Nákupy v karanténě | Ach ty eshopy

května 03, 2020



Už jsou ty obchody zavřené vážně moc dlouho. Tolik balíčků, které mi přišly v posledních dvou týdnech mi nepřišlo dohromady snad za poslední rok. Uznávám, že jsem svoje shopaholické tendence ani v době zavřených obchodů neudržela na uzdě a z nudy jsme brouzdala eshopy tak dlouho, až z toho vznikl tenhle dlouhý haul článek. Nashromáždily se mi novinky z kosmetiky, doplňků, bot, oblečení i jídla. Tak pojďme na to.





Revolution by Petra je paletka, o jejíž koupi jsem uvažovala snad od té doby, kdy jsem viděla její odhalující video. Nikdy se mi ale nepoštěstilo a v drogerii jsem jí nikdy nenašla. Teď když vyšla její druhá paletka ve spolupráci s Revolution, přemýšlela jsem, kterou si pořídit. Nakonec ale vyhrála dlouho potlačovaná touha po první a já si tuhle krásku objednala. Barvy, konzistenci i výdrž stínů už jsem si vyzkoušela loni v Bulharsku od kolegyně, která ji měla s sebou, tudíž jsem věděla, do čeho jdu. Co vám budu povídat, už se nemůžu dočkat až v létě vytáhnu ty svítivé barvičky, hlavně odstín Canary a Candy apple. Poslední dobou mám totiž zase nějakou úchylku na výrazné stíny a hrozně mě to baví, ačkoliv vím, že v tom nejsem žádný profík a že by spoustu makeup guru a blogerek mělo k mému stylu stínování hodně připomínek. :D Ale hlavně, že se v tom cítím dobře já.

Paletku jsem objednávala z krasa.cz a stála mě 275 korun, což je za tolik stínů úplná paráda. :)



Léto se blíží a jelikož jsem původně měla v červenci vyrazit opět na festival Balaton sound, objednávala jsem si z Wishe už někdy na začátku března třpytky a sponky, které jsem měla v plánu právě na festivalu využít. Festival se sice konat nebude, ale mít doma zásobu třpytek se vždycky hodí. V létě na nějaké party to zkrátka miluji! Ještě mi mají dorazit jedny, tak jsem zvědavá. Tyhle stály asi nějakých 50 korun a obsahují hned 6 různých barev. Třpytky jsou údajně použitelné jak na tělo nebo oči, tak i do vlasů. Já osobně je na obličej přidělávám buď lepidlem na řasy nebo leskem na rty, který sice drží méně, ale zase se dá snadněji odlíčit.

Sponky stály tuším kolem 40 korun a drží ve vlasech celkem dobře. Ovšem musíte počítat s tím, že jsou spíše pro parádu, než pro nějakou pevnou fixaci vlasů.


Nevím, jak to máte s brýlemi vy, ale já každé léto minimálně dvoje zničím. Nevím, jak se mi to vždycky povede, ale zkrátka je to tak. Proto už mě omrzelo dávat za sluneční brýle více jak dvě stovky, jelikož se mi to nevyplatí. Když jsme se s mamkou předevčírem stavovaly v jenom vietnamském obchodě u nás ve městě pro ponožky, vybrala jsme si tam rovnou tyhle dvoje nové krásky, přičemž jedny stály 80 korun. Tak nekup to, viď. :D Navíc úplně stejné zlaté z Primarku jsem si loni v Bulharsku zničila, takže mám velkou radost, že jsem téměř totožné sehnala i na letošní léto.








Kdo mě zná, tak by asi nikdy neřekl, že budu fanynkou polobotek. I mě samotnou překvapilo, že začínám na e-shopech tento typ bot vyhledávat. Čím jsem ale starší, tím více tíhnu k eleganci, a proto když jsem před týdnem zjistila, že nemám žádné elegantní jarní boty, byl čas s tím něco udělat. Botasek mám sice celou řadu, ale nic slušnějšího k šatům bohužel můj botník neobsahoval. Balerínky nejsou příliš boty pro mě a na sandálky je ještě zima. Když jsem na Botovu zahlédla tyhle růžovo-béžové krásky za 620 korun, musely být moje. Přišly během dvou dnů a ačkoliv nejsou žádná velká kvalita, věřím, že na jednu, dvě sezony snad postačí. Předek boty je trochu užší a já mám celkem široká chodidla, takže to bude chtít trochu roztáhnout, ale na to už jsem si zvykla.

Jdeme konečně na oblečení. Začínám Lidlem, jehož eshop jsem objevila teprve nedávno. Sice už doma několik kousků zakoupených normálně v prodejně mám, ale online jsme nakupovala poprvé. A vybrala jsem si hned tři kousky.


Tyhle semišové černé šaty mě zaujaly hned na první pohled, jelikož já zbožňuji na léto a jaro tyhle obyčejné, volné střihy, ke kterým hodím buď punčochy nebo v teplejších dnech sandálky a nemusím vymýšlet nic víc. Šaty plánuji nosit s páskem v pase. Jsou moc příjemné a stály pouhých 199 korun. Bohužel už jsem je ale na eshopu nenašla, takže vám nemůžu dát odkaz.



V Lidlu také ráda nakupuji sportovní oblečení, jelikož je pohodlné, ale hlavně cenově velmi výhodné. Jedno tohle obyčejné sportovní tričko z funkčního materiálu stálo 99 korun. V běžném obchodě jako HM nebo CA dávám za takováhle trička přinejlepším 250,-. Na eshopu jich mají celou řadu v různých vzorech a barvách, takže určitě vyberete. 

Sportovním oblečením budu pokračovat, jelikož s mým zapálením do pravidelného cvičení přišla potřeba a posedlost nakupovat pěkné sportovní outfity. 




Tuhle nádhernou sportovku jsem zahlédla čistě náhodou v jedné z reklam na obchod A3 sport, který ji nabízel ve slevě za 650 korun. Já, jakožto velký milovník Nike sportovních podprsenek jsem se musela ze zvědavosti na ní podívat blíž a když jsem zjistila, jak je vážně nádherná, věděla jsem, že tu musím ve sbírce mít. Rozumějte .. tyhle Nike sportovky už mám doma čtyři. Zkrátka na ně nedám dopustit, protože výborně drží i po letech pravidelného nošení a praní. Věřte mi, mám to ozkoušené. Žádné jiné sportovky od jiných značek mi nikdy takhle nevydržely. Za šest stovek navíc tuhle nádheru? Kdo by to nebral.
Bohužel jsem se při snaze ji vložit do košíku a zaplatit velmi natrápila. Eshop A3 sportu měl zhruba týden v kuse technické problémy způsobené přetížením webu a nic nešlo koupit. A moje stěžování si společně s dalšími desítkami nespokojených zákazníků s tím nějakou dobu nic neudělalo. Naštěstí po třech dnech web zase začal fungovat a kráska se ke mě nakonec dostala. Obávám se, že teď už ji nesundám.


Samozřejmě co by to bylo za sportovní nákupy bez legín. Šedorůžové Puma legíny jsem objevila na instagramu a zoufale jsem je musela mít. Bohužel nebyly už téměř na žádném českém eshopu k sehnání, jelikož byly v této barevné kombinaci všude vyprodané. Já se ale odmítala smířit s tím, že je nebudu mít a tak jsem googlila tak dlouho, dokud jsem poslední ve své velikosti nesehnala. Stály mě kolem 700,- a popravdě už si nepamatuji, na jakém eshopu jsem nakonec objevila. Každopádně je mají i v dalších barevných kombinacích, ve kterých byste je ještě měly sehnat. :)



Ale aby toho nebylo málo, udělala mi radost ještě moje milovaná maminka, která mi jako překvápko objednala tyhle Adidas fialky. S nedostatkem pohodlných kraťasů na léto se totiž potýkám neustále. Tyhle jsou z parádního prodyšného materiálu, ve kterém se rozhodně potit nebudu. Stály 420 korun a eshop si bohužel mamka nepamatuje. 

A jo já vím, že běžně si lidi kupují celé soupravy od jedné značky, jenže já zkrátka preferuji od každé značky nějakou část oblečení, kterou už mám ozkoušenou. Takže Nike podprsenky a kraťasy od Adidasu může jedině doporučit. Legíny od Pumy mám prvně. 


A na závěr něco trochu netradičního do haulového článku. :D



Možná je trochu divné dávat tyčinky do nákupů, jelikož za prvé je to jídlo a za druhé jsem si to nekoupila, nýbrž vyhrála v soutěži od Dáme soutěž na instagramu. Tyhle Raw Energy tyčinky mě vždycky lákaly, ale zkrátka se mi za jednu tyčinku nechtělo dávat 30 korun. Co si budeme povídat. Když jsem je potom vyhrála v soutěži, měla jsem velkou radost, jelikož mám alespoň možnost ochutnat všechny příchuti. Za mě je zatím top ta banánová s kokosem. Tyčinky mají tuším i v Lidlu.

Uf a máme to za sebou. Je toho dost, když to vidím takhle zpětně. No musím se začít trochu brzdit. :D Tak snad mi to tentokrát vyjde.


You Might Also Like

16 komentářů

  1. Já taky teď furt nakupuji přes internet, musím se už trochu krotit :D Máš moc krásně kousky, hlavně ty věci na cvičení se mi moc líbí :)
    Diary by Eli

    OdpovědětVymazat
  2. Super kousky, hlavně ty sportovní se mi líbí. Sama teď sháním oblečení na cvičení. :) Jinak mám taky článek o nákupech, ani mi se to nakupování nevyhlo.

    OdpovědětVymazat
  3. Poznám poznám a som na tom presne tak isto. Samé nákupy, baličky, kurier... no pokupila som toho už dost. :-)
    Tvoje nákupy su super, samé pekné veci.

    OdpovědětVymazat
  4. Podprsenka od Nike je naprosto boží ♥ Už brouzdám na e-shopu A3 sportu a sice tam nemůžu najít úplně přesně, co máš ty, ale od Nike jich tam mají docela dost a snad všechny ve slevě za dobrou cenu, tak jsem na sebe zvědavá, jestli odolám, nebo mi domů přijde (další) balíček :D

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tady odkaz přímo na tu, kterou mám já: https://www.a3sport.cz/nike-swoosh-hyp-fm-bra-at1775-449/pAT1775449-1 ale koukám, že už mají jenom XS :D poslední eSko jsem evidentně vykoupila já. :D Ale máš pravdu, mají jich tam teď šíleně moc za fakt pár stovek, takže se obávám, že koupím ještě nějakou :/ :D

      Vymazat
  5. No, já jsem shopaholic horečku chytila taky, i když je pravda, že jsem to celý spojila s objednávkami na máminy narozeniny. Paletku jsi sehnala fakt za super cenu! A docela mě mrzí, že si maminka nepamatuje, odkud jsou ty kraťasy, protože do těch jsem fakt zamilovaná <3 A ta sportovní podprsenka taky nemá chybu :)

    Pauline's Tiny World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    2. Zkusila jsem ti je najít a našla jsem v poslední velikosti tady: https://www.a-mania.cz/, tak zkus mrknout :)

      Vymazat
  6. Jeee, jsem ráda, že to má někdo podobně. :D Taky jsem docela nakupovala na eshopech. :D Přibylo mi pár boty, jedna kabelka, něco z myprotein, něco z gymbeam.. plus daší věci, co mám aktuálně ve článku na blogu. :D
    Musím říct, že nejvíc mě z tvého nákupu zaujalo to sportovní oblečení. Ta podprsenka je naprosto skvělá!! A legíny taky vypadají skvěle. Jen by mě zajímalo, jak vypadají zezadu. :D
    Brýle jsem si taky jedny koupila, v Tescu. A vyhlídla jsem si tam ještě jedny, podobné těm nahoře (ty zadnější). Ale jak se teď nosí roušky, tak brýle vytáhnu jen zřídka. :D

    OdpovědětVymazat
  7. Ty sponečky jsou boží ❤️ A sportovní podprsenka taky!

    OdpovědětVymazat
  8. Tú paletku mám už prvého predaja :D Ale športové oblečenie by som chcela ale až po pôrode :D

    Ako (ne) nakupovať počas tehotenstva?

    OdpovědětVymazat
  9. Mě zkrátka brzdí strach z toho, že mi to nebude sedět atd. a nechuť se tím nadále zabývat ve smyslu vrácení a tak, takže mě se tohle bezpečně vyhýbá :D Každopádně jsi ulovila super kousky :)

    OdpovědětVymazat
  10. Já jsem na nakupování teď vůbec neměla náladu, ale ty jsi toho zvládla hodně :D Kraťásky na sport taky nemám, hodily by se mi.

    OdpovědětVymazat
  11. Paletku od Petry mám také a jsem z ní nadšená, používám jí denně a stíny jsou dle mého opravdu povedené! :))

    OdpovědětVymazat
  12. Paletku od Petry mám taky a tahle je super! Ale ta druhá mě vůbec nezaujala.. Za to mě neskutečně zaujala ta sportovní podprda, tu taky potřebuju! ♥

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
  13. Tak trochu ti závidím tu nike sportovní podprsenku, je boží, ale já bych ji na ty moje vnady nikdy mít nemohla, skoro nic mi nedrží prsa tam kde mají být (tím myslím z běžných sportovních podprsenek).

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat