem si na ní brousila zuby už nějakou dobu. Tip na tuhle Stay 8h Matte rtěnku od essence mi dala moje kadeřnice, která měla tento malinový odstín (06 To Be Fair) na rtech a já hned věděla, že ho musím mít taky. Rtěnka stojí směšných 90 korun a koukejte, jakou parádu udělá. Klasická tekutá matná, která ihned uschne a drží jako beton. Myslím, že mám svojí novou letní oblíbenkyni. Bohužel jsem v Rossmanu nesehnala paletku od Petry Lovely Hair, o které už dlouho uvažuji, zdali si ji pořídit nebo ne. Ta její nová kolekce se mi líbí, ale paletka mě příliš nezaujala. Uvažuji však o koupi její první paletky a také nové konturovací paletky. Máte některou z nich? Stojí za koupi?




Komplexně se snažím mít pozitivní myšlenky, ačkoliv mám přítele stále za hranicemi, kde si aktuálně užívá 14 denní karanténu na chatě po návratu z Holandska. Pevně věřím, že se hranice se Slovenskem brzo otevřou a my zase budeme moct být spolu. Také stále pevně věřím, že se ještě zachrání letošní léto a já nakonec k údivu všem a i mé samé odjedu pracovat do Bulharska. Opravdu totiž nechci strávit léto místo u moře prací, kterou miluji, zavřená někde na nudné brigádě v Brně. No nezbývá než doufat, že se nakonec vše vydaří a aktuální situace nepokazí celé mé plány.

Nezapomeňte mi dát do komentářů vědět, co děláte vy během karantény a jestli si také užíváte každou možnost, kdy můžete jít ven?

You Might Also Like

10 komentářů

  1. Já jsem si ty slunečné dny užila taky s velkou parádou :) Cca 5 minut cesty od domu máme zahrádku, tak jsem si tam užívala ty dny plné tepla :) A co se týká líčení, já si spíš užívám, že se teď malovat nemusím :D A moje pleť to taky uvítala. Každopádně ta rtěnka je super, po tý se musím mrknout a ty z těch vlasů umíram, vypadaj fakt dobře :)

    Pauline's Tiny World

    OdpovědětVymazat
  2. Haha, tak s tím malováním i nákupy to mám úplně stejně :D Nejdřív jsem si říkala, no nic, když už nikam nemůžu, tak alespoň ušetřím, ale prdlajs, zatím mi už přišlo několik balíčků a čekám další. Často jsou to třeba drobnosti nebo věci, které bych si tak či tak pořídila, ale stejně je to zlo :D

    Mrzí mě, že jste teď s přítelem takto rozdělení, i práce u moře, o kterou možná přijdeš, zní to jako super plán. Držím palce! Tohle je opravdu na prd, já doufám, že přinejhorším alespoň na ty Vánoce bych se mohla dostat domů, nebo na podzim třeba někam ještě na dovolenou, no ať už je to za námi!

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné fotky! Člověk občas musí vyrazit do přírody, zvláště v tomhle krásném počasí. :))

    OdpovědětVymazat
  4. Jelikož mám blízko domova les, tak velmi často se tam chodím procházet a je to skvělý :) Tyhle jarní procházky naprosto miluju a vždycky si u nich odpočinu :)
    A během karantény teď pracuju hodně na samostudiu do školy a píšu seminárky, protože nás moc nešetří :)

    OdpovědětVymazat
  5. my sme si tiež užili slniečka, na bajkoch a prechádzkach. Inak krásne fotky, a farba vlasov sa mi páči tiež :)

    OdpovědětVymazat
  6. Dle pana Babiše to na otevřené Slovensko v létě vypadá :) tak uvidíme. Máš úžasnou rtěnku! Moc ti sluší.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  7. Strávila jsem svátky na chatě, kde nikdo není, takže jsem byla venku skoro 24/7 a bylo to naprosto boží! Úplně jiný svět, čas tam plyne stejně jako každé jaro, bez blázince okolo roušek. Teď už tedy zase v realitě, mezi stěnami bytu...

    OdpovědětVymazat
  8. E-shopy jsou zlo :D Nikdy jsem na nákupy po internetu moc nebyla, ale za poslední měsíc jsem na e-shopech utratila víc peněz než za celý minulý rok dohromady :D Na to, jak jsem si říkala, že díky karanténě aspoň ušetřím, tak se děje pravý opak.. Moje kamarádka má první paletku od Petry Lovely Hair a je s ní moc spokojená :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  9. Já jsem kupodivu teď díky téhlé situaci učetřila, ale to se změní, protože potřebuju dokopupit několik věcí :) Mám první paletku od Petry a mám ji moc ráda! Druhá mi vizuálně příliš nesedí a spíše si našetřím na dalšího Jeffreeho (jsem jeho velký fanda). A s radostí jít, byť jen na nákup a na procházku ti rozumím, mám to úplně stejně :D Fakt se těším třeba i na vynesení odpadků do popelnic! Jo a ještě, Lucifera si chválí dost lidí, možná se na to někdy mrku.

    OdpovědětVymazat
  10. A veru takéto prechádzky si teraz najviac užívam. Vždy som chodila na vylety, do prirody, cestovala... ale teraz si to tak viac vychutnávam :-)
    Štýl ženy

    OdpovědětVymazat