Srpen | Bulharsko 2021

srpna 27, 2021

Srpen se blíží ke konci a společně s ním i letní prázdniny a vlastně i celé léto. Čekají mě poslední dva týdny mé páté animační sezóny a já upřímně nevím, jestli z toho mám radost nebo jsem smutná. Rozhodně mě mrzí, že léto zase tak rychle uteklo a že celá tahle bezstarostná letní atmosféra bude zase na rok fuč, ale na druhou stranu .. už jsem po těch dvou měsísích každodenního animování v jednom člověku a ve třech různých jazycích tak unavená, že snad dobře, že už je pomalu konec. 




Tahle sezóna je náročná, hotel je stále jako džungle a mě už přestává udivovat, že co dva týdny ulehám já nebo boyfriend s teplotou či antibiotiky. Naposledy mě zkolilo očkování, které jsem si po delším promýšlení nechala píchnout tady v Bulharsku. Bulharsko se ze dne na den stalo opět červenou zemí, což by pro mě za tři týdny znamenalo dalších x testů před a po příjezdu a opět před odjezdem a navíc i karanténu. A vzhledem k tomu, že v ČR strávím jenom deset dní, se mi představa pětidenní karantény moc nezamlouvala. Tak jsme nasedli do auta a jeli do první nemocnice v Burgasu, kde měli k dispozici jednodávkovou JJ vakcínu na počkání a za 4 hodiny už jsem ležela v posteli s teplotou, bolestí hlavy, závratěmi a vážně hustou bolestí ruky. To se mě drželo ještě celý další den, ale naštěstí problémy odezněly tak, jak všude píší po dvou dnech. Tudíž je to tak, konečně jsem i já naočkovaná, za dva týdny s platným certifikátem a snad zase o něco jednodušším životem, hlavně co se toho cestování týče. 

Kromě očkování se toho ale za srpen dělo celkem dost. Do půlky srpna jsme trávili volné dny s ruskou grupou v Burgasu, v kině, v Pomorie a dvakrát dokonce i v baru. Což je pomalu zázrak, protože mi to letos trvalo skoro měsíc, než jsem došla opět na drink. A to jenom dokazuje, jak moc je tohle léto oproti loňskému jiné. Vloni jsme byli v baru skoro každé dva dny. :D 
Během jednoho nedělního odpoledne se nám taky povedlo nafotit pár vtipných fotek na střeše našeho hotelu. Aneb když chcete fotky u moře, ale nemáte v pracovní den čas dojít těch 15 minut k moři, tak se fotíte na střeše, odkud je to moře aspoň v dálce vidět.




V polovině měsíce mi přijela vzácná návštěva, kterou jsem potřebovala jako sůl. Pomalu se slzami v očích jsem na burgaském letišti vítala svojí maminku s květinou, nápisem a s nervózním boyfriendem, který si celou cestu v autě opakoval jednu uvítací českou větu, kterou pak ze sebe stejně sotva vysoukal. Ale já byla i tak pyšná. :D Maminka se mnou strávila týden v hotelu a jako správný rodič se účastnila každé části mého programu a donutila jsem jí se mnou dokonce cvičit i jógu. Kromě toho jsme ale také vyrazily na nákupy do centra Sluňáku, kde jsme si klasicky turisticky pořídily všechna ta "značková" trička Vans, Levis, Adidas apod. Já vím, že jsou to všechno fejky, ale kdo by to za 150,- nechtěl, když na Zalandu za to dáte čtyřikrát tolik? :D 

Mamku jsem vzala i na výlet do starého Nesebaru, protože tohle město je jednoduše must have pro všechny, kdo jsou na Slunečném pobřeží poprvé. Nesebar se mamce moc líbil a já byla ráda, že jsem tohle úchvatné místo mohla po pár měsících opět navštívit. Nejenom že je na seznamu UNESCO, má spoustu zajímavé historie a fotogenických míst, ale má také nádherná panoramata, dobré jídlo, promenády a pláže. Pokud by vás o Nesebaru zajímalo více a chtěli byste vidět víc fotek, můžete si přečíst článek z loňska. :) 




Do Nesebaru jsme společně s celým hotelovým staffem odjeli také na večerní ohňostroj, který se konal v rámci oslav dne Nesebaru. Před historickým městem se odehrával festival na obřím pódiu a nechybělo ani spoustu stánků a atrakce. My museli samozřejmě na tu nejmenší horskou dráhu na světě, na kterou jsme šli asi jako jediní dospělí. Ale byla sranda, to zas ne že ne. Následná dronová show, ohňostroj nad mořem a drink k tomu pak utvořily naprosto epický moment, který je rozhodně jedním z mých nejoblíbenějších za letošní léto.

Fotka v mých milovaných růžových šatech byla focená na další akci, kam jsem vyvezla svojí mamku. Bulharský večer je jedním z typických výletů, který se zde nabízí turistům na dovolené. Loni se nám tenhle výlet nevydařil, proto jsem chtěla letos jet. Upřímně to ale nebylo nic extra a vzhledem k časovému presu našeho doprovodu jsme ani nezůstali do konce. Věřím, že jsme přišli o zajímavou část programu - tradiční tanec na horkých uhlíkách a společné tancování kolem ohně, ale mě asi stačilo to, co jsme viděli. Krojované tance, animační program, tradiční bulharské jídlo a víno - vše bylo super a rozhodně zajímavý zážitek, ale asi jsem očekávala něco víc, když to všichni tak vyhlašovali. Za mě byl výlet na pirátskou loď, kde jsme byli loni, rozhodně zábavnější a doporučuji vyrazit, pokud přijede na dovču.




Závěrem .. mamce jsem moc vděčná. Přijela, pomohla, dodala energii a už se nemůžu dočkat, až se za pár týdnů zase uvidíme. I když jenom na chvilku. Je to složitý, když máte pro vás důležité lidi na různých místech, které jsou od sebe daleko a vy se pořád musíte rozhodovat, s kým z nich v tu dobu budete a smiřovat se s tím, že v tu chvíli vám zas bude chybět ten druhý. Ale to je život a možnost volby. Já se rozhodla strávit tuhle sezónu tady, takže je čas sebrat poslední síly, chuť a motivaci a doanimovat tohle léto. Snad už bez antibiotik, teploty a dalších potíží. Těším se na to Sunny beach, pojďme si užít ty poslední tři týdny, než vyrazím do vnitrozemí. Sofie mě čeká. ♥

You Might Also Like

8 komentářů

  1. V Bulharsku jsem nikdy nebyla, ale spoustu známých tam lítá a jsou spokojení. To rozhodování s kým kde zrovna být znám, ale teda byla to kratší vzdálenost..no a moc ti to sluší na všech fotkách😍

    OdpovědětVymazat
  2. Musí to být těžké se rozhodovat a mít vztah na dálku. Nic takového neznám a asi bych to nechtěla zažít. Vám to moc přeji.
    Máš moc krásné šaty, nevím, který jsou hezčí. :D Moc ti to na všech fotkách sluší a ještě užívej dokud můžeš

    OdpovědětVymazat
  3. Nádhera! Ten západ slnka musel byť naživo ešte krajší! Ružové šaty ti veľmi pristali :)

    Petra z FRENCHSTYLE | Sleduj ma aj na Instagrame

    OdpovědětVymazat
  4. To je krása. Čo som si všimla na IG tak veľa ľudí bolo teraz v Bulharsku. Aj ja by som išla hneď :D

    NOVÝ ČLÁNOK- AKO TO ZVLÁDAM S 5 DEŤMI A BEZ CHLAPA? AKO TO ZVLÁDATE VY S CHLAPMI DOMA?

    OdpovědětVymazat
  5. Tam muselo být krásně! Snad se k moři také dostanu příští rok. Západ slunce je u moře vždy dokonalý. :))

    OdpovědětVymazat
  6. No ty jo, taky jsem to očkování dost ods*ala, s promintím. A jenom kvůli jednomu papírru. Jsem ráda, že to mám za sebou, ale jímá se mě hrůza, že musím jít na další dávku.
    Je skvělý, že za tebou mamka přiletěla, muselo to být fakt super! ♥

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné fotky. My se letos nikam nedostali, ale příští rok se snad někam podíváme. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné fotky. Ty růžové šaty (hlavně ty s růžovými botami) jsou úžasné. A máš taky skvělou mamku. :)) Určitě si to s tebou moc užila. :))

    OdpovědětVymazat