Vánoce | dvacet dvacet

prosince 28, 2020


Vánoce toho nejdivnějšího roku jsou za námi a já snad jenom dodám .. konečně. Letos jsem se na ně příliš netěšila a i když proběhly v rámci možností v klidu, jsem ráda, že to mám za sebou. Samozřejmě jsem vděčná, že jsem je mohla strávit s rodinou a že jsem dostala opět spoustu krásných dárků, ale nemůžu si pomoci. Letos to zkrátka nebylo ono a ani vlastně nevím, proč tomu tak bylo. 



Štědrý den byl jako každoročně hektický, ale celkem jsem si ho užila. Ostatně čím jsem starší, tím se postupně začínám těšit už jenom na to jídlo. Není totiž nic lepšího než dobrý bramborový salát. Klidně bych ho jedla i samotný. :D 

Oproti loňsku se nám letos vydařila i tradiční rodinná procházka k řece, jelikož nakonec nepršelo. Jako vždy jsme tak společně s rodinou pověsili piškoty na stromky pro ptáčky a také pálili prskavky. Těm poté ohybáme železné konce a házíme je do korun stromů. Ten, komu se prskavka zachytí, si může něco přát. Mě se letos chytily dvě, tak doufám, že se obě přání splní. :)
(Nebojte, samozřejmě vždycky počkáme, až všechny prskavky na stromě doprskají, abychom měli jistotu, že strom nevzplane, což se nám za posledních 12 let nikdy nestalo.) 



Pětadvacátého jsme si pak předali s další částí rodiny další dárky a tím to vlastně celé skončilo. Poprvé po čtyřech letech zůstávám doma až do Nového roku, jelikož vzhledem k situaci neodjíždím na Silvestra ani pracovat, ani nikam za kamarády a ani nikam do zahraničí. Bohužel. Původní plán byl Burgas, druhým plánem byla práce a třetím byla party. Co se ale nakonec bude na Silvestra dít, nikdo neví. A věřím, že letos nejsem sama, která netuší, kde a s kým ho bude trávit. Opatření nám to jaksi celé překazily, takže se zřejmě budu rozhodovat na poslední chvíli. Jedno je ale jisté, s tím s kým bych ho trávit chtěla nejraději, se neuvidím bůhví jak dlouho ještě. Ale to je zkrátka život v době pandemie. 








Snaha prosadit pravidlo každému jeden dárek ani letos nevyšla. Říkala jsem si, že nemá smysl vám sem fotit všechno, proto jsem vybrala jenom některé dárky. Pod stromečkem jsem našla dvě knížky, stylovou batikovanou kabelku, mnou vybraný diář z Biasiol kolekce, nějakou tu kosmetiku, sonický kartáček, nové Nike střelky a spoustu oblečení nejenom na cvičení. Velkým překvapením byl letos nový notebook, který mi doufám pomůže v usnadnění psaní diplomky, na kterou už se sakra od nového semestru musím vrhnout. 

Nuž doufám, že jste si Vánoce užili. Dejte mi vědět, co jste pod stromečkem našli vy a jaké máte plány/neplány na Silvestra. Do nového roku vám samozřejmě přeji hodně štěstí, hlavně zdraví, pohody a úspěchů. Nezbývá než doufat, že nám 2021 přinese zpátky naše životy. 

You Might Also Like

7 komentářů

  1. Letošní Vánoce byly prostě jiné.. Snad sis je i tak užila. Na Silvestra budeme asi všichni sedět doma na prdeli.. :D Btw: Dej pak vědět, jak si s diářem od Verči Biasiol spokojená, docela by mě to zajímalo..

    OdpovědětVymazat
  2. I pro mě byly Vánoce jiné a zvláštní, ale to ostatně i celý minulý rok :) Snad sis nakonec Silvestra užila aspoň trošku podle svých představ a držím palce při psaní diplomky! :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. Moc se mi líbí stromeček, králíček a kabelka :) Můj Silvestr byl komornější, než ten předchozí, ale i tak to bylo fajn. S diplomkou ti držím palce, taky jsem teď psala záverečnou práci a fakt chci věřit, že s ní vedoucí bude spokojená a budu to mít z krku :/

    OdpovědětVymazat
  4. Já už měla několikrát ten pocit, že ty Vánoce prostě "nejsou ono". Nejhorší to bylo před dvěma lety, kdy musel přítel zůstávat v práci, a ještě ke všemu v jiném městě. Ale i bez takových příhod bývají poslední dobou nějak podezřele prázdné. Letos jsem se ovšem výjimečně těšila opravdu na všechno - včetně toho, jaké dárky dostanu. Možná to přehnané nadšení pramenilo z potřeby nějak si vykompenzovat rok ovlivněný pandemií. :D

    Dárky jsi dostala krásné a ano, také se modlím za ten dárek největší - že rok 2021 přinese zpátky nějakou radost. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Koukám, že jsi dostala krásné dárečky, které ti určitě udělaly radost! :) Měli jste i nádherný stromeček. Do nového roku ti přeji jenom to nejlepší! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Moc pěkné dárky. To se stává, že na Vánoce není až taková nálada. Já musím uznat, že 2020 jsem měla hezčí než předchozí, víc v klidu :) dříve byl mým trápením, či stresem přítel.

    somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  7. Měli jste nádherný stromek! A i krásné dárky jsi dostala, jistě udělali a dělají mnoho radosti.
    Já jsem si těsně po Vánocích také nadělila nové botky na cvičení, také od Nike a ještě čekám na balíček od Pumy, hned je větší motivace ke cvičení :)

    OdpovědětVymazat