Přípravy na léto | Nákupy / Bertoo, CCC, Pull & Bear, C&A

května 30, 2020


Jsem zkrátka neponaučitelná a neumím krotit svojí lásku, vášeň a touhu nakupovat nové oblečení. A to i přesto, že jsem si slíbila, že už budu šetřit. A že jsem slíbila mojí kamarádce, že nebudu propadat tomuhle fast fashion. Ale jaksi to zase nevyšlo a já udělala hned několik objednávek, takže si dáme další haulový článek. S blížícím se létem mám totiž potřebu nakupovat nové letní kousky, které se těším, jak vynosím pěkně v teple v Bulharsku.



Jako první vám ukáži objednávku z eshopu Bertoo, o kterém jsem se dozvěděla nedávno přes jednu slečnu blogerku. Ta mi s tímto eshopem nabídla zprostředkování barterová spolupráce a jelikož se mi jejich kousky líbí, říkala jsem si proč ne. Na stránkách najdete celou řadu značek, včetně těch dražších, jejichž oblečení nabízí v outletových cenách. 

Jsem ráda, že jsem do toho šla, protože jsem si vybrala v rámci nabídnutého budgetu hned tři svršky. Všechny jsou z obchodu Stradivarius, který patří mezi mé oblíbené, proto jsem měla velkou radost, když jsem tam tuhle značku objevila. Objednávka přišla do dvou dní, vážně pečlivě zabalená dokonce ve dvou krabicích, papíru a ještě každý jeden kus byl zvlášť v pytlíku. Eshop proto můžu jedině doporučit. :) 



Tahle růžová halenka s volánky a křížením byla úplně první, co do mého košíku padlo. Nikdy jsem nebyla fanynkou volánků a už vůbec ne na ramenou, protože mám širší ramena už normálně a volánky to akorát zvýrazňují. Čím jsem ale starší, tím šířku svých ramen řeším méně a říkám si, že když se mi to líbí, proč bych to nemohla nosit. Právě tahle halenka se tak stala oficiálně prvním krokem k mému nošení volánků a popravdě už se nemůžu dočkat, až ji v létě v Bulharsku vytáhnu na nějakou plážovou party. 
Cena: 299 korun



Zbožňuji v létě nosit bílé oblečení, protože v kontrastu s opálenou pokožkou vypadá vážně skvěle. Teď jsem sice pořád pěkně sejratá, ale jakmile chytnu barvu, tohle květinové tílko bude s džínovou sukní vypadat topově. Tílko má sice větší výstřih, ale já jsem poměrně zvyklá, takže mi to nevadí. Líbí se mi hlavně křížení ramínek na zádech. 
Cena: 199 korun



Ta posedlost růžovou se u mě zkrátka nezapře, proto se posledním kouskem mé objednávky z Bertoo stala tahle tričko-mikina. Moc se mi líbí šněrování na bocích, které je udělané z jemné stužky, kterou můžete buď nechat volně viset nebo zavázat do mašliček. Mikinu už jsem vytáhla včera na pivo s kamarády a nejenom, že je pohodlná, ale také zahřeje v chladnějších večerech. 
Cena: 399 korun

Samozřejmě jsem po otevření obchodů zapadla i do některých kamenných, tak se pojďme podívat, co jsem tam ulovila.



Nové džíny jsem sice úplně nutně nepotřebovala, ale různých odstínů modré není nikdy dost. A právě takovéto světlé mi ve skříni chyběly. Objevila jsem je v C&A, kde probíhala šílená slevová akce. Každý kus oblečení měl na cedulce jinou barvu puntíku, od které se odvíjela výše slevy - 30, 50 nebo 70 %. A právě na tyto džíny byla sleva 50 %, takže mě vyšly na pouhých 250 korun. A to mi za džíny přijde vážně směšná cena. Nejsou z té klasické pevné džínoviny, ale jsou více strečové a hlavně s vysokým pasem, což já ráda. 




Důvod, proč jsem vůbec do obchoďáku po jeho otevření vyrazila, byl lov na koženkové kraťasy. Už loni v létě jsem v nich pár slečen viděla a tak moc se mi zalíbily, že jsem věděla, že si je na letošní léto musím také pořídit. Měla jsem celkem jasnou představu, jak chci aby vypadaly, což samozřejmě můj lov dost zkomplikovalo, protože se žádné mojí představě nerovnaly. Osud mi ale do cesty přinesl tyhle ty boží kraťasy, které jsem ulovila v Pull & Bear. Visely tam úplně poslední v mojí velikosti na věšáku u triček, kde zřejmě neměly co dělat. Padly mi jako ulité a stály jenom 550 korun, což mě velmi potěšilo, protože jsem jinak měla zálusk na jedny z Tally Weijl, které ale stály kolem 750,- a to už mi přišlo za kraťasy příliš. Popravdě už se nemůžu dočkat až je vytáhnu na nějakou letní party se zebrovaným croptopem z loňska, který jsem doteď neměla k čemu nosit. :D 



Poslední novinkou ne v šatníku ale botníku jsou tyhle krásky. Černé sandále jsou prostě naprosté must have, jelikož něco univerzálního, co v létě hodím jak ke sportovnějším tak k elegantnějším outfitům zkrátka mít musím. Moje milované se mi loni rozpadly a já s těžkým srdcem hledala náhradu. Miluju platformy, proto padla volba na tyhle černé celkem obyčejné, ale přitom zajímavé sandálky z CCC. Původně jsem si chtěla dost podobné koupit na Zalandu, ale vzhledem k tomu, že tam stály přes 700,- a na céčkách měly tyto jenom za 420 korun, bylo jasné, které vezmu. Neskutečně pohodlné, stylové a už se vážně těším na teplo, abych je mohla někam vyvenčit. 

Závěrem bych se chtěla omluvit za to, že jsou fotky jednotlivých kousků mírně nesourodé a focené v různém prostředí. Já se ale stále přesouvám mezi domovem a bytem v Brně, takže proto mám část nafocenou tam a část zase jinde. :) 


Co jste nakoupily vy nového? Znáte eshop bertoo.cz? 

You Might Also Like

9 komentářů

  1. E-shop Bertoo.cz znám :D :) Moc se mi líbí to bílé tílko <3 A botky! Ty fakt nemají chybu :)

    Pauline's Tiny World

    OdpovědětVymazat
  2. Bertoo nepoznám, ale teda tebe sa podarilo pekne nakupit.
    Ja som si za posledné mesiace okrem 2 legin a spodného pradla nekupila na seba nič..
    Ale snád už niekedy sa na nejaké nákupy vyberiem.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné kousky sis koupila :)) Já jsem si za poslední dobu toho nakoupila celkem dost, jak se otevřely sekáče, jsem opět jejich pravidelným zákazníkem :D

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  4. Koukám, že máme velmi podobný vkus! Při vybírání na Bertoo.cz jsem si do košíku dala ty samé tři kousky! :D Po chvilce jsem to ale přehodnotila, protože topů mám doma přeci jen celkem dost, takže jsem si nechala jen tu krásnou halenku od Stradivaria. <3

    Tereza's journal

    OdpovědětVymazat
  5. Ten květovaný nátělník je přesně můj šálek kávy a to růžové tričko-mikina s proplétáním se mi taky moc líbí :) moc hezký výběr :)

    OdpovědětVymazat
  6. Udělala jsem si radost minule - dlouhou bílou sukní s růžovými květy ze strašně lehké látky. Dlouhé sukně úplně miluju!
    Souhlasím, bílá vypadá v létě hodně dobře.

    OdpovědětVymazat
  7. Ten květovaný top je nádherný, přesně takové tílka nosím v létě nejraději. I sandálky jsi vybrala dobře! :))

    OdpovědětVymazat
  8. Oooo, koukám, že tady má někdo stejný styl jako já! :D Nevím z čeho jsem nejvíc paf, libí se mě všechno, ale ty kraťasy, ty si půjdu zkusit, hlavně hledám i kalhoty kožené, tak bych se měla po něčem mrknout! :)

    https://lifebynikys.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  9. No jooo, tady to někomu sluší :D. Hrozně se mi líbí ta pudrově růžová halenka! Ta je skvělá. Miluju šněrování a ty rukávky! Ty jsou fakt boží.

    Verča ze Ztracena v Praze | ZDRAVÝ PROTEINOVÝ MUGCAKE S TVAROHEM | RECEPT

    OdpovědětVymazat