Netflix jede i po karanténě | Tipy na seriály

května 18, 2020


Opatření se uvolňují, život se navrací k normálu, léto klepe na dveře a zkouškové je tady. Takhle bych v rychlosti shrnula, jak vypadá moje aktuální situace. Povinnosti k ukončování předmětů se nakupily a já nevím, jestli mám dřív psát eseje nebo se učit na zkoušky. Ale vždyť to určitě znáte. Pevně věřím, že všechno nějak v klidu zvládnu a že 10. června bude po všem.



Stalo se ale i pár pozitivních věcí. Dostala jsem ocenění za nejlepší bakalářku oboru loňského roku, což mi přineslo i slušné stípko. Jeho část jsem rovnou utratila při obří slevové akci na mém oblíbeném eshopu poshme.cz. Asi před dvěma lety jsem si u nich koupila sukni, kterou naprosto miluji. Tentokrát jsem si s 50% slevou ulovila nádherné, princeznovské, společenské šaty, které sice budu mít příležitost vyvenčit na ples nejdříve za půl roku, ale za tu cenu .. nemohla jsem je tam nechat. Tak se určitě mrkněte, mají tam vše za polovic.
Dobré zprávy přišly také z cestovky, která věří, že od 1.7. se turistická sezona v Bulharsku rozjede a začneme pracovat. Mému bulharskému létu tak zase svítá na lepší časy a popravdě už se nemůžu dočkat, až odtud na pár měsíců k moři vypadnu. :) A jako poslední pozitivum vidím své poctivé cvičení, které už přesáhlo 2,5 měsíce a první proměny začínají být vidět. Jsem na sebe pyšná.



Kromě tohohle rychlého life updatu vám chci ale v tomhle článku dát pár dalších tipů na netflixové seriály, které jsem v posledním měsíce shlédla. Já vím, že posledním článkem byly tipy na knížky, ale já bohužel nemám čas a ani chuť psát teď cokoliv jiného a delšího. Samozřejmě se stále chystám sepsat článek o animaci. Ten ale bude vážně dlouhý, takže k tomu sednu až po zkouškách.

Teď už ale pojďme na ty seriály.


Lucifer

Lucifera už jsem doporučila v jednom z článků jenom tak mezi řečí, ale to je tak sakra dobrý seriál, že ho sem prostě musím napsat znova. Kamarádi o něm mluvili tak dlouho, až jsem mu taky dala šanci a pak to dopadlo tak, že jsem shlédla všechny čtyři série během tří týdnů. Já vím. Prokrastinace level tisíc. Jenže ten hlavní herec je tak boží. ♥ Trochu mi popravdě ze začátku připomínal Damona z TVD. :D

Seriál se může jevit jako trochu kontroverzní hlavně pro věřící lidi, jelikož příběh se točí kolem postavy Lucifera, pána a vládce pekel, který se rozhodl si dát dovolenou a užít si trochu srandy na Zemi mezi obyčejnými lidmi. To, že s ním nic nedělá alkohol a je tak trochu nesmrtelný, jsou věci, které dodávají příběhu drive. Samozřejmě nechybí problémový sourozenci andělé, krásná kolegyně u policie a spousta vražd a zloduchů, kteří musí být potrestáni.


The Circle

Věřím, že tenhle seriál naprosto pohltil i váš instagram, protože můj rozhodně ano. Tak dlouho na to všichni kolem upozorňovali, až jsem si to pustila. Popravdě mě první dva díly příliš nebavily. Dívat se na to, jak nějací lidé chatují s cizími lidmi a pak je na základě toho hodnotí .. hm nuda. Ani nevím, kdy mě to vlastně chytilo, ale čím víc jsem se dívala, tím víc mě začínali účastníci soutěže bavit a tím víc mě zajímalo, koho dalšího vyhodí a co se bude dít až zjistí, že je někdo podvodník. Nakonec jsem poslední díly vzala jedním dechem.

The Circle je soutěž, ve které mají soutěžící za úkol si na "sociální síti" vytvořit svůj profil a chatovat s ostatními soutěžícími, aniž by se slyšeli a viděli. Každý se tak v "kruhu" může stát, kým chce. Úkolem je se stát nejpopulárnějším člověkem a získat moc influencera, který následně rozhoduje o tom, koho ze soutěže vyřadí.
Seriál už má i brazilskou a francouzskou verzi. Zkoušela jsem první díly obou a bohužel mě to opět vůbec nechytilo. Tentokrát mám ale problém s jiným jazykem, kterému nerozumím a ani s titulky mě to příliš neuchvátilo.


Glow up

Jestli jste milovnice makeupu a výrazného líčení stejně jako já, tohle vás bude rozhodně bavit! Na tuhle soutěž jsem začala koukat na popud kámošky a zvládla jsem jí dokoukat snad během týdne. Výhodou je, že má jenom pár dílů, takže nesežere příliš mnoho času. Třešničkou na dortu bylo, že vyhrál můj oblíbenec, takže já jsem naprosto spoko a seriál jedině doporučuji.

Glow up, v češtině Příští módní trend, je soutěž, ve které se mezi sebou utká 10 vybraných makeup artistů, kteří soutěží o získání smlouvy na profesionální angažmá v oboru. V každém kole musí soutěžící zvládnout různé challenge a poté kreativní výzvy. Nejhorší dva se spolu pak utkávají v duelu, z něhož jeden vypadává.


Znáte některý z těchto seriálů? Co na ně říkáte? A jaký další byste doporučily? :)




You Might Also Like

9 komentářů

  1. I mě karanténa dokopala k domácímu cvičení a jsem za to ráda :D Chtěla jsem si tento návyk vybudovat už pěkně dlouho a teď jsem to konečně zvládla! Já teď prožívám svoje první zkoškové období v letním semestru a musím se přiznat, že v tak pěkném počasí se mi učí opravdu těžko. Kdyby nebyla karanténa, tak nevím jak by to dopadlo :D Každopádně o všech třech seriálech jsem slyšela, ale ještě jsem je neodhodlala ke shlédnutí. Nejvíc mě asi láká Lucifer a když ještě říkáš, že ti připomíná Damona z TVD, tak to musím opravdu zkusit ♥ :D

    Naty from NATYRALLY.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Lucifera jsem zkusila, ale vůbec mě to nechytlo :/ Jinak The Circle jsem úspěšně bojkotovala, ale zkusím časem zhlédnout a Příští módní trend mám v uložených :) Za sebe můžu doporučit Láska je slepá, Jailbirds, Sexy mamky a v poslední době mě chytlo Queer eye, jsou tam super tipy ohledně třeba módního stylu :)

    OdpovědětVymazat
  3. Lucifer mě i bráchu naprosto dostal, všechny 4 série jsme stihli vidět snad během týdne a nemůžu se dočkat poslední řady! :D

    OdpovědětVymazat
  4. Lucifer je skvělý seriál a Tom je prostě nádherný chlap, moc sympatický a má podmanivý hlas. Mám radost, že za pár týdnů vyjde už konečně další série. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ty jo, to gratuluji k tomu ocenění za bakalářku, to jsi musela mít mega radost! :)
    Já Netflix nemám, takže o těchto seriálech vždy jen někde slyším, ale nikdy jsem řádný neviděla.

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
  6. Kde přesně budeš mít tu brigádu? My se rozhodujeme o dovolené buď v Řecku - kam chci hlavně já, v Bulharsku - kam chce hlavně moje kamarádka, či když se nedohodneme tak o Chorvatsku :D, ale když by mělo být Bulharsko, tak ať vím, když tak kam...
    O Luciferovi jsem už slyšela. :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  7. Taky jsem začala cvičit, ale spíš jen tak trochu! :D Lucifera jsem rád dnů zpátky začala sledovat a docela mě zaujal. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Musím přiznat, že žádný z těchto seriálů na Netflixu nesleduji, ale s přítelem nás moc chytl Money heist, After Life, Stranger Things a zkoukli jsme i Love is Blind, ale tím to u reality show končí, protože na ty lidi se nedá koukat :D

    OdpovědětVymazat
  9. Aaaah Lucifer je moje láska. Už se těším na další sérii! A na The circle jsem koukala, když mi nějak nebylo dobře a potřebovala jsem spát u nějakého zvuku. Ale já teda tyhle show moc nemusím. Jediný to Glow up jsem začala sledovat, protože miluju šminky. Ale trochu mě tam ti lidé rozčilují😂. Ale jinak je to moc moc zajímavý.

    Verča ze Ztracena v Praze | ZDRAVÝ PROTEINOVÝ MUGCAKE S TVAROHEM | RECEPT

    OdpovědětVymazat