Dvacet dvacet | poslední ohlédnutí

ledna 03, 2021


Tahle ohlédnutí a shrnutí za uplynulým rokem se povětšinou zveřejňují dříve, ale jak už to u mě bývá, dřív jsem se k tomu zkrátka nedostala. Tak snad to všichni přežijeme, když v tomhle článku ještě naposledy budu psát o tom šíleném roce dvacet dvacet. Shrnout ho jedním slovem by bylo jednoduché a troufám si tvrdit, že všichni víme, které slovo ho charakterizuje. Naštěstí ale mohu říci, že můj 2020 nebyl jenom o tom a ačkoliv se stalo plno fuckupů, našlo se i pár skvělých momentů, které ten rok zachránily. 




Leden 
- začátek roku jsem oslavila s kamarády a přítelem na severu Moravy a na Slovensku
- oslavila jsem 23 let a dostala jsem hned dva dorty a několik krásných kytiček 
- zkouškové 
- animace, práce 
- nová stáž 




Únor
- s kolegyněmi z práce jsme šly na pánský striptýz a vážně to stálo za to
- s maminkou jsme jely relaxovat do Rajeckých Teplic, krásný, doporučujeme!
- krásný Valentýn a oslava dvouročního výročí s přítelem v Praze
- úspěšné zkouškové
- opět jsem začala chodit na shuffle 
- narodil se nový člen rodiny 
- začala jsem připravovat léto v Bulharsku 


Březen
- začala jsem chodit do posilovny (po dvou týdnech ji zavřeli)
- stihla jít naposledy do hospody a ke kadeřnici před lockdownem 
- lockdown 
- odjezd z Brna, zavřená škola, zastavený život 
- umřel mi králičí kámoš



Duben, květen
- nonstop doma, strach z toho co bude a co nebude 
- nenávist ke všem opatřením ohledně zavřených hranic, které nám znemožnily se vidět s přítelem
- zmatky s online vyučováním, online zkouškové
- rozjela jsem livestreamy s naším studentským spolkem 
- po měsíci návrat do Brna, radost z přicházejícího jara
- první pivo po x týdnech a rostoucí naděje, že léto bude 
- přijel nový králičí kámoš, nakonec je z něj kámoška :D
- pravidelné cvičení, pyšná




Červen
- úspěšné zkouškové (i když s odřeným nosem) 
- práce
- obrovská radost z toho, že léto v Bulharsku bude 
- výlet do poloprázdné Prahy a do Českého Švýcarska
- na konci měsíce konečně odlet na úplně prázdné Sunny beach




Červenec
- začala letní sezóna animování
- poznala jsem spřízněnou duši Terezku 
- konečně zase na party a ke všemu u moře 
- výlet do Nesebaru, Sveti Vlasu, Elenite, Obzoru 
- poznala jsem svoje summer illusion




Srpen
- stále v Bulharsku, stále happy
- výlet do Sozopolu, Burgasu, spoustu dalších party
- new roommate, summer illusion a všechno se komplikuje
- více se ostatně dočtete v článcích v rubrice Bulharsko 



Září 
- stále v Bulharsku, méně happy, blíží se odlet
- konec letní sezóny, poslední party, loučení s Terezkou 
- výlet na piráty, ostrov sv. Anastázie, na hrad Ravadinovo, večerní Burgas
- loučení s mořem, hotelem, summer illusion 
- rozchod
- trojnásobný heartbreak


Říjen
- pár akcí s kamarády než se to zase zavřelo
- opět se zastavuje život
- začátek dalšího online semestru, naštěstí už menší zmatky
- práce
- menší mental breakdown 
- nové tetko


Listopad
- lockdown 
- psychika v háji 
- začala jsem chodit na psychoterapii a bylo to to nejlepší rozhodnutí
- jinak se vlastně nedělo vůbec nic



Prosinec
- online škola, práce
- ignorování Vánoc, ale nakonec i Vánoce 
- chvilková radost z návratu uvolnění, následné zoufalství z dalšího lockdownu
- zrušené veškeré plány na prázdniny
- nakonec celkem fajn Silvestr, po čtyřech letech opět doma a opět s bffkou
- summer illusion in winter (?)
- zmatek úplně ve všem, i ve mě 


Nuž bylo to perné. A to zřejmě pro nás všechny. Kdyby mi někdo loni na začátku roku řekl, že v tomhle roce ztratím některé, bez kterých jsem si neuměla život v té době představit, nevěřila bych mu. Bohužel se stalo. Potkala jsem zase celou řadu nových lidí, z nichž některé si do nového roku beru s sebou a některé nechávám ve dvacítkách. Ale tak to zkrátka bývá.
Co přinese dvacet dvacet jedna nikdo neví. Snad přinese větší pohodu než ten poslední. Snad přinese další skvělé léto, přinese zpátky party, akce a můj normální život. A snad si v něm ten život dám trochu víc dokupy. V tom posledním jsem v něm totiž udělala akorát ještě větší zmatek. Snad snad snad. Držím nám všem palce, ať je ten 2021 tím naším rokem. :) 

You Might Also Like

10 komentářů

  1. No.. rok 2020 bol fakt pestry asi pre každého z nás. Tolko času straveneho doma fakt dá dost zabrat psychike... drž sa, a nech je rok 2021 lepši, krajší, užasnejší!

    OdpovědětVymazat
  2. Věřím tomu, že to bude lepší rok:) Už se těším na všechny ty obyčejné věci, co teď nejdou dělat!

    OdpovědětVymazat
  3. Měla jsi rok plný zážitků, což je super vzhledem k tomu, jaký byl celkově. Snad se ve 2021 dočkáme lepších časů. :))

    OdpovědětVymazat
  4. Aj napriek všetkému si mala krásny rok 2020. Nech sa ti v tom novom darí a je ešte lepší 🥰

    SIMPLYBERENICAFacebook PageREAD ABOUT "5 REASONS TO REDUCE YOUR MEAT CONSUMPTION"

    OdpovědětVymazat
  5. No ty jo, koukám, že tvůj rok nebyl moc ideální.. Stále jsem čekala v prosinci nějaký happy end, ale věřím, že se ho dočkáš a toho zmatku v sobě se zbavíš! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Rok 2020 byl náročný, ale nakonec docela super. Myslím, že navzdory všem omezením jsme toho zvládli spoustu zažít. :))
    Moc super shrnutí..baví mě, jak je to doplněné fotkami. :)
    Tak ať je rok 2021 super, ať nám víc dál, než vezme. :)

    OdpovědětVymazat
  7. To tak bývá, hezké i ty špatné chvíle... bohužel k těm špatným dopomáhala vloni ta pojebkaná situace... a některá zvláštní nařízení :) (ne všechny). Listopad jsem měla obdobný a myslím, že leden bude to samé...

    somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  8. Pestrý rok. Ups and down, ale vše špatné k něčemu dobré. Doplnila si to krásnými fotografiemi. Snad 2021 bude lepší.

    OdpovědětVymazat
  9. Tyjo, po příjezdu z Bulharska jsi to teda neměla vůbec snadné.. :( doufám, že už se máš lépe <3

    OdpovědětVymazat
  10. No, pro nás všechny to určitě byl opravdu náročný rok. Bohužel jsem také ztratila zvířecího parťáka, mám ještě jedno morčátko mám, ale stále mi chybí :( A i moje mamka ztratila svého pejska :(
    Závěr roku jsme měli dosti podobný, pěkně na prd, to mě mrzí, snad psychoterapie pomáhá, také nad tím občas přemýšlím. Ať je pro tebe tento rok lepší!

    OdpovědětVymazat