Máme byt a pár dní v Pomorie | Erasmus

října 11, 2021


Žít u moře nikdy nepatřilo mezi mé sny. Čím víc času u něj ale v posledním roce trávím, tím víc mám pocit, že jsem v jeho okolí spokojenější. Někdo mi kdysi říkal, že mít moře za barákem tě omrzí. A možná má pravdu. Třeba se to vážně celý nějak povede a mě to moře u baráku zůstane a jednoho dne mě i omrzí. Zatím se k němu ale ráda vracím. A proto když ta možnost vypadnout ze Sofie alespoň na pár dní byla, sedla jsem do busu a poprvé absolvovala šestihodinou jízdu napříč Bulharskem zpátky "domů" do Pomorie.



Boty: Nike, Kalhoty: New Yorker, Svetr: H&M

Letošní podzim u Černého moře je moje premiéra a já tak oficiálně mohu prohlásit, že jsem u moře strávila fakt celý rok. Na mojí oblíbené pláži jsem se procházela jak v zimní bundě, tak na jaře v mikině, v létě v plavkách a teď už i v podzimním svetru. Kdyby mi loni v létě někdo řekl, že se mi tohle v pandemickém roce 2021 povede, asi bych se mu vysmála. Nuž stále to spoustu peněz, nervů a času, ale hlavní je, že to stálo za to. 



Pojďme ale pokračovat s mým erasmáckým příběhem. Minulý týden byl vážně jeden velký chaos. Z Airbnb jsme se přestěhovaly zpátky na koleje, které ačkoliv jsme pár dní před stěhováním kompletně vydrhly a vydezinfikovaly, i tak se opět objevili švábi. Naštěstí se karty obrátily a karma se asi konečně rozhodla nám trochu přát, protože jsem čirou náhodou na nějaké skupině narazila na nabídku bytu, jehož majitel je napůl Čech. Tudíž jsme se konečně mohly s někým normálně domluvit a díky jeho ochotě jsme se mohly také ihned po prohlídce přestěhovat. Tudíž long story short .. v úterý ráno jsme se stěhovaly z airbnb na koleje, v úterý večer jsme měly prohlídku bytu, na který jsme se ve středu ráno opět stěhovaly a já dvě hodiny po přestěhování odjela na týden do Pomorie. Když to teď píšu, nechápu, jak jsme to sami dvě holky mohly takhle na rychlo zvládnout, ale zvládly. Byt je zhruba 15 minut od školy, není příliš velký, ale máme vlastní kuchyň i koupelnu, což pro nás bylo důležité a navíc jsme se vešly do vytyčeného budgetu. Zuzka už se snad během toho týdne zabydlela a mě to čeká za pár dní po návratu. Doufejme, že můžeme tedy úspěšně prohlásit, že situace s bydlením na Erasmu je snad vyřešená. 


Top: C&A

Co se týče dalších zmatků se školou, ty se zatím bohužel stále táhnou. Je skoro polovina října a naše Sofijská univerzita stále nezveřejnila rozvrh všech kurzů, stále neřekla definitivní rozhodnutí ohledně online/offline výuky a my tak i nadále posíláme jeden email za druhým a čekáme. A čekáme. A doufáme, že už se to tento týden někam pohne a my si konečně budeme moct dát dokupy rozvrh. Přijde mi vážně vtipný, že na mojí home uni už měsíc chodí do školy a já ještě stále nezahájila semestr. Tento týden mě ale čeká prvních pár lekcí, tak uvidíme, jak to celé bude. K mé psychické nepohodě totiž přispěla další super informace, kdy mi oznámili, že neotevřou žádný z mých sociologických předmětů v angličtině kvůli nedostatku zájmu. Tudíž se tady chystám studovat obory, které jsem nikdy předtím nestudovala, o kterých nic nevím a ještě samozřejmě v angličtině. No .. mám se na co těšit. Tak nám i nadále držte palce a my i nadále zůstáváme pozitivní. :D 

You Might Also Like

7 komentářů

  1. Teda, jsem moc ráda, že se podařilo vyřešit to bydlení!
    Jinak s tím mořem, já ho miluji a určitě bych byla ráda, kdybych u něj mohla trávit více času. I tak jsem ráda, že máme moře v dojezdové vzdálenosti a můžeme tam tedy téměř kdykoliv. Vždy mě tak nějak dobije energií i jen samotný pohled na něj..

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem fakt ráda, že jste si našly bydlení dobré aspoň v rámci možností. Co se týče tvojí školy, to by mě stresovalo taky, protože já potřebuju mít naplánované vše dopředu :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tyjo, nejhorší je čekání.. když nevíš, co jak bude.. a nemůžeš úplně nic plánovat. :/ Tak přeji, ať vše nakonec běží dobře. :)
    Jinak hezké fotky.. já mockrát u moře nebyla.. :)

    OdpovědětVymazat
  4. No tak to mám radost, že se bydlení takhle vyřešilo! :) Snad se teda vyřeší i ta škola, musí to být hrozně nepříjemné pořád nic nevědět :/

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
  5. Střecha nad hlavou je to hlavní! Pamatuj si: day by day. Já jsem se před měsícem přestěhovala a začala chodit na vejšku do Irska a zmatky s rozvrhy, online/offline výukou mě taky neminuly. Díkybohu už se to docela ustálilo, ale stresu mi to přineslo dost. S tím tvým se asi srovnávat nedá, to je pravda :D Tak snad už to bude v pohodě!
    Eli

    OdpovědětVymazat
  6. Držím tedy palce, aby se u vás ve škole vše dalo co nejdříve dohromady. Takové zmatky taky nemám ráda a není to nic příjemného. Moc hezké fotky! :)

    OdpovědětVymazat