Malé radosti | Zkouškové

května 24, 2020


Je potřeba si občas v tom zkouškovém udělat trochu radosti. Obzvlášť ve chvíli, kdy karanténa končí, vše se otvírá, ale vy stejně sedíte zavření doma u učení nebo psaní závěrečných prací. :D Ať žije vysokoškolské načasování. Jsem ráda, že občas vypadnu alespoň do té práce mezi lidi a že mám trochu změnu. I když je pravda, že v posledním týdnu jsem se viděla hned se dvěma kamarádkami, a to po celkem dlouhé době. Život se vrací. Mám z toho radost. 

Nedávno jsem si koupila v Pepcu během jejich 30% slevy na vše tuhle krásnou jednoduchou vázu. V Brně jsem totiž postrádala něco, do čeho budu moct dávat řezané květiny. Přece jenom Cocacola sklenička z mekáče není na fotkách úplná hitparáda. Váza mě vyšla na 20,- a podívejte, jak nádherně s tulipány z Billy vypadá. 




Že jsem milovníci sladkého není žádné tajemství. Cvičit budu klidně každý den, ale sladkostí, dortíčků, čokolády a sušenek se prostě nevzdám nikdy. :D Žiju jenom jednou na to, abych se omezovala v tom, co mi chutná. Po hodně dlouhé době jsem si  tak po cestě z nákupů (úlovky ukáži v příštím článku) zašla do mojí oblíbené La Donuterie. V Brně máme donutáren více, já se ale ráda vracím právě sem. Sice jsme ještě neměla možnost zasednout do jejich krásné prodejny ke květinové zdi a udělat si tu vytouženou fotku na instagram, donut mi ale zpříjemnil den i doma. Tenhle jahodový vážně stál za to. :)


Co by to bylo za randíčko s mojí bývalou kolegyní z rádia a úžasnou kamarádkou Lucií, kdybychom si nedaly tradičně dýmku. A to rovnou v oblíbeném Queenu na Jaselské. Pokud by vás zajímala recenze tohohle podniku, přidávám vám sem odkaz na náš podcast, ve kterém jsme zhruba 2 roky zpátky tenhle podnik recenzovaly. Během potahování výborné svěží dýmky a popíjení nejlepší Piňa Colady na mě Lucie vybalila, že se bude v srpnu vdávat! Musím říct, že překvapení jako blázen. Tak snad se mi podaří domluvit v Bulharsku, abych mohla na svatbu přijet. ♥


I když jsou nyní moje dny celkem stereotypní, vlastně jsem ráda, jak aktuální situace vypadá. Vše se postupně vrací k normálu a ačkoliv se stále nemůžeme vidět s přítelem, snažíme se bojovat. Ostatně jako celou dobu. Hodně se mnou nyní cloumají nervy ze zkoušek a všech povinností, léta a další spousty věcí .. věřím ale v lepší zítřky. Tak snad brzy přijdou.


You Might Also Like

6 komentářů

  1. Bože můůůj, ten donut <3 :D Se sladkým to mám stejně, vzít mi můžou cokoli, ale sladký ne :D Jsem ráda, že už jsi trošku spokojenější <3

    Pauline's Tiny World

    OdpovědětVymazat
  2. ANo ano, konečen sa to vracia do normálu... aj ked bojim sa toho trochu, ako to celé dopadne.
    Každopádne radosti si treba robit stále - váza je krásna a so sladkostami to mám rovnako. Nevzdam sa ich, radšej budem cvičit, aj ked to neznášam :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Mám radost jak se to všechno vrací do normálu, ale musím přiznat, že jsem "vypadla z rytmu" a teď po dvou měsících vysedávání doma jsem příšerně unavená, když se moje dny blíží těm před koronou.
    Tu donutureii jsem v Brně už zahlídla, ale mě vždycky odradí ty ceny :D
    Tak ať to zkouškové zvládnem!

    OdpovědětVymazat
  4. Jee, jak já se modlím, aby se to i tady v Anglii začalo taky postupně vracet k normálu, už mi to leze na mozek :D
    Moc ti to sluší na té poslední fotce! Držím palce, ať se s přítelem brzy můžete vidět, musí to být opravdu nepříjemné :/

    OdpovědětVymazat
  5. 😍Já si během zkouškového pořídila spíše věci do domácnosti, asi stárnu. 😂A ten donut vypadá božsky!

    OdpovědětVymazat
  6. Hlavní je se z toho nepos*at :-D
    Ne je fajn, že sis udělala radost :-)

    OdpovědětVymazat