Upršené dny a další balíčky

června 13, 2020


Netrávila jsem tak náhodou vloni touhle dobou víc času na koupáku než doma? A kde jsem letos? Doma. A ne kvůli pandemii, ani kvůli zkouškovému, ale kvůli počasí. Já vím, že je dobře, že teď dost prší, protože je sucho, ale koho má sakra bavit trávit už jindy teplý červen v mikině, džínách a s deštníkem? Chci šaty, sukně, sandále a sluneční brýle. Tak snad mě matka příroda vyslyší. 


Letní vibes mi občas navodí aspoň nějaká zdravá svačinka. Mango jsem snad nikdy nejedla tolik jako tohle jaro. Popravdě je na můj vkus celkem drahou mňamkou, ale když ho mají výjimečně v Lidlu za dvacku, tak se to rozhodně vyplatí.





Na tohohle rakouského Veltlína jsem se vážně těšila. I ve zkouškovém je občas potřeba trochu upustit páru a já od té doby, co studuji na Moravě, začínám vínu víc a víc přicházet na chuť. Proto když mi přišla nabídka spolupráce s eshopem alkohol.cz, nemohla jsem odmítnout. Tahle nádherná flaška Gruve nese etiketu, kterou namaloval malíř Christian Ludwig Attersee a musíte uznat, že víno vypadá vážně stylově. A navíc i výborně chutná, takže pokud máte v rodině nějakého vinaře, jsem přesvědčená, že takovýhle dárek by určitě ocenil. Minimálně já určitě. Navíc není ani extra drahé, vyjde na 399 korun. 




Menstruační kalhotky doslova obletěly instagram. Já jim ze začátku příliš nevěřila, ale když mi je doporučilo i několik kamarádek, které je vyzkoušely, říkala jsem si, že by to pro mě mohla být vhodná alternativa. Příliš velký průzkum jsem si neudělala a objednala více méně první, které na mě vyskočily. Vybrala jsem kalhotky Snuggs s nízkým pasem a pro slabší až střední menstruaci. Mile mě překvapilo, že se jedná o pohodlné a i dobře vypadající spodní prádlo, žádné bombardéry s tlustým polstrováním. Přišly mi zrovna v době končící menstruace, takže je budu moct vyzkoušet nejdřív za měsíc. Určitě vám pak dám vědět. Vyšly mě na 830,- i s poštovným, což není úplně málo. Vydržet by ale měly až 2 roky, takže když si spočítám kolik dám normálně za tampony, tak by se to rozhodně mělo vyplatit. Pokud s nimi už některá z vás má zkušenost, dejte mi prosím vědět v komentářích, budu ráda! :) 




Já vím, že už jsem v posledních nákupech slibovala, že další oblečení už si pořizovat nebudu, ale uznejte, téhle krásce jsem zkrátka nemohla odolat. Teplákové soupravy se opět vrátily do trendů a já z toho mám obrovskou radost. Tepláky zbožňuji od dětství a dokonce jsem měla na střední období, kdy jsem chodila do školy jenom v nich. Není nad pohodlí, které poskytují. Když na mě tyhle soupravy skákaly ze všech stran na instagramu, udělala jsem průzkum na různých eshopech a nakonec vybrala shop Carrie Anne Store. Původně jsem byla trochu nervózní z velkých kapes, které tepláky na zadní straně mají, nakonec ale sedly perfektně a nevypadají vůbec špatně. Souprava bude naprosto parádní na chladnější večery u moře. Už se nemůžu dočkat až jí někam vytáhnu. Stála mě 1400 korun. 

Jinak u mě i nadále pokračují přípravy na Bulharsko, kam odletím na konci června. Začínám být pomalu nervózní, ale je to příjemná nervozita. Čeká mě další animační léto v novém hotelu a s novou cestovkou. Doufám, že to všechno vyjde tak, jak si plánujeme a že si užiji další skvělé léto u pobřeží Černého moře. Už aby to bylo. Sluníčko volá. Tak snad vám ho za ten necelý měsíc přenesu prostřednictvím blogu i sem zpátky do ČR. 

You Might Also Like

7 komentářů

  1. Ta souprava ti hrozně sluší :) Pro mango jsem si do Lidlu šla taky, ale měli jen samý nahnilý nebo úplně zelený :(

    Pauline's Tiny World

    OdpovědětVymazat
  2. Ta flaška od vína je hrozně stylová! A jinak, se SNUGGS žádnou zkušenost nemám, takže neporadím a upřímně mě to vůbec neláká, ale je to hodně individuální. Věřím, že zástup příznivců tahle alternativa má :)

    OdpovědětVymazat
  3. Úplne ti rozumiem. Aj u nás na Slovensku sa počasie veľmi mení. Raz prší, raz je búrka, odrazu krúpy, víchrica a pár sekúnd je 30 stupňov a svieti slnko. :D :D O tých menštruačných nohavičkách som už tiež čosi započula, ale neviem čo si o tom mám popravde myslieť. A tá ružová tepláková súprava je krásna. ♥

    Maj krásny deň. ♥
    Blog of Sunflower ♥

    OdpovědětVymazat
  4. S tím počasím souhlasím. Na jednu stranu příroda potřebuje ten déšť, ale na druhou zas, taky jsem se těšila na ty sandálky šatičky a tílečka. Ale už se brzy dočkáme 🥰 jinak ta souprava ti neskutečně sluší!! 😊 A určitě mě zajímá, až vyzkoušíš ty kalhotky. Urco dej vědět třeba v článku.. mě to přijde takové.. zvláštní.. asi ani nevím, na jaký způsob fungují 🤣😊

    OdpovědětVymazat
  5. Tepláková souprava vypadá božsky! ♥ Já žádnou takovouto soupravu ještě nemám, ale čím dál tím víc po nich pokukuju :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  6. Taky letím do Bulharska, ale na dovolenou na Zlaté písky do hotelu Lilie. :D

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  7. Závidím ty třešně, nám letos všechny popadaly a jsou shnilé tím deštěm. :(

    OdpovědětVymazat