Rozkvetlé jaro | v Brně

dubna 25, 2020

 

Co je nového? Spousta věcí, ale vlastně nic. Venku je nádherně a já jsem šťastná, že se můžu alespoň trochu kochat tím nádherným jarem, které rozvonělo a rozkvetlo přírodu v ulicích města. Ráda se těmito růžovými uličkami procházím ráno při cestě do práce, do které už zase mohu chodit. Alespoň mám každý den co dělat. I nadále pokračuji s pravidelným cvičením a snahou vypracovávat povinnosti do školy. K závěrečným esejím jsem ale pořád nesedla. Psychicky se připravuji na online zkoušky, které už zase možná nebudou online, protože vláda si ve čtvrtek večer řekla, že změní polovinu nařízení, které doteď platily. Rozvolňování režimu je skvělé. Mám radost, že se mohu zase vidět s přáteli a že se brzy otevřou všemožné služby a obchody. Taky je paráda, že už nejsme vězněni v našem státě a můžeme vycestovat. Co ale paráda není je fakt, že většina států stejně zůstává nadále zavřená, takže se stále nemůžeme vidět s přítelem. A bulharské léto zůstává i nadále velmi nejisté. Takže jak píši, vlastně se nezměnilo skoro nic. Tak si pojďme udělat radost alespoň těmito barevnými fotkami. :) 








You Might Also Like

8 komentářů

  1. S těmi zkouškami to máme dost podobně. Člověk už počítá s online zkouškami a najednou máme příští pátek klasickou zkoušku, akorát se vždy střídáme co hodinu po třech :)

    OdpovědětVymazat
  2. To je nádhera! ♥ Moc jsem se na jaro v Brně těšila, ale asi mi holt nebylo souzený.. Jak budou probíhat zkoušky jsem taky zvědavá, doteď ani nevím, kolik jich vlastně budu mít. Ale snažím se tím moc nestresovat, jsem ráda, že jsem už zvládla tři předměty dodělat a konečně jsem tento týden i odevzdala všechna písemná plnění do jednoho předmětu, což mě docela stresovala, protože toho bylo celkem dost :/ Ale věřím, že se to nakonec nějak zvládne :)
    Držím palce, abyste se co nejdříve mohli vidět s přítelem :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. Zápočty a zkoušky mám zatím také naplánované online, ale kdo ví, jestli nějaké nestihneme právě ve škole. 🤔Já jsem za to uvolňování taky ráda, ale na jednu stranu to bude škodit, protože se všichni nahrnou tam, kde to doposud bylo zavřené.

    OdpovědětVymazat
  4. Z fotografií dýchá to krásné jaro :) už se těším, až si ho budu moci užít také s foťákem v ruce!
    Se zkouškami držím palce, já se připravuji na státnice a vážně už potřebuji, aby to bylo celé za mnou :D

    OdpovědětVymazat
  5. Já doufám, že už se to co nejdřív vrátí do normálu. Docela dost mě to stresuje, ani ne tak samotná korona, ale to všechno, co se děje kolem ní.
    Ale ty fotky jsou nádherné! ♥

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
  6. Já zatím vůbec nevím, jakou formou budou zkoušky probíhat, ale myslím si, že už normálně ve škole. Ty tvoje fotky úplně lákají se jít ven projít, jak jsem teď celou tu karanténu žila vesměs v "noře", musím to dohnat!

    OdpovědětVymazat
  7. Jak vše všude kvete to je prostě nádhera! Ty Sakury jsou přímo pastva pro oči! :))

    OdpovědětVymazat
  8. Moje milované sakury ♥ milujem tieto stromy. Strašne sa mi páči ako všetko teraz všade kvitne a zelenie.
    A verim, že čoskoro bude dobre :-)
    Štýl ženy

    OdpovědětVymazat