Karanténní tipy | Podzimní edice

listopadu 18, 2020

Při psaní jarních tipů na zabavení se v karanténě jsem vážně doufala, že je to poprvé a naposledy, co takový článek píšu. Bohužel jsem se mýlila. Podzimní edice karanténních tipů je proto tady a já vám opět přináším doporučení na pár podcastů, knížek a samozřejmě na Netflix. 



Animationpoint 

Co by to bylo za článek, kdybych nezmínila alespoň jednou animování. Tahle práce je zkrátka mým šálkem kafe, a proto jsem moc ráda, že agentura Animationpoint dostala svůj podcast už i na Apple podcasty. Poslechnout si můžete hned několik dílů, ve kterých vám samotnou práci animátora představí, poví něco o tom, jak probíhají castingy anebo si můžete poslechnout celou řadu rozhovorů s animátory, kteří mají nějaké ty zkušenosti už za sebou. Rozhodně doporučuji i těm, kteří o této práci neuvažují. Možná budete překvapení, o čem všem tahle práce je a že to rozhodně není placená dovolená. 


Až do dna 

Anetku jsem poznala díky jejímu youtubovému kanálu a díky tomu, že jsme studovaly na stejné škole, jsem se s ní i několikrát setkala a dvakrát s ní nahrávala rozhovor. Ať už jí znáte nebo ne, tenhle podcast by vás mohl bavit v případě, že vás baví taková ta klasická holčičí témata - kluci, škola, bydlení, Erasmus atd. Anetka má příjemný hlas, díly nejsou příliš dlouhé a vychází pravidelně každý týden. 


Film

Holidate

Znáte to, otevřete Netflix a hned na úvodní straně vám vyjede nějaký doporučený film, který je teď ve vaší krajině populární. A přesně tohle byl případ Holidate. Klasická americká romanťárna o tom, jak si zoufalá single holka najde pěkného kluka, se kterým si hrají na falešný couple během svátků. Jak to celé dopadne dokážete asi docela dobře předvídat už teď. I tak je to ale fajn oddechovka s pěkným hercem a mou oblíbenou pubertální herečkou. 


Couples retreat / Trable v ráji

Já vím, že je tenhle film už poměrně starý, ale já na něj narazila až nedávno. Na csfd.cz má sice jenom 52 %, ale já musím přiznat, že jsem se hodně nasmála. Ostatně s obsazením s Vincem Vaughnem v čele se zřejmě není čemu divit. Pohodová komedie o tom, jak se čtyři manželské víceméně nefunkční páry rozhodnou jet oživit svojí lásku na terapii do tropického ráje. 



Seriál

Dynastie 

Seriálů na Netflixu není nikdy dost, a proto když mi došly všechny moje jistoty v zásobě, musela jsem se poohlížet po něčem novém. O Dynastii už mi pár kamarádek říkalo, a tak jsem si pustila první díl. Úplně mě to nechytilo, ale asi po měsíční pauze jsem dala šanci druhému dílu a postupně i třetímu a čtvrtému a dopadlo to tak, že na to teď koukám pořád. Baví mě to asi zřejmě kvůli menší podobnosti s Gossip Girl, kterou jsem neskutečně milovala. (Informace mimo: Víte, že by příští rok měla vyjít nová Gossipka? ♥) 

Příběh pojednává o prachaté americké rodině, kterou vede kontrolou posedlý tatík s novou mladou venezuelskou manželkou, kterou nemůže vystát jeho cílevědomá a sebestředná dceruška, přičemž do všeho se tak trochu plete sluníčkový gay synáček. Znáte to, spoustu peněz a drahých věcí přináší moc a to přináší problémy, které jsou v tomhle seriálu občas až moc přehnané. Ale mě to nevadí. Ve skutečnosti mi ta absurdita přijde skvělá.


Emily in Paris

V blogové sociální bublině snad neexistuje nikdo, kdo by o tomhle seriálu ještě neslyšel. Obletěl totiž nejenom blogy, ale i instagram a to ve velkém. Emily in Paris je zkrátka netflixovým obřím boomem tohohle podzimu a není se čemu divit. Představte si takový Sex ve městě akorát v Paříži. Tak přesně o tomhle je Emily in Paris. Americká nadšená holka odlétá za pracovní příležitostí do Francie, aniž by uměla francouzsky. Kolegové ji příliš neberou, zamilovává se do souseda, který ale má ale přítelkyni a tak se to celé zamotává. Naprostá oddechová romantika vyloženě pro ženský.


Knížka

Ladislav Zibura - Prázdniny v Evropě

Ziburovým cestopisům jsem se dlouho vyhýbala, jelikož jsem si říkala, že to není nic pro mě. Nakonec jsem ale v zoufalství jarní karantény sáhla po knížce o Číně a ta mě bavila natolik, že jsem si rovnou do čtečky stáhla i další jeho knihy. Prázdniny v Evropě jsou nejnovějším dílem tohoto mladého brněnského cestovala a musím přiznat, že mě bavily asi nejvíce. Možná to bude tím, že mluví o zemích, které nejsou od ČR tak vzdálené a které člověk přece jenom trochu zná nebo ve velkém případě i navštívil. Rozhodně doporučuji i jako náhradu za nemožnost cestování kvůli současné situaci. Třeba vám na klid na duši pomůže alespoň cestování pomocí této knihy a Ladislavovu humoru. 


Ladislav Zibura - Už nikdy pěšky po Arménii a Gruzii

Prozatím poslední kniha, kterou jsem od Ladislava četla. Bohužel mě Arménie a Gruzie bavila zatím nejméně. Také jsem jí nejdéle četla, což možná způsobilo zmiňovanou nudu. Kvůli odmlkám jsem dost zapomínala na předchozí příběhy a kniha mi tak příliš nenavazovala a dočetla jsem jí víceméně jenom z povinnosti. Ani to však nezměnilo můj pohled na Ziburovské cestopisy, které stále chválím, kde můžu. :) 

Pevně doufám, že jsem vám v tomhle článku představila alespoň jeden tip, který jste doposud neznali a třeba vás zaujal. Držím palce se zvládáním lockdownu s co možná nejklidnější myslí a duší a nezapomeňte, že strávit celý den u Netflixu, podcastů nebo knížek .. je v téhle situaci taky občas ok. Tak mi nezapomeňte dát do komentářů vědět, co jste v poslední době viděli/slyšeli/přečetli vy a zdali to stojí za doporučení. :) 


You Might Also Like

11 komentářů

  1. Já poslední dobou čtu hlavně věci k diplomce, což moc zábavné není a k psychické pohodě to také nepřispívá ;) Ale mám rozečtenou knížku Proč spíme, která je opravdu zajímá a už se těším, až se zítra ve vlaku zase pustím do čtení :) Podcast od Anet mám ráda, vlastně to je jeden ze dvou podcastů, co teď poslouchám, tím druhým je Černá a bílá :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. O Holidate a Emily in Paris som toho počula už veľa, musím si ich konečne pozrieť :D :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat
  3. Na Emily in Paris se chystám už pár týdnů, všude na mě kouká tohle doporučení! :D I ostatní tipy jsou super, určitě na něco z toho mrknu. :))

    OdpovědětVymazat
  4. Až do dna také poslouchám, Anet se dobře poslouchá :)
    Škoda, že Láďu Ziburu už mám přečteného celého..:D

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
  5. Emily In Paris som videla, a je to taká fajn oddychovka na jesenné večery; a predpokladám, že Holidate bude na rovnaký štýl, takže aj to by som si rada pozrela, keď budem mať najbližšie trochu času 😅

    SIMPLYBERENICAFacebook PageREAD ABOUT "ONE YEAR LATER"

    OdpovědětVymazat
  6. Skvělý tipy :) na Holidate jsem taky narazila úplně náhodou na Netflixu a vážně se mi to líbilo. Dynasty je taková moje srdcovka, ale naproti tomu Eily in Paris mě moc nezaujala, i když si přijdu jako jediná na planetě :D

    Belle âme

    OdpovědětVymazat
  7. Holidate si musím pustit! To je určitě přesně můj styl. :D

    OdpovědětVymazat
  8. díky za super tipy! :) Couples retreat a Holidate zní dobře :) Já si teď oblíbila též starší firmy a včera jsem se např. koukala na Dabel nosi pradu:))

    www.melissahartford.blogspot.com
    Melissa Hartford | lifestyle & fashion blogger
    Instagram

    OdpovědětVymazat
  9. Joo, Holidate je super. Sice takové předvidatelné, ale na relax stačí. :D Každý opěvuje Emily in Paris, takže asi dneska po práci se kouknu.. :) Super tipy! <3

    OdpovědětVymazat
  10. Na vánoční filmy na Netflixu se těším už co je tam začali dávat, ale už je oficiálně advent, tak už asi mohu začít :D Jinak jsem viděla vše a také se mi filmy líbily.
    Podcasty ani knihy neznám, ale děkuji za milé doporučení, Anetku také sleduji na youtube, ale ne pravidelně, tak třeba si ji pustím někdy i takto :)

    OdpovědětVymazat
  11. Emily som ešte nevidela ale veľa dievčat si ju chváli. Len škoda že nemáme telku a nerozumiem ani po anglicky. A podcasty mám ráda od Alenky zo školy štýlu a ešte aj Peťa Nasklee ma super podcasty

    3 DAY CHALLEGE: NUDE

    OdpovědětVymazat