Jo tohle vážně řekli. | Takzvaně ze života

února 08, 2021


Nedávno se ke mě dostal článek od blogerky tadynaty.cz, který mě velmi pobavil a inspiroval. Naty sepsala různé mužské hlášky, které nasbírala během randění. Nebudu lhát, v několika z nich jsem našla podobnost s mou zkušeností, a proto jsem se rozhodla, že vám také prozradím některé své perličky, které vypadly z úst mužů vůči mojí osobě. Některé jsou vtipné, některé spíše politování hodné. Tak třeba vás to pobaví stejně jako mě. Anebo v nich dokonce najdete podobnost s nějakým vaším příběhem. A kdyby ani jedno, i to je v pořádku. 



První dvě hlášky jsou spojené s jedním klukem, kterého znám už vážně dlouho. A podobně dlouho jsme spolu mezi fází kamarádi občas měli i fáze, kdy jsme řešili něco víc. První tato fáze nastala těsně po mém rozchodu, kdy jsem chvíli doufala, že by z toho něco vážnějšího přece jenom mohlo být. On to tak ale zřejmě neviděl, protože mi na jednom výletě, který já vnímala jako rande (och jak jsem byla tehdy mimo), řekl: "Víš, já jsem tě měl asi radši, když si ještě měla kluka." Aha. Takže balit mě byla zábava vlastně jenom tehdy, když jsem byla ještě zakázané zadané ovoce, že? To prostě potěší. :D


Druhá tahle fáze nastala překvapivě opět v době, kdy se můj vztah s jiným klukem řítil k zániku. Opět jsme s tímhle zástupcem mužského pohlaví začali něco řešit. Jednoho krásného letního večera jsme šli na party, ovšem bez něho. Prý mu nebylo dobře. Zase tak špatně mu ale asi nebylo, když jsem po návratu zjistila, že se zamknul na pokoji s jinou holkou. Ale nebojte, všechno mi druhý den vysvětlil tou nejlepší výmluvou na světě: "Ale ona tam se mnou fakt jenom ležela." Aha, díky za vysvětlení. Tohle mi jako mělo pomoct se cítit líp nebo jak? Každopádně asi chápete, že z toho nikdy nic vážného nakonec nebylo. Možná k tomu ostatně dopomohla i tahle legendární prohlášení. 


Další hláška se pojí také s létem, kdy jsem poznala jednoho fakt pěkného týpka. Znáte to, letní vibes, otevřená mysl a přístup "I don't care" si prostě říká o letní úlet. A věřím, že by to byl sakra dobrý one night stand, kdybych si hned první den seznámení nevšimla zlatého prstýnku na jeho ruce. A to pro mě bylo zkrátka no go, i když se chlapec jednoho party večera vážně snažil. Byla jsem z toho tak nesvá, že jsem se dalšího dne svěřila jeho partě, abych se dozvěděla: "To neřeš. Jeho žena je v tomhle fakt skvělá. On jí stejně podvedl už na svatbě s družičkou." Hm .. jsem ráda, že mě hoši poučili o tom, jak vážně berou instituci manželství. Z lásky a na celý život? Kdo ví. 


Následující větu jsem si přečetla kdysi dávno ve zprávě od jednoho kluka. Chvíli jsme spolu randili a ze začátku bylo všechno zalité sluncem. Teda jenom do doby než jsme oba nastoupili zpátky do školy a já se po letním party life vrátila ke svému vysoškolskému party life. Byla jsem mladá, na vejšce chvilku a chtěla jsem si jí zkrátka užít na stoprocent. Podotýkám však, že se jednalo tak o jednu party týdně, nic přehnaného. Ovšem týpek to viděl zřejmě jinak, protože mi po prvním měsíci semestru napsal: "Je hrozně super, že si užíváš toho studentskýho života, pití a party, ale tohle nejsem já a vím, že bych kvůli tobě časem musel být." Tak promiň. Já netušila, že se tenhle party letní boy stane úderem 15. září abstinentem, kterého bych zřejmě já "notorický alkoholik" stáhla ke dnu. Nebo co si to ten boy tehdy sakra myslel? :D


I já mám za sebou jeden rozchod tzv. na úrovni - přes messenger. Chlapec mě asi týden a půl úspěšně ignoroval místo toho, abychom si promluvili jako dva rozumní lidé. To jsem totiž netušila, že čekal. Na co? To mi samozřejmě vysvětlil touhle rozchodovou větou: "Teď tak nějak čekám, jestli mi budeš nebo začneš chybět, ale zatím se to nějak nedostavuje." Skoro jako čekání na Godota, že? 

Znáte to, když se začnete s někým vídat a jdete na pár rande a hledáte v podstatě jakákoliv témata, o kterých byste se mohli bavit, jenom aby nenastalo trapné ticho. No sex je zkrátka vděčné téma, ke kterému má evidentně každý co říct, ačkoliv ne všichni o tom mluvit chtějí. Tenhle kluk s tím byl ale totálně ok, a proto se rozhodl, že mě už na třetím rande pro jistotu předem připraví na pravděpodobné zklamání z prvního pokusu. "Víš, já se musím s holkou pro**cat tak ke třetímu sexu. Teprve pak je ten sex fakt dobrej." Díky za upozornění, ale obávám se, že tolikrát to nepřežiju. 

Quotes v článku jsou z We♥it

Poslední dnešní hlášku mám pro vás balící. Byla v tu chvíli tak vtipná, že mě až mrzelo, že se ten kluk nesnažil sbalit mě, ale mojí kámošku. Seděli jsme tak běžně v hospodě (to byla ještě doba, kdy jsme mohli chodit jako normální lidi každý pátek na pivo) a týpek zničehonic hodí ruku kolem ramen mojí kámošky a prohlásí: "Ty jsi nezadaná, já jsem sám, navíc jsem teď docela hubenej. Nebudeme spolu spát?" No řekněte sami, nedali byste si říct? Ano správně. Nedali. :D 

Pokud máte také nějakou hlášku, která vás v daný moment naprosto vyvedla z míry, rozesmála nebo třeba šokovala, určitě mi jí napište do komentářů. Ráda se pobavím. Věřím totiž, že mě chlapi nikdy nepřestanou udivovat tím, co z jejich úst vážně může vypadnout. :D 


You Might Also Like

9 komentářů

  1. Tohle je smutné a vtipné zároveň :D Podobné bizáry slýchám od kámošek dost často. I já mám pár takových hlášek s opačným pohlavím za sebou. Doporučím ti blog stykysemou.cz, kde autorka píše hlavně na tohle téma :)

    OdpovědětVymazat
  2. Haha, tak tohle mě pobavilo, aspoň ten konec :D. Jinak nevim, spíš si někdy řikám, jak může být někdo tak "jinej než já". Některé prostě nepochopím, i kdybych se sebevíc snažila :D.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak tento článek mě pobavil :D I já jsem si pár podobných vět vyslechla, moje "nejoblíbenější" hláška potom, co mi ten daný kluk několik týdnů/měsíců nenapsal, je, že měl špatný období, ale že se mnou hrozně moc chce být :D Teď bych si nakopala za to, že jsem neprokoukla rovnou, že mě vodí jen za nos ;)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  4. Vtipný a pravdivý článek. Některé hlášky jsem nejednou zaslechla a celkem pobaví, když se nad tím člověk takto zamyslí. :D

    OdpovědětVymazat
  5. Ty jo, jako člověk si až říká, jak težké je narazit někde na normálního muže? :D
    Sama mám zážitků víc než dost, klasika je ignorace místo dospělé konverzace a ``když jsi byla zadaná, lákalo mě to víc``, no pozitivní na tom je, že než se takový pitomec projeví, netrvá to ani tak dlouho a tak aspoň neztratíme tolik času :D
    S těmi ženatými mám stejný názor, je to pro mě NONO! a pokud bych to věděla, nikdy bych s nikým nic neměla, je to přes moje hranice.

    OdpovědětVymazat
  6. To je něco.. nechápu, že tohle občas chlapi dokážou vypustit z pusy.. Já nevím, já bych tohle nikdy neřekla. :D Oni jsou tak strašně sobečtí..
    A musím souhlasit.. já se poznala se spoustou zadaných a ženatých mužů, nechápu, jak vůbec neřeší, že ženatí jsou. :///

    OdpovědětVymazat
  7. Článek mě pobavil, ale ještě jsem se tedy s takovými větami nesetkala :D

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  8. Nad niektorými som sa dobre zasmiala 😅 Keď sa ja teraz ohliadnem späť na svoje ja, keď som bola ešte na strednej, a čo všetko som sa napočúvala a hovorila si, že je to v pohode, tak sa len chytám za hlavu 😅😅

    SIMPLYBERENICAINSTAGRAMNOVÝ ČLÁNOK — "Krása" řezaných květin a co se za ní skrývá

    OdpovědětVymazat
  9. Tak to je mazec!! :D

    Taky mám zásobu takových hlášek... :)

    Ela

    OdpovědětVymazat