Pomorie v barvách

března 09, 2023

Článků jsem za posledních pět měsíců sepsala opravdu hodně. A těch o Bulharsku minimálně deset. Na blogu však nepřistál jediný. Trochu mě to mrzí, ale asi každý copywriter pochopí, že psaní pro sebe jde stranou v momentě, kdy pochopíte, že své texty dokážete i prodat. A není nic hezčího, než když vám někdo zaplatí za téma, o kterém píšete nejraději. 

Přiznávám, mám teď pracovně hektické období a veškerou svou kreativitu vkládám do klientů na místo sem. Proto ale všechny články, které kde z mé dílny o Bulharsku vyjdou, vám uložím do nově vytvořeného rozcestníku. 


Ačkoliv se to totiž nezdá, léto se blíží a pokud se stejně jako já už nemůžete dočkat, mrkněte na odkaz a přečtěte si vše, co vás zaujme. Začněte plánovat svou dovolenou u Černého moře co nejdříve.  Abych vás nalákala ještě o trochu víc, mám pro vás fotky z jednoho barevného večera, který mi nadělilo Pomorie k MDŽ. 






Tak co, potkáme se v létě na Balkáně? :) 

You Might Also Like

9 komentářů

  1. Krásná podívaná :-) Držím palečky s jakýmkoliv úsilím.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásna krajina, v Bulharsku som bola počas leta a je tam naozaj krásne. Verím, že sa tam zas pozriem. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Fotky jsou úchvatné, ach. ♥

    OdpovědětVymazat
  4. To jsou nádherné fotky, přesně tyhle barvy a atmosféru zapadajícího slunce u moře miluju! :))

    OdpovědětVymazat
  5. Moc hezká fotoreportáž, úplně se ti povedlo vystihnout energii a atmosféru z moře a okolí!

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné barvičky! Taky už se nemůžu dočkat moře... :)

    OdpovědětVymazat