Black Sea Sunrise | Bulharsko 2021

září 09, 2021

Tohle je zkrátka nádhera. Východy slunce nad mořem mají svoje kouzlo a vždycky mě dostanou. Ačkoliv už jsem ke sluníčku tady v Bulharsku vstávala spoustukrát, nikdy mě tahle chvíle nepřestane bavit. Sedět na pláži, poslouchat šumení ranních vln, křik racků a cítit ten čerstvý vzduch. 




Stejně jako loni (článek z loňského východu slunce) i letos bylo samozřejmě nejtěžší vstát. Donutit se vylézt z peřin a vydat se směrem pláž před šestou ranní je náročný úkol. Ale vždycky to stojí za to. Samozřejmě jednoduší by bylo zůstat vzhůru a užít si východ slunce cestou z nějaké party, ale to se mi ještě ani jednou nepodařilo. Tohle léto party nějak nezvládám, tudíž jsme s mamkou zvolily klasicky spánek a budíček. 




Celý východ trvá na Sluňáku přibližně třicet minut, pokud chcete fotky ještě bez sluníčka a poté i se sluníčkem. Bohužel nad Slunečným pobřežím nevylézá sluníčko přímo z moře ale za pohořím, které záliv lemuje. I tak je to ale kouzelné. No posuďte z fotek sami. Pokud byste chtěli vidět východ slunce přímo z moře je potřeba popojet třeba do Pomorie, Burgasu nebo Varny. Na fotky sunrisu z letoviska kousek od Varny se můžete podívat v článku z léta 2019

You Might Also Like

6 komentářů

  1. To je tak krásný😍 a podle mě má východ slunce něco víc do sebe jak západ, protože to jak je ještě klid a všichni spí..nepopsatelný pocit, moc krásný❤️

    OdpovědětVymazat
  2. Nádhera!!! Miluju východy i západy slunce. Ale mám to podobně, taky mám problém na východ slunce vstát. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Nádhera! Miluju pozorovat východ slunce, je to nádherná podívaná 😍. Já jsem zatím východ pozorovala jen z Petřína, ale je to tak krásný okamžik, že si občas ráno ráda přivstanu a jedu 😄🙈.

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherné fotky, západ slunce u moře je vždy kouzelný. :))

    OdpovědětVymazat
  5. Ach, to je nádhera! Miluji východy slunce i západy a zrovna jsem nedávno říkala příteli, jak bych chtěla jednou někam na hezký východ vyrazit. Zatím ale kdykoliv máme volno, tak je hnusně :D

    OdpovědětVymazat