Zimní edice tipů | co vidět na Netflixu

února 02, 2022


Už se stává tradicí, že každé roční období přidávám jeden článek s tipy, takže tu máme první v roce 2022 - zimní edici. Jako obvykle vám doporučím co vidět, co slyšet a co číst v těchto chladných večerech. 

Patrik Hartl - 15 roků lásky 

Patrik Hartl je mou českou number one, takže jeho nová knížka samozřejmě nesměla chybět pod stromečkem. Pustila jsem se do ní hned po Vánocích a přečteno jsem měla jako u všech jeho ostatních knih během jednoho týdne. Pokud tohoto spisovatele neznáte, určitě se mrkněte na některý z jeho rozhovorů, protože má velmi specifický smích, který rozesměje opravdu každého. Patrik umí výborně pracovat s konceptem trapna a to nejenom ve svých divadelních hrách, ale právě i v knihách. 

15 roků lásky vypráví příběh Aleše, kterému se během pár týdnů a celé řady náhod změní život od základu. Knížka velmi vtipně a občas až trochu přitaženě za vlasy ukazuje, jak vám jedna žena může obrátit svět vzhůru nohama a dát vám takovou proci lásky, že by to porazilo i vola. 
U Hartlovin miluji fakt, že ačkoliv se kniha tváří jako běžná romanťárna, nikdy to není obyčejná nudná love story ale příběh ze života, který si ho nijak nepřibarvuje do růžova. Co navíc obdivuji je to, že nikdy nedokážu předpovědět, jak příběh bude pokračovat či dokonce jak skončí. A to je na tom vůbec to nejlepší. 



Výtah

Dlouho jsem nemohla najít žádný nový podcast, který by mě zaujal. Přece jenom se ale jeden nakonec našel a tím je podcast Výtah. Vychází pod projektem Holky z marketingu, který určitě většina z vás zná a pokud ne a zajímá vás marketing, tak se koukněte buď na jejich webovky nebo se připojte k FB skupině. Moderátorkou je zároveň zakladatelka projektu Pavlína Louženská, která si zve zajímavé hosty nejenom z oblasti marketingu, ale také HR, práva či podnikání. Momentálně najdete na platformách 3 díly - o tom jak najít práci, jak vybudovat značku či jak tvořit autentický obsah. 


A nyní pojďme už k našemu oblíbenému Netflixu. Ne že bych sledovala jenom ten, ale všechny dnešní tipy najdete právě tam. 

Don't look up 
Věřím, že na tenhle film už většina z vás určitě narazila. Novinka z roku 2021 s DiCapriem a Lawrence v čele. Katastrofické drama točící se kolem dvou astronomů, kteří se pokoušejí přesvědčit lidstvo, že jim hrozí zkáza smrtící kometou, která se řítí na planetu Zemi. Film velmi zajímavě ukazuje, jak je dnešní mediální svět naprosto zvrácený a jak je těžké přesvědčit veřejnost o tom, co je a co není pravda. Film mě velmi bavil a myslím, že by si ho měl pustit každý už jenom z principu pochopení toho, jak může být dnešní svět řízen fakenews. 


Brazen

Další novinkou Netflixu je film Stud stranou v českém překladu, který neláká na žádné extra známé herce, ale na celkem zajímavý příběh. Jedná se o klasickou kriminálku, kdy film začíná smrtí sestry hlavní hrdinky, která ji přijela po delší době navštívit. Hlavní hrdinka se zaplétá do románku s detektivem, který zároveň vraždu její sestry vyšetřuje. Nakonec se do vyšetřování zapojuje i samotná Grace, která věří, že jako autorka knížek s kriminální tématikou může pomoci. Abych vás trochu víc navnadila, zavražděná sestra pracovala na tajno jako online domina, což dává celému příběhu tu zajímavou linku. 


Přecházíme na seriály ovšem u kriminálek zůstáváme. Nějak nás to tenhle měsíc prostě začalo bavit. :D

Stay Close 

Miniseriál s osmi díly, který začíná odhalováním tajemné minulosti Megan, která byla ve skutečnosti dříve Cassie - tanečnicí v místním strip baru. Ve stejném baru se na začátku příběhu ztrácí mladý Carlton Flynn, který startuje řetězovou reakci událostí. Policie zjistí, že se chlapec ztratil 17 let potom, co se ztratil také bohatý Stewart Green svázaný právě s Cassie. Postupně se odhaluje spojitost mezi všemi hlavními hrdiny a příběh je vážně napínavý až do samotného konce. Tipů na hlavního záporáka jsem měla spoustu, ale tohle bych teda nečekala. :D 


Clickbait

Jestli mě něco zaujalo, tak pak je to rozhodně tento seriál. Podle názvu jsem si říkala, že to nic extra nebude, ale ukázka mě přesvědčila. Další osmidílný miniseriál, který v každé epizodě nabízí pohled někoho jiného, kdo je zapojen do spáchaného zločinu. Vše se točí kolem jedné obyčejné a na první pohled šťastně vypadají rodiny. Vše se ale změní ve chvíli, kdy otec, manžel, bratr zmizí a na internetu se objeví jeho video. Video tvrdící, že tento muž obtěžuje ženu a že jednu dokonce zabil. Video ale také říká, že jakmile dosáhne 5 miliónů shlédnutí, muž bude zabit. Díky clickbaitovému titulku se z videa samozřejmě okamžitě stává virál a co se stane dál, vám už neprozradím. 


Mimo tyto seriály jsem se samozřejmě musela podívat i na novou sérii Too Hot To Handle, takže pokud jste také koukali, můžete mi dát vědět, jak vás nová sestava bavila. Já musím přiznat, že ačkoliv tam byly konečně zajímavé zvraty, stále mám nejradši druhou sérii. A co se reality show týče, dala jsem šanci také československému Survivoru, ale popravdě jsem více jak dva díly nedala. Za mě je to zbytečně dlouhé, vše se tam natahuje, moderátor se nedá poslouchat a na střih se nedá koukat. A co jsem tak četla reakce, nejsem ani zdaleka jediná, kdo je trochu zklamán. Tak mi dejte vědět, jestli vy koukáte a co na to říkáte. :)


You Might Also Like

6 komentářů

  1. Díky za tipy na filmy a seriály, poslední dobou mám velký problém si na Netflixu něco najít ;)
    První dva díly Survivoru byly pro mě utrpením, ten první jsem ani nedokoukala do konce, ale přijde mi, že se to díl od dílu zlepšuje a dá se na to koukat ;)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Survivor je dost tragédie, ale i tak setrvačností koukám :D

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  3. K Zemi hleď jsem viděla nedávno a je to super film, perfektně odráží dnešní dobu. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem ve filmech hrozný tragéd, nikdy jsem žádný neviděla dokonce, kromě těch na kterých jsem byla v kině a u seriálů to mám stejně. Naprosto pokaždé usnu a jsem tím známá u všech svých kamarádů. Jednou ze srandy mě vzala kamarádka na letní kino mezi Jaderné elektrátrny, že neusnu a zase bylo :D a je jedno jestli si pustím komedii nebo horor. Nicméně Survivor u nás sledují všichni, tak jsem si k tomu včera sedla a ne, že by se něco změnilo, zase mě budila mamka. Ale jak píšeš už to bylo zdlouhavé...a myslela jsem, že mě to bude držet v "napětí" ale vůbec.
    Nikys
    www.lifebynikys.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Super článek, myslím, že tipů není nikdy dost, některé filmy a seriály jsem ještě neviděla, takže děkuju!

    OdpovědětVymazat
  6. Zajímavé tipy, mám pocit, že jsem ještě nic z toho neviděla :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat